Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-11-06, 21:12
  #13
Medlem
https://en.wikipedia.org/wiki/Me_too_(hashtag) står att begreppet Me too skapades redan 2006, men fick spridning i oktober 2017. Alltså kan TS ha känt till det redan innan det spreds. Jag skickade nyss ett PM till TS för att fråga lite. Dock råkade jag inte få med sista slutparentesen i länken, men på https://en.wikipedia.org/wiki/Me_too_(hashtag står Did you mean: Me too (hashtag)? med länk till rätt sida.
Citera
2017-11-09, 17:29
  #14
Medlem
Nu har du visst ändrat din signatur igen (och tagit bort metoo), fast du inte har Laidbackstatus, eller gjorde någon mod/admin det?
Citera
2017-11-09, 19:25
  #15
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jo5h2pe
Nu har du visst ändrat din signatur igen (och tagit bort metoo), fast du inte har Laidbackstatus, eller gjorde någon mod/admin det?

Min gissning är att användaren hade signatur innan det ändrades och användare som tidigare hade rättigheter att ändra sin signatur inte blev av med denna.
Citera
2017-11-09, 21:31
  #16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ^Eaz
Min gissning är att användaren hade signatur innan det ändrades och användare som tidigare hade rättigheter att ändra sin signatur inte blev av med denna.

Men, sedan hen skapade denna tråd är signaturen ändrad. Hen (eller mod/admin) har de senaste dagarna tagit bort en del av signaturen. Det stod om metoo, vilket folk i denna tråd har undrat hur TS kunde få dit, och nu (därför att folk undrat det?) är det borttaget.
Citera
2017-11-09, 21:59
  #17
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jo5h2pe
Men, sedan hen skapade denna tråd är signaturen ändrad. Hen (eller mod/admin) har de senaste dagarna tagit bort en del av signaturen. Det stod om metoo, vilket folk i denna tråd har undrat hur TS kunde få dit, och nu (därför att folk undrat det?) är det borttaget.

Jag menar att har du haft rätt att ha signatur, så kan du pilla med den nu.
Citera
2017-11-10, 07:11
  #18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ^Eaz
Jag menar att har du haft rätt att ha signatur, så kan du pilla med den nu.

Ja, det verkar som att TS har kunnat ändra sin signatur hela tiden, men hittade inte hur man gör det. Därför skapade hen denna tråd, och fick svaret (av moderator ) att hen inte kunde ha signatur, och eftersom hen frågade hur man editerar den tolkade jag det som att hen inte kunde ändra den efter att det bestämdes att bara de med Laidbackstatus kunde ha signatur .
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback