Citat:
Ursprungligen postat av
hank1338
Och jag svarade på ditt påstående att intelligens har ingenting med kunskap i Photoshop att göra. Jag tror vi har hittat kandidaten till årets Darwin Award här

Men lägg ner. Det spelar ingen roll hur mycket du än försöker så är det ingen som tror på din fejkbild ändå. Den var för dålig helt enkelt. Inte ens dom som just nu sitter på sina bara knän och ber om att det är Soran trodde på din fejkbild.
Citat:
Ursprungligen postat av
Nordanvindarna
Förutsatt att han är oskyldig som sagt
Nä, men jag delar din analys. Är han helt oskyldig så har han spelat högt men kommer att kamma hem högsta vinsten. Som du skriver: Ny bok, ny turné, morgonsoffor, hyllningsartiklar och fler kontrakt. En seger som kommer att räcka i åratal. Vild triumf.
Äntligen någon som kan tänka. Givetvis så måste Soran vara just oskyldig för att det skall gå. Att han kan göra detta är nog för att folk här visar sig för dumma för att förstå hur det fungerar.
Vänster-pk-eliten skulle tävla om att få ge en oskyldig Soran sin värme eftersom pk-eliten är hårt slagen just nu och är i stort behov av att få vända bort sina nedgångar med exempelvis Virtanen till att det är rasismen, flashback, nazisternas fel.
Tro mig om Soran är oskyldig så kommer det gråta många feministtårar för Soran. Det kan bli så stort att till och med Betnér kan rida på det genom att kanske få åka med på turné.
Men det skulle vara jävligt roligt om det var Soran. Skulle vara kul att se hur schyffert, betnér och de andra rövhålorna skulle agera på det.
Soran skulle kunna åka till samma semestermål som Timell och Virtanen.