2017-11-07, 17:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 12hoppihagen
Hej,

Ingen träff på slagning.

Med vänlig hälsning

Registrator
Umeå tingsrätt
090-17 21 00 • umea.tingsratt@dom.se • Postadress: Box 138, 901 04 Umeå • Besöksadress: Tingshuset, Nygatan 45 • Fax: 090-77 18 30 • www.domstol.se

Hej,

Tingsrätten har inga uppgifter i sitt offentliga verksamhetsstöd gällande personuppgifterna nedan.

Med vänlig hälsning

Johan Ekman
Arkivarie, Administrativa avdelningen, Enheten för registrering och arkiv, Stockholms tingsrätt

Hej,

Personen förekommer inte vid Jönköpings Tingsrätt.

Med vänlig hälsning

Hej!

Angivet personnummer påträffades inte vid sökning i tingsrättens verksamhetsstöd. Sökningen omfattar offentliga uppgifter i Örebro tingsrätt och inkluderar även den upphörda arkivbildaren Karlskoga tingsrätt.

Sökningen sträcker sig fem år bakåt i tiden avseende brottmål och nio år bakåt i tiden avseende övriga mål och ärenden.

Om du har någon fråga är du välkommen att kontakta tingsrätten.

Och personnumret var Soran Ismail?
Citera
2017-11-07, 17:57
Medlem
Bajsfacistens avatar
Citat:
Hej,

Ingen träff på slagning.

Med vänlig hälsning

Registrator
Umeå tingsrätt
090-17 21 00 • umea.tingsratt@dom.se • Postadress: Box 138, 901 04 Umeå • Besöksadress: Tingshuset, Nygatan 45 • Fax: 090-77 18 30 • www.domstol.se

Hej,

Tingsrätten har inga uppgifter i sitt offentliga verksamhetsstöd gällande personuppgifterna nedan.

Med vänlig hälsning

Johan Ekman
Arkivarie, Administrativa avdelningen, Enheten för registrering och arkiv, Stockholms tingsrätt

Hej,

Personen förekommer inte vid Jönköpings Tingsrätt.

Med vänlig hälsning

Hej!

Angivet personnummer påträffades inte vid sökning i tingsrättens verksamhetsstöd. Sökningen omfattar offentliga uppgifter i Örebro tingsrätt och inkluderar även den upphörda arkivbildaren Karlskoga tingsrätt.

Sökningen sträcker sig fem år bakåt i tiden avseende brottmål och nio år bakåt i tiden avseende övriga mål och ärenden.

Om du har någon fråga är du välkommen att kontakta tingsrätten.

Det är väl åklagarmyndigheten man skall kontakta i och inte tingsrätterna innan någoting har gått till åtal. Rätten har ju inget med den utredande delen av ett brott.
Citera
2017-11-07, 17:57
Medlem
Trollsvanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marion86
Bilden ser ny ut och han ser fan inte frisk och välmående ut, men antar att han inte vågat sig ut!

Sueco famoso - jätte roligt - ein bekannter schwedischer Comedian #soranismail #annablumdesigns #autoloungesweden
Kungsbacka, Sweden 22h

https://imgur.com/a/KSRyB

Kungsbacka?
Citera
2017-11-07, 17:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissNAB
Han sitter inte häktad. Hans sambo och tillika flickvän är fortfarande kvar.
Att de var sambor och skrivna på samma adress enligt Ratsit framgick ganska tidigt i tråden (eller ev i Soran Ismail-tråden). Du vet att hon bor där nu, som idag, och inte bara enligt uppgift från typ Ratsit?
Tufft av henne om hon fortsatt står vid hans sida.
Citera
2017-11-07, 18:01
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Bilden ser ny ut och han ser fan inte frisk och välmående ut, men antar att han inte vågat sig ut!

Sueco famoso - jätte roligt - ein bekannter schwedischer Comedian #soranismail #annablumdesigns #autoloungesweden
Kungsbacka, Sweden 22h

Ojsan! Vågar Soran bekänna sig?
Citera
2017-11-07, 18:02
Medlem
Trollsvanss avatar
Citat:
Flera utav offrens ska ha haft sinnesnärvaro nog att fota med surfplattor, andra mobiler eller ta schreenshots....

Yes! Men gällande hans ursäkt till händelsen som ska ha skett i parken, så förstod jag som att det var via snapchat och den tjejen hade väl inte ha fotat. Det var runkfadäsen som ska vara fotograferad.
Men det återstår att se...
Citera
2017-11-07, 18:06
Medlem
Arzs avatar
Citat:

Kungsbacka, Sweden 22h

Citat:
Ursprungligen postat av Trollsvans
Kungsbacka?

Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Ojsan! Vågar Soran bekänna sig?

Inte en jätteseriös Instagram direkt, säkert någon som vill ha lite uppmärksamhet.

https://www.instagram.com/brggrv/
Citera
2017-11-07, 18:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cleolin
Att de var sambor och skrivna på samma adress enligt Ratsit framgick ganska tidigt i tråden (eller ev i Soran Ismail-tråden). Du vet att hon bor där nu, som idag, och inte bara enligt uppgift från typ Ratsit?
Tufft av henne om hon fortsatt står vid hans sida.

Jag vet att hon bor med honom och står vid hans sida.
Citera
2017-11-07, 18:11
Medlem
Sådant här kanske kan gynna Sorans sak?

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...--tog-sitt-liv

Handlar om politiker i Wales, Carl Sargeant, Labour, som blev anklagad i #metoo-kampanjen och fick sparken för några dagar sedan. Han skrev på twitter att han var chockad över anklagelserna och ville få till stånd en snabb utredning för att rentvå sitt namn. Hittades idag avliden, självmord.
Citera
2017-11-07, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissNAB
Jag vet att hon bor med honom och står vid hans sida.
Ok, bra. Tack för svar. Har du någon mer info? Vad säger de och vad tänker de t ex?
Citera
2017-11-07, 18:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av PJ9
Och personnumret var Soran Ismail?
871203-xxxx sista fyra finns ett par sidor bak, hans namn är så unikt att det flyger med den infon, ingen Anders Andersson direkt

Citat:
Ursprungligen postat av Bajsfacisten
Det är väl åklagarmyndigheten man skall kontakta i och inte tingsrätterna innan någoting har gått till åtal. Rätten har ju inget med den utredande delen av ett brott.
Säkert helt riktigt, jag är ingen rutinerad räv på att kräva, och veta vart man ska gräva.
Vad jag förstått hålls eventuella häktningsförhandlingar i tingsrätt, då anklagelserna gäller våldtäkt, baserat på mina googlingar, så bör han bli häktad om åklagaren väcker åtal.
Jag ville även gräva i hans historia, tidigare domar kan säga mycket om en människas karaktär, enligt mig.

Jag och två användare konspirerade att gräva i det här igårkväll runt midnatt, inget har framkommit.

Hur svårt är det att få sekretess på denna typen av ärenden? Är det mer eller mindre kutym med sekretess vid sexualbrott?
Citera
2017-11-07, 18:39
Bannlyst
DN skriver om Cissi Wallin och hennes stand up som är i kväll, alltid bra med tanke på att Cissi outar Soran på sin insta.

https://www.dn.se/sthlm/cissi-wallin...amta-om-metoo/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in