2018-01-25, 18:42
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hulken44
Betner får man inget av, han har blockat 2 konton av mig på 5min bara man nämt sorans namn..

men betner ska börja jobba 25% igen så de e ju bara åka till något event och börja ifrågasätta lite, tror dock inte det leder någon vart mer än att man blir utslängd...
Man kan ju sitta tyst med ett lösskägg & se vad som händer.
Citera
2018-01-25, 18:47
Medlem
Cybereye303s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Finns lite olika konspirationsteorier här. AB vill sondera lite innan man inom kort kommer släppa nyheten om Soran eller att det möjligen är Rebecca och Fiona som vill vara först och de också vet att det inom kort kommer bli känt.

Eller så är det så enkelt att när en kändis öppet anklagar någon annan kändis så får det publicitet. "AB vill sondera", wtf?
Citera
2018-01-25, 18:58
Medlem
swimp78s avatar
Citat:
Betner får man inget av, han har blockat 2 konton av mig på 5min bara man nämt sorans namn..

men betner ska börja jobba 25% igen så de e ju bara åka till något event och börja ifrågasätta lite, tror dock inte det leder någon vart mer än att man blir utslängd...
Men varför ska du bråka med Betnér ? Varför tjatar du om soran med honom ?
Citera
2018-01-25, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swimp78

jag ställde helt oprovocerade frågor om soran,

Va ute efter att känns lite på stämningen nu när betner är tillbaka och se om Soran var ett tabu änme för honon.

och svaret är att det är väldigt känsligt ämne trots dom är bra vänner.
Senast redigerad av hulken44 2018-01-25 kl. 19:23. Anledning: felstavning
Citera
2018-01-25, 19:30
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cybereye303
Eller så är det så enkelt att när en kändis öppet anklagar någon annan kändis så får det publicitet. "AB vill sondera", wtf?

Jo man börjar lite lugnt med att bygga upp stämningen kring Soran med sådana här små nyheter innan man inom kort tid släpper den stora bomben. De ser ju att det ger uppmärksamhet som t.ex i den här tråden men även om man kollar på Nyheter24 kommentarer där många människor om de läser att Soran är våldstäktskomikern fortsatt inte tror på detta om denna snälla man.
Citera
2018-01-25, 19:31
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
jag ställde helt oprovocerade frågor om soran,

Va ute efter att känns lite på stämningen nu när betner är tillbaka och se om Soran var ett tabu änme för honon.

och svaret är att det är väldigt känsligt ämne trots dom är bra vänner.

Om de är bra vänner så är det klart att det är ett känslig ämne.
Citera
2018-01-25, 20:43
Medlem
Ja, lägg av med att trakassera Betnér som inte ens är misstänkt för något. Det är hans personliga val om/när han vill kommentera frågan. Antagligen har karln det jävligt tufft just nu så det sista han lär palla med är folk som skall sitta och hetsa på hans instagram. Det är inte hans skyldighet, även om jag lika ivrigt som er väntar på att få höra mer.
Citera
2018-01-25, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av coatmeal
Ja, lägg av med att trakassera Betnér som inte ens är misstänkt för något. Det är hans personliga val om/när han vill kommentera frågan. Antagligen har karln det jävligt tufft just nu så det sista han lär palla med är folk som skall sitta och hetsa på hans instagram. Det är inte hans skyldighet, även om jag lika ivrigt som er väntar på att få höra mer.

och du tror han inte vetat någonting eller??
Citera
2018-01-25, 21:39
Medlem
Citat:
och du tror han inte vetat någonting eller??
Omöjligt att säga, kan så vara men likaväl inte. Jag har gått ovetandes om en f.d. bästa kompis våldtäkter och känner igen mig i avsmaken att palla yttra sig om frågan.
Men visst har du en poäng som inte går att utesluta.
Citera
2018-01-25, 21:42
Medlem
Mikojans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swimp78

Kan inte finnas nåt intressantare att fråga Betnér om än Soran. Betnérs svartruta när kompisen åkte dit är det enda av värde kring den arrogante komikern
Citera
2018-01-25, 21:44
Medlem
Citat:
Omöjligt att säga, kan så vara men likaväl inte. Jag har gått ovetandes om en f.d. bästa kompis våldtäkter och känner igen mig i avsmaken att palla yttra sig om frågan.
Men visst har du en poäng som inte går att utesluta.
Idiot-Bettan yttrar sig ju om precis allt annat? Varför skulle han inte yttra sig om Guran menar du? Ja trots att det är "personligt"? Glappkäften verkar det ju inte vara nån hejd på annars...
Citera
2018-01-25, 22:11
Bannlyst
Citat:

Varför ska någon som skyddar en våldtäktskurd få fripass?
Är det tufft att åka runt på landsbygden och dra topsskämt?
Varför tar dom inte avstånd från en våldtäksman!? Jag vet hur jag skulle reagera om en polare till mig roade sig med att trycka ner kuken i halsen på gråtande flickor, alla som skyddar våldtäktskurden är inte mycket bättre än våldtäktskurden själv....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in