2022-11-08, 21:44
Medlem
dialektikers avatar
Bögparet ville inte att det skulle handla om sex men efter dejten flög de på varandra omedelbart. Uppenbart att de hade sex pronto.
Speakern berättade inget om det höll längre.
Citera
2022-11-08, 21:51
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Bögparet:

"Efter tre års terapi har Dave tagit sig igenom en stor hjärtesorg då hans lilla chihuhua gått bort.

Överdrivet minst sagt.
Känns inte som att han är helt förankrad i verkligheten och stabil.

Det är nog bäst att hans partner avviker efter sexet (ett sex som han egentligen inte ville ha, för han söker något seriöst. Men han hade nog sex med chihuahua-bögen trots allt. Om inte annat för att trösta honom för hans hunds bortgång.)
Citera
2022-11-09, 00:01
Medlem
Känns som att en av bögarna varit med förrut.
Program oklart?

Edit: tydligen bögat på i Idol och Naked Atraction
Citera
2022-11-09, 17:10
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av casii
Känns som att en av bögarna varit med förrut.
Program oklart?

Edit: tydligen bögat på i Idol och Naked Atraction
Blatten?
Citera
2022-11-09, 17:49
Medlem
Citat:
Blatten?

Axel tydligen, attention whore....
https://www.expressen.se/noje/naked-attraction-axel-har-varit-med-i-idol-inte-den-basta/
Citera
2022-11-09, 20:59
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av techsy
Axel tydligen, attention whore....
https://www.expressen.se/noje/naked-attraction-axel-har-varit-med-i-idol-inte-den-basta/

What? VAD är detta för program?
Nu när det är så mycket med kroppsskam och pk kring det så sänder de sånt här.
Dubbelmoral och hyckleri från media i vanlig ordning.
Citera
2022-11-09, 21:56
Medlem
Bögarna var lite roliga.
"Asssååå jag hänger inte i den promiskuösa gayvärlden, är inte så sexfixerad som random pride-bög"
Efter middagen så blev det mycket kyss, "åhh den rumpan" , fnitter och allmänt bögeri.
Inget fel med det, gör eran grej.
Citera
2022-11-10, 13:27
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av casii
Bögarna var lite roliga.
"Asssååå jag hänger inte i den promiskuösa gayvärlden, är inte så sexfixerad som random pride-bög"
Efter middagen så blev det mycket kyss, "åhh den rumpan" , fnitter och allmänt bögeri.
Inget fel med det, gör eran grej.

Ja, de fullständigt slängde sig ju över varandra, fast de precis uttalat sånt missnöje över "sex-bögeri".
Citera
2022-11-14, 18:42
Medlem
DerStiefelknechts avatar
Stör mig järnet på när somliga dras med grava brister (både utseende- och personlighetsmässigt) men trots det verkar sakna självinsikt totalt. Ryssen såg ju i jämförelse med sin dejtingpartner ändå ganska skaplig ut, verkade rätt sympatisk och hade en historia att berätta. Detsamma kan knappast sägas om hans dejt (baserat på det lilla man fick ta del av), mer okarismatisk person får man leta länge efter.

Vad beträffar det äldre paret fick jag lite känslan av att tanten, efter 20 år som singel, hade andra problem som inte framgick i rutan. Somliga verkar ha en del issues med flaskan och i nåt vagt sinnesögonblick tacka ja till en andra dejt för att sedan utebli eller ställa in då de plötsligt ”ångrat sig”. Obs, bara en amatörmässig gissning då hon såg glad och trevlig ut men trots det inte hade hittat rätt ens på ålderns höst. Kan förstås lika gärna handla om att hon kommit hem, landat lite efter kvällen och konstaterat att han nog inte var nåt för henne trots allt.
Citera
2022-11-14, 18:52
Medlem
Orjisols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Ja, de fullständigt slängde sig ju över varandra, fast de precis uttalat sånt missnöje över "sex-bögeri".
Bögar har i snitt runt 500 sexpartners. Dom är väldigt ultra-sexuella. Dessa försökte bara att förneka det
Citera
2022-11-14, 19:39
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DerStiefelknecht
Sluta spoila, klockan är inte 21 eller 22 ännu
Citera
2022-11-14, 19:57
Medlem
DerStiefelknechts avatar
Citat:
Sluta spoila, klockan är inte 21 eller 22 ännu
Ok, sist jag använde spoilerfunktionen fick jag skit för det med. Då hette det att den inte behövdes i en tråd som byggde på skvaller där man förutsattes ha sett avsnitten när man väl var här inne och läste.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in