Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-11-08, 17:29
  #13
Avstängd
MetalBears avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dacdac
Har du testat en sträckare eller inte? Du är naturligtvis helt fri att tycka vad du vill om vad andra gör men i just den här frågan vill jag helst ha ett svar från någon som testat en sådan. Helst båda!

Nej tror inte på sånt trams, träna med kuken istället, knulla mycket!
Citera
2017-11-17, 15:05
  #14
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dacdac
15 i längd och 14 i omkrets!
Omkretsen kan jag leva med men jag skulle kunna döda någon för ett par cm till i längd.

15 cm är mer än tillräckligt för att det ska göra ont för en brud(iallafall undertecknad), om man nu inte är så in i helvete slapp..
Du ska vara helt och hållet nöjd!
Citera
2017-11-20, 10:44
  #15
Medlem
Läste en tråd om någon som testat, efter något år av konstant användande så trodde killen att den kanske hade blivit 5 mm längre men han var inte säker.

Jag håller på att töja ut förhuden genom att dra i förhuden med gummiband som jag fäster under knät, detta har jag gjort dagligen i ca två år nu. Alltså konstant drag i kuken under 4-6 timmar varje dag och förhuden blir längre men kuken i sig har inte blivit en mm längre. Så om du vill ha större/längre kuk köp ett kukfodran på Wish istället.
Citera
2017-11-23, 09:47
  #16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sexsokarna
Läste en tråd om någon som testat, efter något år av konstant användande så trodde killen att den kanske hade blivit 5 mm längre men han var inte säker.

Jag håller på att töja ut förhuden genom att dra i förhuden med gummiband som jag fäster under knät, detta har jag gjort dagligen i ca två år nu. Alltså konstant drag i kuken under 4-6 timmar varje dag och förhuden blir längre men kuken i sig har inte blivit en mm längre. Så om du vill ha större/längre kuk köp ett kukfodran på Wish istället.


Jag beställde en sån där stretcher på wish idag för nån hundring. Jag får väl ge den en chans ett par månader och se om det händer nåt. Funkar den inte så har man iallafall testat.

Man kanske skulle skapa en tråd om det och ge veckorapporter om det funkar?
Citera
2017-11-25, 09:00
  #17
Avstängd
byggarkentas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dacdac
Hej,

Jag börjar med att be om ursäkt om detta har dryftas tidigare!

Jag funderar på att beställa en sån där penissträckare! Det finns ju en som heter Jes extender som verkar vara orginalet som kostar ca 2000 kr.
på tex wish går det ju att beställa en som ser likadan ut för 1/10 priset.

Finns det nån som vet vad det är för kvalité på den? Är det nån större skillnad?
Funkar dom ens?

tacksam för svar!
Från rubrik och trådstart är detta endast reklam ser ju vilken bonde som helst för i helvete
Citera
2017-12-20, 10:33
  #18
Medlem
jag har nu fått sträckaren och kört i ca en vecka. Jag kör ca 3-4 timmar om dagen. Målet är att köra minst 20 timmar i veckan.
Sträckaren från wish måste helt klart vara en dålig kopia på en riktig jes-extender. För det första så går det inte, eller jag har då inte kommit på, hur man ska ställa in motståndet.
Jag blev rätt öm de första dagarna men kom på att det gick bättre att använda den utan att dra bort förhuden. Klumpig som satan är den men jag jobbar på kontor så jag kan ha den relativt obemärkt.

Jag tänkte mäta efter en månad för att se om det blivit någon skillnad. Jag har inte sagt nåt till min fru och min önskedröm är väl att hon ska säga säga nåt i stil med att jag är skönare eller blivit större utan att veta nåt.

Jag återkommer om resultatet om ett par veckor!
Jag har för övrigt läst i andra trådar där någon börjar med en sån här mackapär men underlåter sig att skriva resultaten efter en månad eller så. Det är väl lika intressant att höra för oss om det inte fungerar?

