2018-05-16, 11:25
Medlem
junks avatar
Han är tydligen fortfarande bokningsbar undrar vilket år han börjar synas igen?

Kanske dags att skicka en bokning

http://roa.se/artists/soranismail

Citat:
Soran kan bokas som: konferencier, moderator, programledare, föreläsare, skådespelare, film/tv-medverkan, radioprogramledare.

Soran är lugn som en filbunke, men kanske den mest djärva och intellektuella komikern. Soran använder humorn som vapen i sin strid för att få ett samhälle där vi alla ska förstå varandra. Han har vunnit ändlöst många priser och är idag i Sverige en av de största inspiratörerna.

Soran Ismail har på bara några år lyckats etablera sig som en av Sveriges bästa komiker. Bland eliten är hen avgjort yngst – men trots det en av de absolut vassaste. En liten människa med mycket att säga.

Under 2017 var Soran fortsatt aktuell med Sverigeturnén "En skam 2" tillsammans med Magnus Betnér och kom under hösten ut med boken "Absolut Svensk".
Citera
2018-05-16, 12:11
Medlem
FFL88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av junk

Absolut, antar att bokningarna inte direkt flödar in till kraken just nu, en feministisk våldtäktsman med rötter i Mellanöstern som dessutom är "lugn som en filbunke" är som alltid ett säkert kort för mången kommun och landsting.
Citera
2018-05-16, 16:49
Medlem
Overminds avatar
När fan kommer domen?? Har det inte gått över 8 månader snart??? Jag vill se Soran bakom lås och bom.

Jag tror han blir friad och allting tystas ner fortsatt som om detta aldrig har hänt.... Vart är rättvisan?
Citera
2018-05-16, 18:48
Medlem
E-R-N-S-Ts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Overmind
När fan kommer domen?? Har det inte gått över 8 månader snart??? Jag vill se Soran bakom lås och bom.

Jag tror han blir friad och allting tystas ner fortsatt som om detta aldrig har hänt.... Vart är rättvisan?
Jag vill se honom fjättrad på Stortorget men det lär väl inte heller ske, kan dock dela misstanken om att hela skiten kommer att tystas ner för att sedan glömmas bort så småningom, snubben är helt enkelt The Untouchable Kurd.
Citera
2018-05-16, 19:06
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av E-R-N-S-T
Jag vill se honom fjättrad på Stortorget men det lär väl inte heller ske, kan dock dela misstanken om att hela skiten kommer att tystas ner för att sedan glömmas bort så småningom, snubben är helt enkelt The Untouchable Kurd.

Intressant som någon skrev tidigare (eller om det var i den andra tråden) att etablissemanget numera agerar som om Soran aldrig existerat.

Ingen, förutom här på Flashback, som frågar var han är, vad som händer, vad han gör. Ingen tidning, ingen henvänster-kändis, inget radioprogram.

Knäpptyst.

Det börjar bli smått bisarrt faktiskt.
Citera
2018-05-16, 20:07
Medlem
Det är nog knäpptyst och locket på,fram till efter valet.
Kommer sanningen fram innan så gynnar bara det SD och andra sverigevänner.
Citera
2018-05-16, 23:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av E-R-N-S-T
Bra talat han ska spottas på ju
Citera
2018-05-16, 23:07
Medlem
MelPoomenes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av junk

Boka honom till ditt företagsevent.
Citera
2018-05-18, 06:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MelPoomene
Boka honom till ditt företagsevent.
Stämplar han nu
Citera
2018-05-18, 22:06
Medlem
Jofs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nordanvindarna
Intressant som någon skrev tidigare (eller om det var i den andra tråden) att etablissemanget numera agerar som om Soran aldrig existerat.

Ingen, förutom här på Flashback, som frågar var han är, vad som händer, vad han gör. Ingen tidning, ingen henvänster-kändis, inget radioprogram.

Knäpptyst.

Det börjar bli smått bisarrt faktiskt.

Det är så man gör i PK samhället. Tiger ihjäl skiten. Det finns inte. Problem är bara när det man tiger ihjäl är stor som en ELEFANT. Då syns den ju.
Men annars är strategin att tiga ihjäl effektiv OCH grym.
Man finns inte. Man kan inte försvara sig. Man är en nobody.
Man kan inte ens bli ett OFFER.
Citera
2018-05-18, 23:53
Medlem
akutaccents avatar
Kan vi inte alla göra vårat yttersta för att gemensamt uppdatera wiki-sidan så fort de raderar något?

Och to be fair:
Hade liknande anklagelse kommit mot Åkesson hade alla Sverigevänner utövat samma prekära tystnad, Sverigevänner råkar bara inte jobba på aftonbladet.
Citera
2018-05-19, 09:31
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Om jag varit en helt vanligt "civilist" som enbart får sin info från kvällstidningar & TV så hade jag nog vid det här laget börjat undra vad fan som har hänt med Soran. För tidigare var han med i TV ett par gånger i veckan & figurerade ständigt i pressen. Sen bara... ingenting i ett år.

I början reagerar man nog inte, folk har semester & är lediga av olika skäl. Men när man råkar på en gammal repris eller läser något äldre reportage där han är med, så måste ju tanken väckas. Var fan har Soran tagit vägen?

Men sen googlar dom & hamnar i den här tråden & då är mysteriet löst.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in