2017-11-04, 14:36
Medlem
Royal.Armadas avatar
Jag har i åratal(!) undrat detta? Jag pratar inte om tag linen nu. Somliga har en avatar, och så står det lite text under den när man klickar sig in på deras profil sida!

Men arma jag lyckas för f-n inte hitta funktionen för detta =(
Citera
2017-11-04, 14:41
Medlem
Hur menar du?
Citera
2017-11-04, 14:47
Medlem
Mia-Rovys avatar
Man kan även ha bilder ser det ut som:
#moderatswing
#Ruskigbuss
Senast redigerad av Mia-Rovy 2017-11-04 kl. 14:52.
Citera
2017-11-04, 14:57
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mia-Rovy
Man kan även ha bilder ser det ut som:
#moderatswing
#Ruskigbuss

Det är en perk hos moderatorer (+ ex-mods som har kvar bilden).
Citera
2017-11-04, 15:02
Medlem
Strychnos avatar
Det TS menar är signaturen, vilket man bara kan ha om man har LB-status, dvs, har varit medlem i 6 månader och postat 200 inlägg.
Alltså kan inte TS ha någon signatur.

Beträffande att endel har en bild till i profilen till höger utöver avataren, så är det endast moderatorer och föredetta moderatorer som har det.
Citera
2017-11-04, 15:35
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Strychno
Det TS menar är signaturen, vilket man bara kan ha om man har LB-status, dvs, har varit medlem i 6 månader och postat 200 inlägg.
Alltså kan inte TS ha någon signatur.

Beträffande att endel har en bild till i profilen till höger utöver avataren, så är det endast moderatorer och föredetta moderatorer som har det.
Vilket h*n har...
Citera
2017-11-04, 15:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Vilket h*n har...

TS hade alltså signatur innan tråden (FB) Signaturer visas bara för inloggade skapades, men får nu vänta tills h*n har skrivit 200 inlägg för att kunna ändra den, och de som inte hade signatur när det beslutades att man måste ha Laidbackstatus för att få ha signatur kan inte ha någon alls förrän de har Laidbackstatus (medlem i 6 månader och skrivit 200 inlägg).
Citera
2017-11-04, 15:51
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jo5h2pe
TS hade alltså signatur innan tråden (FB) Signaturer visas bara för inloggade skapades, men får nu vänta tills h*n har skrivit 200 inlägg för att kunna ändra den, och de som inte hade signatur när det beslutades att man måste ha Laidbackstatus för att få ha signatur kan inte ha någon alls förrän de har Laidbackstatus (medlem i 6 månader och skrivit 200 inlägg).
Aha, det är så det funkar, tack
Citera
2017-11-04, 19:53
Medlem
Royal.Armadas avatar
Ah, samt EX mods =) Förklarar saken, tack.
Citera
2017-11-04, 20:45
Medlem
SvartaBjorns avatar
Citat:
Du menar alltså att TS var synsk nog att redan innan januari lagt in sin nuvarande signatur?
Citera
2017-11-04, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvartaBjorn
Du menar alltså att TS var synsk nog att redan innan januari lagt in sin nuvarande signatur?

Eftersom hen har en signatur, och har varit medlem sen november 2016 måste det väl vara så? Hen är då inte den enda jag har sett som har signatur, men inte Laidbackstatus. Visserligen hade inte jag hört talas om metoo före januari -17, men det torde ha lanserats tidigare och blivit mer känt hösten -17. Bytte TS signatur nyligen ska det ju inte ha gått
Citera
2017-11-06, 00:33
Medlem
ImTheMans avatar
Citat:
Eftersom hen har en signatur, och har varit medlem sen november 2016 måste det väl vara så? Hen är då inte den enda jag har sett som har signatur, men inte Laidbackstatus. Visserligen hade inte jag hört talas om metoo före januari -17, men det torde ha lanserats tidigare och blivit mer känt hösten -17. Bytte TS signatur nyligen ska det ju inte ha gått
tvivlar på att han klämde till med en #metoo signatur redan då, antagligen går den editera om man har en.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in