2022-08-17, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Min poäng är, det ska spelas in på en riktig restaurang med ordinarie personal som jobbar där just nu, det ska vara dokumentärt! pronto

Ta reda på vad den där Italienska horan till kock? har jobbat med tidigare

"Tio tinderdejter på kvarterskrogen Gyllene Kärven i Sundbyberg. Filmas av deltagarna själva."

Du får väl pitcha ett eget dejtingprogram, kanske nappar svt och gör det precis som du vill.
Citera
2022-08-18, 11:36
Medlem
Onaniprodukts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kl4sseKock
Stark av dessa två ställa upp Maja & Gustav, gillade när han fråga henne vad hon tyckte var viktigt, att någon som lyssnar och han drar skämtet "vad sa du" fick dock uppfattningen att hon inte fatta föst.

Maja verkar vara en riktigt mysig tjej med trevligt utseende.

Alltså Maja.. Fan vad ledsen jag blev när hon sa att hon var helt ensam. Hoppas hon lever lycklig i resten av sitt liv.
Citera
2022-08-18, 15:51
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av casii
"Tio tinderdejter på kvarterskrogen Gyllene Kärven i Sundbyberg. Filmas av deltagarna själva."

Du får väl pitcha ett eget dejtingprogram, kanske nappar svt och gör det precis som du vill.
Inte alls, svt ska filma helt vanliga kypare som tolererar att synas i tv

Är kockarna inhyrda för att laga låtsas-mat en enda kväll?, slutar alla statister äta? i väntan på nästa tagning? pratar dom med varandra vid varje bord? eller är det pålagt mummel?
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-08-18 kl. 15:54.
Citera
2022-08-18, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Inte alls, svt ska filma helt vanliga kypare som tolererar att synas i tv

Är kockarna inhyrda för att laga låtsas-mat en enda kväll?, slutar alla statister äta? i väntan på nästa tagning? pratar dom med varandra vid varje bord? eller är det pålagt mummel?

Det är ett tvprogram?
Dina åsikter om att det ska vara på ett visst sätt är lika relevant som om du skulle säga "i Farmen så ska det vara cgi-drakar , punkt slut"
Citera
2022-08-19, 06:01
Medlem
Isnatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onaniprodukt
Alltså Maja.. Fan vad ledsen jag blev när hon sa att hon var helt ensam. Hoppas hon lever lycklig i resten av sitt liv.
Jag håller med dig. Hade gärna blivit hennes vän, tyckte hon kändes fin och snäll.
Citera
2022-08-26, 16:22
Medlem
Vet inte vad Gustav begär för kvinna i sitt liv. Visst det gick trögt med samtalet, men det kom igång med frågorna. Hon tyckte att han var snygg och han fick en brödbit, det kommer nog inte hända igen på ett tag framöver.

Det andra paret syntes att det klickade. Karln såg dock lite överspänd ut, vissa kvinnor dras till sånt men personligen förstår jag mig inte på det. De verkar trivas ihop iaf.
Citera
2022-10-16, 05:08
Medlem
Alepherons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jamenda

Jag tycker att castingen blivit alltmer sensationslysten. Det mesta närmar sig nu uppenbara mismatchningar, lyteskomik, lyfta fram extrema personlighetsdrag eller drag av funktionsnedsättning i underhållssyfte… Känns som om svt sänkt kvalitetskraven väsentligt.
Så uppfattar inte jag det. Ser mer ett spektrum av olika människotyper och det finns väl plats för alla ombord på detta friendship?

Sen så heter det inte funktionsnedsättning längre. Funktionsvarierad är mer neutralt och en mindre värdeladdad benämning. Typ som att funkar man annorlunda så är man inte nedsatt bara för att de som passar in i normen är fler. Du hajar poängen tror jag.

Hoppas på ännu en säsong nu till vintern. Lite hemtrevnad i mörkret.
Citera
2022-10-18, 04:14
Medlem
Alepherons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jamenda
Har sett tre avsnitt av senaste serien nu. Är det här en sån tråd där man bara får diskutera avsnitt som visats på TV?

Mest påfrestande hittills:
Vem var det nu igen?
Citera
2022-11-07, 22:39
Medlem
Enmansdemos avatar
Verkar tyvärr ha börjat fortsättningen på säsongen
Citera
2022-11-08, 08:52
Medlem
DerStiefelknechts avatar
(För mig) rätt otippade avslut på bögparet respektive de andra två där mannen sökte en plus size. Hade tippat precis tvärtom, faktiskt. Försöker få en uppfattning utifrån hur paren interagerar med varandra, vad som så att säga väntar härnäst, och brukar mestadels ha rätt magkänsla. Men icke denna gång. Tyckte att bögparets kemi helt uteblev, kändes mest krystat och saknades det där subtila som finns när två människor verkligen klickar med varandra. De andra två däremot skrattade ju gott o.s.v. men visst, vänskap är väl inte heller fy skam. För övrigt gav den mörkare (latino?) av bögarna mig lite dåliga vibbar. Han kändes lätt svartsjuk och kontrollerande redan i ett så tidigt stadie. Och att sörja en hund i flera års terapi känns också en aning labilt.
Citera
2022-11-08, 17:17
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DerStiefelknecht
(För mig) rätt otippade avslut på bögparet
Detfintivit en bög i ruter

"Efter tre års terapi har Dave tagit sig igenom en stor hjärtesorg då hans lilla chihuhua gått bort. Nu vill han för en gångs skull träffa en snäll och lojal kille "

Vilken man köper en sådan liten insekt, storleken på hunden (inte bilen) gör mannen

Man såg snabbt-skjut-otrohets-potensialen i Katos ögon när han fick hälsa på Dave och sättet han
bar upp sin handväska, man var besjälad denna gamla fördoms legitimitet bekräftades sedan av den andre håmåfilen (på norska) man ligger inte med kompisar!
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-11-08 kl. 18:15.
Citera
2022-11-08, 18:21
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DerStiefelknecht
(För mig) rätt otippade avslut på bögparet respektive de andra två där mannen sökte en plus size. Hade tippat precis tvärtom, faktiskt. Försöker få en uppfattning utifrån hur paren interagerar med varandra, vad som så att säga väntar härnäst, och brukar mestadels ha rätt magkänsla. Men icke denna gång. Tyckte att bögparets kemi helt uteblev, kändes mest krystat och saknades det där subtila som finns när två människor verkligen klickar med varandra. De andra två däremot skrattade ju gott o.s.v. men visst, vänskap är väl inte heller fy skam. För övrigt gav den mörkare (latino?) av bögarna mig lite dåliga vibbar. Han kändes lätt svartsjuk och kontrollerande redan i ett så tidigt stadie. Och att sörja en hund i flera års terapi känns också en aning labilt.
Fast du tog ju bara efter Katos analys om att dom inte klickade
Hur långt tror du att deras förhållande varade efter sista SOS rapporten

Pietro ville iaf ropa amo! inifrån köket, och ville bara sjunga och dansa, igen!

"Amore, amore till alla" (inklusive Vladimir Putin! alltså)
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-11-08 kl. 18:29.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in