Citat:
Ursprungligen postat av
StenSaxPung
Det verkar ju som att du förstod men..
Tycker det är lite svårsmält att bevisen skulle vara raderade, jag hade då fan sett till att behålla materialet om det var möjligt.
Jag tror nog att ganska många tjejer som inte gillar kukbilder eller runkfilmer tar bort dem rätt omgående utan att tänka på att anmäla och sen i efterhand kanske inser att det ju hade varit bra att anmäla och då ha med bevisen såklart. De vill helt enkelt inte att sånt "äckel" ska finnas i deras lur. Det är en reflexhandling att ta bort det man inte gillar och/eller framförallt det som man kanske äcklas av och kanske också blir rädd för.
I detta fall en kanske livsfarlig hedersmordskurd. Man ska aldrig lite på folk från de där regionerna. Det vet hela jordens befolkning och det är också därför de här folkslagen i allmänhet inte är välkomna i nån större utsträckning.....utom i idiotlandet Sverige. Självklart finns alltid undantag, men det finns säkert också nån orm-sort som i normalfallet hugger för minsta lilla men där en och annan inte hugger särskilt ofta alls fast du provocerar.
Jag växte upp med en katt som vi ibland undrade över varför han inte oftare "sa ifrån" när barn "kelade" lite för ovarsamt med honom så vi fick säga till dem att de behövde ta det varligare. Den katten gjorde knappt en fluga förnär, visserligen kastrerad men ändå.