2025-08-02, 03:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Nu är vi alla våldsamt nyfikna på om du är rätt-trogen eller en svikare?
https://imgbox.com/m9DUbp63
Inte för fan inte hon
Citera
2025-08-03, 13:07
Medlem
Vart fan har de funnit bartendern, han måste vara världens tråkigaste gubbe.
Citera
2025-08-03, 14:31
Medlem
Så söta de var, det unga "paret" i dagens avsnitt.
Dålig självkänsla utan anledning. Hon liknar Nicole Kidnan, han Rob Lowe i unga år. Ursnygga.
Men fina, känsliga och inte så ytliga som många andra unga idag.

Bartendern är urmysig och ser verkligen människor, bemöter dem empatiskt liksom de övriga i personalen.
Citera
2025-08-03, 14:57
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av honn
Dålig självkänsla utan anledning. Hon liknar Nicole Kidnan, han Rob Lowe i unga år. Ursnygga.

Bartendern är urmysig och ser verkligen människor, bemöter dem empatiskt liksom de övriga i personalen.
Är det kvällens tv-avsnitt du kommenterar eller nästa veckas? från svtplay
Citera
2025-08-03, 15:03
Medlem
Citat:
Vadå nästa vecka? Det är ingen som kan se in i framtiden
Citera
2025-08-03, 15:22
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stekpanna80
Vadå nästa vecka? Det är ingen som kan se in i framtiden
Du har fel igen, svtplay ligger 1 vecka före tv sändningen tack vare idioterna på svt, och idioter i tråden utnyttjar detta på min bekostnad
Senast redigerad av Crapmagic 2025-08-03 kl. 15:30.
Citera
2025-08-03, 17:56
Medlem
Citat:

Dagens/kvällens
Jag är ingen sierska 😊
Citera
2025-08-03, 22:13
Medlem
Vad är det för fel på Olivia?

Hon pratar så fruktansvärt högt. Otroligt irriterande.
Citera
2025-08-03, 22:14
Medlem
NiccoJs avatar
Citat:

Hon är ju jättesnygg men han, finnig o ovårdad.
Citera
2025-08-03, 22:54
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tryffel
Vad är det för fel på Olivia?

Hon pratar så fruktansvärt högt. Otroligt irriterande.
Hela hon var irriterande, hur mycket jag än hade velat
trycka till bridge i tråden om att hon var fulare för att han nobbade min ännu snyggare brutta från förra veckan så kan jag inte ärligt säga så, bra skallform & lovande tonårsbröst om vi ska tro alla män i tråden hittills

Den gemensamma nämnaren för alla dessa teens är att i brist på att ha nått att säga, så låtsas dom knyta ann till varandra med att dom inte förstår hur man äter på en fancy restaurang, som att dom aldrig någonsin med sina familjer varit på semester & besökt annat än den handhållna korvmojen tidigare, med tanke på att varje avsnitt med 17 åringar så har dom inte förstått hur man lyfter en kniv & gaffel eller som idag kunna sätta ner ett glas med fot åt rätt håll

Citat:
Ursprungligen postat av bridge
Inte för fan inte hon
Varje gång hon visade sig i bild så fick jag upp parallella bilder i huvudet över en ung Birgitte Söndergaard, kanske var det hennes röst som var likt? nått var det iaf! för min kändisradar är aldrig trasig till skillnad från hoon.

Men orka med en hårdrocks-tjej personlighet med trist rakt hår, undra hur hon såg ut osminkad? helt sjukt att 17 åringar sminkar sig, det gjorde inte dom 17 åriga tjejerna på min tid, inte så att det syntes iaf.

Citat:
Ursprungligen postat av bridge
Mycket och vilken personlighet. Glad och sprudlande. Killen drog tic-toc floskler hela tiden, blev pinsamt. Pratar ungdomar så där?? Hon var out of his League 100% på alla sätt. Utseende, personlighet, intelligens, empati osv. Han kunde inte hålla igång konversationen utan svarade ofta med en ja, nej eller en cp tic-toc onliner.
Tydligen pratar vissa ungdomar som inte lär lär bli ingenjörer i framtiden sådär, du hörde ju vad hon ville jobba med "fashion" och han svarade då utan att tänka 1 sekund på att han är en blivande man att det låter ascoolt eller nått liknande, han som kille ska inte tycka det, utan borde svarat nått sarkastiskt.

När jag var 17 så slapp det inte ut ett enda släthjärnat "typ" eller "du fattar/fattar du vad jag menar" i varje mening

Jag tyckte inte hon visade upp varesig personlighet, intelligens, empati, det vart riktigt jobbigt att titta på när hon gick in i intervju-mode med monoton röst som att det var förutbestämda frågor, och han lyckades inte göra nått roligt av hennes upplägg, hans största fadäs var att han inte klarade av att skämta om att hon var några månader äldre, jag vet vad jag hade pratat om där, mens han bara släppte det.

Han förtjänade inte en tjej som driver på samtalet, det gör jag däremot
Senast redigerad av Crapmagic 2025-08-03 kl. 23:49.
Citera
2025-08-03, 23:02
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Hon liknar Nicole Kidnan
Jag håller med, en ung Nicole Kidman https://imgbox.com/m9DUbp63
ifall man bara tittar med 1 öga

Jag har googlat denna Rod Blow
https://people.com/thmb/X0f2RpQWKbBukj1UGpv_yv2FXH4=/1500x0/filters:no_upscale():max_bytes(150000):strip_icc() :focal(748x453:750x455)/Rob-Lowe-throwback-pics-tout-031424-fc2d656a756e4fdda33d98e666d4f57b.jpg
och jag tycker du krumbuktar dig våldsamt för att se en påfallande likhet, nej den här dejtaren var inte snygg, utan en normie, å andra sidan afrikanskan tyckte ju att sin skallige gubbe såg bra ut också så jag förstår att ens smak blir till under inverkan av hur man själv ser ut (den andra självbilden )

Han hade förövrigt den töntigaste frisyren jag sätt på en kille, den totala icke-sexappealen och mycket svärdmordsdrömmig vilket är oacceptabelt som du vet!

Jag ger dig Mission Impossible, att hitta en svensk kändis som han var lik istället för en hollywoodman
Senast redigerad av Crapmagic 2025-08-04 kl. 00:02.
Citera
2025-08-03, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svenjonsson518
Vart fan har de funnit bartendern, han måste vara världens tråkigaste gubbe.
Det heter var har de funnit. Inte vart har de funnit.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in