Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 5
  • 6
2022-06-03, 15:29
  #61
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ragnar1956
Har du fått några bieffekter?
Inte krymt tillbaka?


Så här nästan 4 år senare så har den inte krympt tillbaka. Åtminstone inte när jag mätte sist vilket kanske var ett år sen eller nåt. Permanent alltså.
Inga bieffekter.

Bara att köra igång!
Citera
2022-06-03, 16:41
  #62
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dacdac
Nja "slagen" är väl att ta i kanske. Men, visst, jag önskar den vore längre!
Jag vet dock av erfarenhet att det mest är homosexuella män som uttrycker sig som du gjorde ovan.

Homosexuella, främst feminina homosexuella män vill helst ha stora/grova kukar eftersom det är mer slick och sugsex för dom än analt! Dessutom är det den feminina killen som traditionellt får rollen som "kvinnan" i förhållandet, (åtminstone i ett stadigt förhållande) och är den som allt som oftast blir mest penetrerad, både oralt och analt. Det är lite kul att lyssna på ett homosexuellt par där "kärringen" i paret säger att "min gubbe, han har en stor kuk som en riktig man han!" *fniss*

Men, du kanske är homosexuell? Är du den feminina bögen i förhållandet om du har fast sällskap?

Du verkat veta väldigt mycket om bögar.

Tjockleken på kuken är viktigare än längden för kvinnor, hur det är med bögar vet jag inte.
Citera
  • 5
  • 6

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback