2018-01-25, 22:12
Medlem
sebertos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raven2.0
Idiot-Bettan yttrar sig ju om precis allt annat? Varför skulle han inte yttra sig om Guran menar du? Ja trots att det är "personligt"? Glappkäften verkar det ju inte vara nån hejd på annars...
Visst är det så, ett satans hyckleri och just därför ska denne Betner rökas ut ur sin håla. Vete fan hur det ska gå till iof.
Citera
2018-01-25, 22:23
Medlem
Är detta första steget i att outa Soran på riktigt?

http://www.politism.se/x/story/rebec...st/#post-56216
Citera
2018-01-25, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 12hoppihagen
Varför ska någon som skyddar en våldtäktskurd få fripass?
Är det tufft att åka runt på landsbygden och dra topsskämt?
Varför tar dom inte avstånd från en våldtäksman!? Jag vet hur jag skulle reagera om en polare till mig roade sig med att trycka ner kuken i halsen på gråtande flickor, alla som skyddar våldtäktskurden är inte mycket bättre än våldtäktskurden själv....

Varför skulle han skydda Soran bara för att han är tyst? Att han är tyst kan ju bero på en skam av att ha stått honom så nära och drivit en agenda stenhårt som ena parten visar sig helt strida emot. Det är extremt komplext att veta hur man skall reagera eller agera i sådana situationer. Som jag nämnde har jag själv erfarenhet av att en f.d bästa kompis avslöjades och erkände flera våldtäkter. Jag gick under jord och pratade knappt med någon, framförallt inte om den saken. Tänk dig då att samtidigt båda parterna är offentliga personer.
Har du ej varit med om något liknande så skall du antagligen inte öppna munnen. Jag har en viss förståelse för saken OM det är så, men det kan jag omöjligt veta och även jag blir såklart tokig av att ingen öppnar munnen snart eftersom enormt många människor väntar, och att en skyldig person aldrig skall komma undan från sådant här.
Citera
2018-01-25, 23:15
Medlem
DRD4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av coatmeal
Ja, lägg av med att trakassera Betnér som inte ens är misstänkt för något. Det är hans personliga val om/när han vill kommentera frågan. Antagligen har karln det jävligt tufft just nu så det sista han lär palla med är folk som skall sitta och hetsa på hans instagram. Det är inte hans skyldighet, även om jag lika ivrigt som er väntar på att få höra mer.

Ät skit!

Hade Soran inte vart en arab utan en svensk så hade lilla pissbetner sålt ut honom för länge sedan.

Betner väljer att arbeta och vara vän med ett riktigt svin, vilket är ett kvitto på att Betner har accepterat Sorans sätt att vara mot tjejer som att det vore ok.
Citera
2018-01-26, 00:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av coatmeal
Varför skulle han skydda Soran bara för att han är tyst? Att han är tyst kan ju bero på en skam av att ha stått honom så nära och drivit en agenda stenhårt som ena parten visar sig helt strida emot. Det är extremt komplext att veta hur man skall reagera eller agera i sådana situationer. Som jag nämnde har jag själv erfarenhet av att en f.d bästa kompis avslöjades och erkände flera våldtäkter. Jag gick under jord och pratade knappt med någon, framförallt inte om den saken. Tänk dig då att samtidigt båda parterna är offentliga personer.
Har du ej varit med om något liknande så skall du antagligen inte öppna munnen. Jag har en viss förståelse för saken OM det är så, men det kan jag omöjligt veta och även jag blir såklart tokig av att ingen öppnar munnen snart eftersom enormt många människor väntar, och att en skyldig person aldrig skall komma undan från sådant här.

Gratulerar till att du har erfarenhet av att umgås med sexuella predatorer, hur som haver, jag tänker inte vara tyst för att din BFF tröck kuken i människor utan tillåtelse, Mange b är en feg jävla råtta och för varje sekund han håller käft och låter våldtäktskurden komma undan gör han sig själv en stor oförrätt, att du var så sinnessvag att du var tvungen att gå under jorden får stå för dig, en medietränad komiker bör ha ballarna för att ta avstånd från anklagelserna, Mange b är en hora och kommer alltid vara det så länge han håller käft.....
Citera
2018-01-26, 01:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 12hoppihagen
Gratulerar till att du har erfarenhet av att umgås med sexuella predatorer, hur som haver, jag tänker inte vara tyst för att din BFF tröck kuken i människor utan tillåtelse, Mange b är en feg jävla råtta och för varje sekund han håller käft och låter våldtäktskurden komma undan gör han sig själv en stor oförrätt, att du var så sinnessvag att du var tvungen att gå under jorden får stå för dig, en medietränad komiker bör ha ballarna för att ta avstånd från anklagelserna, Mange b är en hora och kommer alltid vara det så länge han håller käft.....
Jag är villig att hålla med om fallet är så att Magnus känt till detta sedan tidigare, men förutsatt att det var lika nytt för honom som för oss (vilket är utgångspunkten i mina resonemang) så verkar jag ha lite mer nyanserad syn på hur psyket fungerar och kan åtminstonde hajja hans olust.
Gratulerar dig om du har det såpass lätt att när du bryter kontakten med någon du umgåtts dagligen med efter dennes våldtäkter kommer fram inte behöver någon tid för dig själv att samla tankarna innan du yttrar dig efter ett sådant enormt svek.
Men javisst är det god tid nu för herr Betnér att bestämma sig för om han skall man up och öppna munnen eller att hålla tyst och verka suspekt resten av karriären.
Citera
2018-01-26, 01:42
Medlem
Man märker verkligen att man försöker tysta ner det! T.o.m här har det blivit lugnare. Inget nytt?
Citera
2018-01-26, 02:36
Medlem
InflatableBoppos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redrum.187
Man märker verkligen att man försöker tysta ner det! T.o.m här har det blivit lugnare. Inget nytt?

Kolla skvallertråden.

(FB) Skvaller om Soran Ismail?
Citera
2018-01-26, 07:47
Medlem
PrimusPiluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av littleboss

Det hoppas jag verkligen 😃
Citera
2018-01-26, 13:00
Medlem
Europes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av littleboss

Nej, inte direkt outa, i så fall kanske första steget i att nedmontera honom som statsstödd offentlig jämställdhetskurd. Mindre aktörer som Nyheter24 och Nöjesguiden har valt att vidarebefodra det. Däremot undvek Aftonbladet att nämna det i sin artikel, utan tog endast upp P3-skämten som nämndes, samt P3:s pudlande. Ingen av de andra större aktörerna inom svensk ljugmedia har rapporterat om det.
Citera
2018-01-26, 13:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Europe
Nej, inte direkt outa, i så fall kanske första steget i att nedmontera honom som statsstödd offentlig jämställdhetskurd. Mindre aktörer som Nyheter24 och Nöjesguiden har valt att vidarebefodra det. Däremot undvek Aftonbladet att nämna det i sin artikel, utan tog endast upp P3-skämten som nämndes, samt P3:s pudlande. Ingen av de andra större aktörerna inom svensk ljugmedia har rapporterat om det.

Kommer de någonsin att göra det? Vi får hoppas att detta kommer att ske.

Vad som nu har tagits kan vara en början till detta? PK media sitter verkligen i en mycket problematisk sits.
Citera
2018-01-27, 16:14
Awaiting Email Confirmation
Har han inte fått lite självinsikt nu ändå? I presentationen på twitter erkänner han att han inte är rolig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in