Det verkar vara 50/50 hur folk tycker. En del säger att det bara är bluff och t om farligt medans andra säger att det fungerar.
Citera
2017-12-20, 10:34
  #19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av byggarkenta
Från rubrik och trådstart är detta endast reklam ser ju vilken bonde som helst för i helvete


Nej du. Jag har inget som helst jävla intresse av att göra reklam!
Citera
2017-12-30, 01:31
  #20
Medlem
Vem fan beställer något från Wish? Riktigt fattigt och dålig kvalité.
Citera
2018-01-09, 12:45
  #21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dacdac
jag har nu fått sträckaren och kört i ca en vecka. Jag kör ca 3-4 timmar om dagen. Målet är att köra minst 20 timmar i veckan.
Sträckaren från wish måste helt klart vara en dålig kopia på en riktig jes-extender. För det första så går det inte, eller jag har då inte kommit på, hur man ska ställa in motståndet.
Jag blev rätt öm de första dagarna men kom på att det gick bättre att använda den utan att dra bort förhuden. Klumpig som satan är den men jag jobbar på kontor så jag kan ha den relativt obemärkt.

Jag tänkte mäta efter en månad för att se om det blivit någon skillnad. Jag har inte sagt nåt till min fru och min önskedröm är väl att hon ska säga säga nåt i stil med att jag är skönare eller blivit större utan att veta nåt.

Jag återkommer om resultatet om ett par veckor!
Jag har för övrigt läst i andra trådar där någon börjar med en sån här mackapär men underlåter sig att skriva resultaten efter en månad eller så. Det är väl lika intressant att höra för oss om det inte fungerar?



Har väl haft den nu i ca 100 timmar eller så sammanlagt. Ingen skillnad på varken längd eller tjocklek än så länge. Var väldigt knöligt de första veckorna och den ramlade lätt av. Nu sitter den bättre. Verkar som om snoppen vant sig vid obehaget. Tänker iallafall försöka hålla ut i minst 1 månad till och lägga 100 timmar + på försöket. Har man haft makapären på sig i över 200 timmar utan att öka ett dugg så är jag beredd på att säga att det är en bluff men skam den som ger sig!
Det verkar vara 50/50 hur folk tycker. En del säger att det bara är bluff och t om farligt medans andra säger att det fungerar.
Citera
2018-01-09, 13:22
  #22
Medlem
Dille24s avatar
Jag tror inte speciellt mycket på den där mackapären, men det är ju kul att du ställer upp och testar!

Det jag tror fungerar bäst är jelqing och pumpande. Det finns ju flera bra sidor som kan hjälpa dig att komma igång. ex thundersplace
Citera
2018-01-09, 13:48
  #23
Medlem
smellyproofs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dille24
Jag tror inte speciellt mycket på den där mackapären, men det är ju kul att du ställer upp och testar!

Det jag tror fungerar bäst är jelqing och pumpande. Det finns ju flera bra sidor som kan hjälpa dig att komma igång. ex thundersplace
Ja faktiskt. Jelqing funkar kan intyga detta. Sjukt ändå men aa vill ha man större penis så går det faktiskt.
Citera
2018-01-09, 14:50
  #24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dille24
Jag tror inte speciellt mycket på den där mackapären, men det är ju kul att du ställer upp och testar!

Det jag tror fungerar bäst är jelqing och pumpande. Det finns ju flera bra sidor som kan hjälpa dig att komma igång. ex thundersplace

jag höll på lite med det för nåt år sen i nån vecka men tröttnade! Det är så jäkla tråkigt att hålla på så det finns inte. En batchmate-vattenpump har jag haft i två år som jag kört regelbundet med.
Det ger dig en rejäl ökning på omkretsen som sitter i nån timme men sen ebbar det ur och dagen efter är i stort allt borta igen. Jag har kört det så länge nu att jag kan garantera att det inte är permanent trots vad all reklam säger. Däremot så är det kanon att köra en kvart eller så innan du ska ha sex!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback