Citat:
Ursprungligen postat av
12hoppihagen
Gratulerar till att du har erfarenhet av att umgås med sexuella predatorer, hur som haver, jag tänker inte vara tyst för att din BFF tröck kuken i människor utan tillåtelse, Mange b är en feg jävla råtta och för varje sekund han håller käft och låter våldtäktskurden komma undan gör han sig själv en stor oförrätt, att du var så sinnessvag att du var tvungen att gå under jorden får stå för dig, en medietränad komiker bör ha ballarna för att ta avstånd från anklagelserna, Mange b är en hora och kommer alltid vara det så länge han håller käft.....
Jag är villig att hålla med om fallet är så att Magnus känt till detta sedan tidigare, men förutsatt att det var lika nytt för honom som för oss (vilket är utgångspunkten i mina resonemang) så verkar jag ha lite mer nyanserad syn på hur psyket fungerar och kan åtminstonde hajja hans olust.
Gratulerar dig om du har det såpass lätt att när du bryter kontakten med någon du umgåtts dagligen med efter dennes våldtäkter kommer fram inte behöver någon tid för dig själv att samla tankarna innan du yttrar dig efter ett sådant enormt svek.
Men javisst är det god tid nu för herr Betnér att bestämma sig för om han skall man up och öppna munnen eller att hålla tyst och verka suspekt resten av karriären.