2017-10-30, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av qazwsxedc
Ja Hanif Bali t.ex. som ser ungefär likadan ut som Soran, fast bättre.

Ja, tror ärligt talat folk hellre skulle sett att det varit Henrik Schyffert. Ingen ifrågasätter att invandrare är överrepresenterade i våldtäkt statistiken längre.
Citera
2017-10-30, 16:25
Medlem
CoopColas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kattmor
Dök Soran upp på seminariet som skulle hållas 1400 idag?
Nej. Runt kl 12 hörde någon av sig till de som höll i det och sa att han var magsjuk, flera som ringde dem.
Citera
Medlem
franges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kattmor
Dök Soran upp på seminariet som skulle hållas 1400 idag?

Nej, han avbokade(s) några timmar innan på grund av "magsjuka".
Citera
Medlem
Europes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hestetaren
Han är oskyldig i mina ögon tills han fällts i domstol.
Du missuppfattade mig nog. Allt det här är tragiskt, allt du skrev är tragiskt. Men mest tragiskt av allt är att män som du mår så jävla gött över att en känd utländsk man är anklagad för massa äckel.

Hade det varit okej att må gott om det hade varit en känd etnisk svensk av samma slags typ som äntligen får uppleva Karma? Jag mådde verkligen bra av att psykopaten Virtanen åtminstone har fått lite besvär för de enorma mängder vidrigheter han har gjort sig skyldig till i årtionden och som har varit rätt allmänt känt. Är det fel? Jag hade inte mått gott om det hade varit en känd "utländsk" man som istället har gjort något gott för Sverige, som t.ex. Thomas Gür. Är det bra, eller borde jag i det fallet istället må gott?

Samt mest tragiskt är det hur jag mår? Om Ismail (eller någon annan) nu har våldtagit en rad kvinnor, så är det mest tragiska ändå hur jag mår? Varför? För att hur jag mår har enormt värre skadeverkningar på andra än t.ex. våldtäkter? Vad är det för märkligt värdesystem du är anhängare av?
Citera
2017-10-30, 16:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pogba
Är inte så det funkar. Tingsrätten har ingenting med FUP att göra, det är bara polisen och de handlingarna är inte offentliga förens ärendet går till domstol.

Tingsrätten förordnar offentlig försvarare om det finns en misstänkt och om brottet är så allvarligt som det är här (det är i så fall åklagaren som begär det). Det är typ det första avtrycket i tingsrättens register. Den uppgiften kan man alltså få ut när den tidpunkten är nådd. Ingen vet än om den är det i det här fallet, men man kan fråga vid tingsrätten.
Citera
2017-10-30, 16:28
Medlem
Wajis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaggen55
Han ställde in. Magsjuk.

Borde anmälas för lögnaktig förklaring för ställa in med så kort varsel.

https://www.instagram.com/p/Ba3vjl8h...y=scalateatern

Även detta inställt men tyvärr ingen förklaring. Då de ej är synkade så förstår man ju att Soran lilla bubbla rasar nu.
Citera
2017-10-30, 16:38
Medlem
VlClOUSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mycatisonfire
Han är häktad.
Källa?
Citera
2017-10-30, 16:38
Medlem
Citat:
Han är häktad.

Vänligen bifoga länk som styrker detta så det inte bara blir ett enkelt påstående
Citera
2017-10-30, 16:39
Medlem
Citat:
Han är häktad.

Låter ytterst tveksamt.
Källa på det?
Citera
2017-10-30, 16:40
Bannlyst
Lustigkurd har blivit våldtäktskurd...

Ingen som har koll på hans adress och hur media beter sig vid adressen?
Citera
2017-10-30, 16:41
Medlem
Citat:
Han är häktad.

Nä, nä, magsjuk var det, inte häktad.
Citera
2017-10-30, 16:41
Medlem
Europes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bohonos
Om det är Soran kommer han landa på alla fyra som en katt och i sina kommande framträdanden använda hetsjakten från sverigevännerna för att stärka det han predikat i alla år, och med det försviner fokus från det han gjort. Offerkoftan kommer sitta jättebra på honom.

1. Nej, det är knappast troligt om han är den utpekade.

2. Hela det nuvarande PK-etablissemanget, speciellt det gynnat av gammelmedia och inte minst statens propagandakanaler, sjunger på sista versen. Det har redan börjat med gammelmedias framskridande död och än mer kommer det samhällshaveri vi har framför oss (vi talar inom omloppet av några år), som har orsakats av regimens politik och som har hejats på av hela det regimlojala etablissemanget, att bli förödande för dem. Trots det är det trevligt om några av dem får känna av lite karma redan nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in