Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-11-08, 09:59
  #1
Medlem
Hej,

Jag börjar med att be om ursäkt om detta har dryftas tidigare!

Jag funderar på att beställa en sån där penissträckare! Det finns ju en som heter Jes extender som verkar vara orginalet som kostar ca 2000 kr.
på tex wish går det ju att beställa en som ser likadan ut för 1/10 priset.

Finns det nån som vet vad det är för kvalité på den? Är det nån större skillnad?
Funkar dom ens?

tacksam för svar!
Citera
2017-11-08, 10:44
  #2
Medlem
Northbabes avatar
Om det är på Wish är det en kopia bara. Det är alltid lite flummigt då storlekar och annat kan vara helt annat när det kommer fram. Titta vad det står för storlek osv på beskrivningen, om det inte finns så råder jag dig att kanske köpa en annan. Kvalitén osv får man ha lite översikt med.

Dock kan det vara väldigt värt då sexleksaker är ganska dyra!
Citera
2017-11-08, 10:44
  #3
Avstängd
MetalBears avatar
Hur kort är din penis i dagsläget?
Citera
2017-11-08, 11:06
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MetalBear
Hur kort är din penis i dagsläget?


15 i längd och 14 i omkrets!
Omkretsen kan jag leva med men jag skulle kunna döda någon för ett par cm till i längd.
Citera
2017-11-08, 11:08
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dacdac
15 i längd och 14 i omkrets!
Omkretsen kan jag leva med men jag skulle kunna döda någon för ett par cm till i längd.


Självklart skulle jag inte döda någon! men jag skulle kunna betala väldigt mycket!
Citera
2017-11-08, 11:13
  #6
Avstängd
MetalBears avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dacdac
15 i längd och 14 i omkrets!
Omkretsen kan jag leva med men jag skulle kunna döda någon för ett par cm till i längd.

Är det någon som har klagat?
Citera
2017-11-08, 11:18
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MetalBear
Är det någon som har klagat?


Nej! Jag vill bara boosta mitt eget ego!
Citera
2017-11-08, 11:23
  #8
Avstängd
MetalBears avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dacdac
Nej! Jag vill bara boosta mitt eget ego!

Genom att sträcka ut kuken, min pillesnopp är 18cm men där finns fortfarande inget ego i den!
Gör om gör rätt!
Citera
2017-11-08, 12:47
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MetalBear
Genom att sträcka ut kuken, min pillesnopp är 18cm men där finns fortfarande inget ego i den!
Gör om gör rätt!


Har du testat en sträckare eller inte? Du är naturligtvis helt fri att tycka vad du vill om vad andra gör men i just den här frågan vill jag helst ha ett svar från någon som testat en sådan. Helst båda!
Citera
2017-11-08, 12:52
  #10
Medlem
apelsinhimlens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dacdac
15 i längd och 14 i omkrets!
Omkretsen kan jag leva med men jag skulle kunna döda någon för ett par cm till i längd.

Förstår dig. Med 15 cm kan du känna dig slagen på förhand.

Riktiga män har 20 cm eller längre.
Citera
2017-11-08, 14:55
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av apelsinhimlen
Förstår dig. Med 15 cm kan du känna dig slagen på förhand.

Riktiga män har 20 cm eller längre.




Nja "slagen" är väl att ta i kanske. Men, visst, jag önskar den vore längre!
Jag vet dock av erfarenhet att det mest är homosexuella män som uttrycker sig som du gjorde ovan.

Homosexuella, främst feminina homosexuella män vill helst ha stora/grova kukar eftersom det är mer slick och sugsex för dom än analt! Dessutom är det den feminina killen som traditionellt får rollen som "kvinnan" i förhållandet, (åtminstone i ett stadigt förhållande) och är den som allt som oftast blir mest penetrerad, både oralt och analt. Det är lite kul att lyssna på ett homosexuellt par där "kärringen" i paret säger att "min gubbe, han har en stor kuk som en riktig man han!" *fniss*

Men, du kanske är homosexuell? Är du den feminina bögen i förhållandet om du har fast sällskap?
Citera
2017-11-08, 14:58
  #12
Medlem
apelsinhimlens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dacdac
Nja "slagen" är väl att ta i kanske. Men, visst, jag önskar den vore längre!
Jag vet dock av erfarenhet att det mest är homosexuella män som uttrycker sig som du gjorde ovan.

Homosexuella, främst feminina homosexuella män vill helst ha stora/grova kukar eftersom det är mer slick och sugsex för dom än analt! Dessutom är det den feminina killen som traditionellt får rollen som "kvinnan" i förhållandet, (åtminstone i ett stadigt förhållande) och är den som allt som oftast blir mest penetrerad, både oralt och analt. Det är lite kul att lyssna på ett homosexuellt par där "kärringen" i paret säger att "min gubbe, han har en stor kuk som en riktig man han!" *fniss*

Men, du kanske är homosexuell? Är du den feminina bögen i förhållandet om du har fast sällskap?

Helt allvarligt, har du 15 cm så har du absolut att bekymra dig för. Ingen vettig kvinna kommer ifrågasätta din storlek.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback