2017-12-07, 21:51
Medlem
Studsbolls avatar
Är det någon som sett Soran sedan allt brakade loss? Att han gömmer sig är troligt, men han kanske inte ens är i livet?
Citera
2017-12-08, 00:55
Medlem
jonbonos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Studsboll
Är det någon som sett Soran sedan allt brakade loss? Att han gömmer sig är troligt, men han kanske inte ens är i livet?
Ja, nu börjar det nästan bli kusligt... Inte någonstans verkar han vara den lilla skäggråttan...

Faktiskt en beundransvärd prestation. Att gömma sig så totalt? I Sverige?
Citera
2017-12-08, 01:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jonbono
Ja, nu börjar det nästan bli kusligt... Inte någonstans verkar han vara den lilla skäggråttan...

Faktiskt en beundransvärd prestation. Att gömma sig så totalt? I Sverige?

Vem säger att han är i Sverige? Jag tror snarare att han är i familjegrottan i Irak och bölar om livets orättvisor långt borta från de rasistiska svennarna.
Citera
2017-12-08, 02:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TobiasBeecher
Det är väl bara att gå in i samtliga portar på adressen och leta på Sorans dörr. Man skulle även kunna fråga grannarna när de såg honom senast. Är Soran hemma lär han inte öppna dörren.

Expressen åkte i december år 2013 hem till folk som anklagades för att ha kommenterat på avpixlat, men de åker inte hem till en tv-"stjärna" som anklagas för våldtäkter och sexuellt ofredande för att fråga "är det du".

Vad väntar du på?
Citera
2017-12-08, 02:37
Medlem
Neurosias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swimp78
Genomsnittssvensken vet inte vem soran Ismail är, än mindre att han anklagats för våldtäkt. Men du kanske med folkmun menar ”i trådar på Flashback”?
Vet ni med säkerhet att det är han ens?
(Har inte följt tråden mer än ögnat i den)
Citera
2017-12-08, 04:40
Medlem
Vet vi ens om vår skojare varit kallad till förhör?
Kanske delgivits misstanke om brott och fått lämna ifrån sig sitt pass?

Bara själva tiden från det att misstankarna blev kända och en lång väntan på det som börjar kännas som oundvikligt måste kännas som en utdragen pina. Oavsett vart det hela tar vägen i slutändan.

Mvh
Burt
Citera
2017-12-08, 09:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Neurosia
Vet ni med säkerhet att det är han ens?
(Har inte följt tråden mer än ögnat i den)
Ja det är 100% fastslaget.
Citera
2017-12-08, 11:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dynamo-Kuken
Vad väntar du på?

Jag bor inte i Sthlm. Inlägget riktade sig till dem som spekulerade om vilken adress han hade och i vilken byggnad han hade från Google maps. Personligen är jag emot hembesök, även om jag ogillar Soran, då alla bör få känna sig trygga i sitt eget hem.
Citera
2017-12-08, 12:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TobiasBeecher
Jag bor inte i Sthlm. Inlägget riktade sig till dem som spekulerade om vilken adress han hade och i vilken byggnad han hade från Google maps. Personligen är jag emot hembesök, även om jag ogillar Soran, då alla bör få känna sig trygga i sitt eget hem.

Nu drog du lite väl stora växlar här.

Jag vill veta vilken lägenhet som är Sorans, så att jag ka kolla om det lyser när jag promenerar förbi.

Att han inte skulle vara trygg i sitt eget hem är din fantasi.
Citera
2017-12-08, 12:45
Medlem
2560ps avatar
Vågar man hoppas på att medierna rapporterar när det blir dags för åtal? Kommer ju bli en helt fenomenal FUP.
Citera
2017-12-08, 12:45
Medlem
E-R-N-S-Ts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ninja4Life
Nu drog du lite väl stora växlar här.

Jag vill veta vilken lägenhet som är Sorans, så att jag ka kolla om det lyser när jag promenerar förbi.

Att han inte skulle vara trygg i sitt eget hem är din fantasi.
Rörande omtanke, i annat fall får vi hoppas han tar sin D-Vitamin varje dag, för att leva i konstant mörker krypandes på golvet är inte bra varken psykiskt eller fysiskt.
Citera
2017-12-08, 12:57
Medlem
magpies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Asgard82
Vem säger att han är i Sverige? Jag tror snarare att han är i familjegrottan i Irak och bölar om livets orättvisor långt borta från de rasistiska svennarna.
Snarare Iran.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in