Bra gjort av Cissi Wallin.
Som jag konstaterade tidigare i veckan så finns det ännu många som inte känner till identiteten på "komikern"
Här är lite kommentarer från Cissis uthängning av Virtanen, Soran och bröderna Timell.
Soran? Den Soran ?
Har missat detta med soran men känner mig EJ förvånad.. vill någon berätta?
soran är anmäld för två våldtäkter bl.a.
Soran?

Därför han var helt slut i rutan på sitt gig på Babel i Mö..? efter ha hört om sina egna sliskiga bravader.. kanske
Så starkt av dig!! ️Kämpa mot Ehsan, Soran, Virtanen & resten av asen..
Ang SI så undrar jag hur mycket ni tror att MB vetat? De jobbar ju så tätt ihop så det måste han ju rimligen vetat. Eller? Nån med inside-info? Fy så besviken jag blir om så är fallet
visste att brorsan oxå va ett äckel
samma tjej skriver detta: "Ja vet i alla fall en som inte outats än. Håll snöbollen i rullning
dela med dig!
Kändisen är inte min förövare att outa. Vill inte anmälas för förtal. Men har två källor på att han är ett riktigt as.
Gissar att det finns många fler så hoppas skiten kommer fram.
a hoppas det också, för deras skull Har försökt förmedla en presskontakt. Vet inte hur det går. Rädd att mannen är en fara för sin omgivning om han inte åker fast också"
Hur många offer har Soran på sitt samvete?
Käftsmäll för mig om Soran! (om det nu är ute att det är han) så jädra ILLA!!! #idomlungnastevattnen
Anders har jag som inte ens varit i svängen hört ryktas om sen måååånga år.. han stötte på mig en gång... Men bara vanligt larvigt stötande.. sådär som de flesta män tror är ok metod. "You so sexy-metoden"
Ja, och Özz Nujen?! Blev precis blockad på hans insta när jag frågade..
Gubbarna skiter jag i. Men Soran. Jag blir så JÄVLA lack. Jag trodde verkligen han var god. Älskat honom i morgonpasset och tyckt han är så jävla klok. Och rolig. Och ung. Och jordnära. Och så är han ett komplett AS av allt att döma. Nä fy fan
Minns när jag började med twitter för ca 6 år sedan, såg att Özz Nujen ofta klickade gilla på vad jag skulle kalla porrbilder.
vad finns det på MB? Är inte förvånad och har lite väntat på när han ska outas. Men någon som outat än?
Det ÄR soran alltså?! Fy faaaaan
Ursäkta om jag är för nyfiken och frågvis, angående Soran, pratar vi 10, 20 eller 100 tillfällen? Och hur långt tillbaka i tiden sträcker sig hans efterblivna beteende?
Vänta! VA?! Soran?! Vad fan har jag missat? Vill jag ens veta?
Jag vet oxå om en. Får se om hon vågar anmäla.