Citat:
Ursprungligen postat av
hestetaren
Han är oskyldig i mina ögon tills han fällts i domstol.
Du missuppfattade mig nog. Allt det här är tragiskt, allt du skrev är tragiskt. Men mest tragiskt av allt är att män som du mår så jävla gött över att en känd utländsk man är anklagad för massa äckel.
Hade det varit okej att må gott om det hade varit en känd etnisk svensk av samma slags typ som äntligen får uppleva Karma? Jag mådde verkligen bra av att psykopaten Virtanen åtminstone har fått lite besvär för de enorma mängder vidrigheter han har gjort sig skyldig till i årtionden och som har varit rätt allmänt känt. Är det fel? Jag hade inte mått gott om det hade varit en känd "utländsk" man som istället har gjort något gott för Sverige, som t.ex. Thomas Gür. Är det bra, eller borde jag i det fallet istället må gott?
Samt mest tragiskt är det hur jag mår? Om Ismail (eller någon annan) nu har våldtagit en rad kvinnor, så är det mest tragiska ändå hur jag mår? Varför? För att hur jag mår har enormt värre skadeverkningar på andra än t.ex. våldtäkter? Vad är det för märkligt värdesystem du är anhängare av?