2017-10-30, 07:05
Medlem
Inte någon som skall gå på Skolforum och kan kolla om Soran dyker upp på detta seminarium?
http://invitepeople.com/public/seminars/7598

Dyker han inte upp där har han försvunnit utan förklaring på alla sociala medier, poddar och rampljuset överlag. Vilket inte hör till vanligheterna, d.s.v. något extraordinärt har skett.
Citera
2017-10-30, 07:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av musttomte
Soran lär sitta på Kronobergshäktet och det är ingen lek. Förhör varannan timme dygnet runt och dom daltar inte med den där svart mustiga tomten. Går väl att ringa Kronobergshäktet som press och fråga hur det går. Som sämst som svar kan man få att han sitter här.

Hotell Kronan är mysigt. Hade mig ett rum där för några år sen. Utreddes också för sexualbrott; Grov Våldtäkt. Alla sexual fall blir mycket mer daddade än vanliga. Pga att dem inte är kriminella i grund. Sen behandlas man som att det är samhället som brustit.

Han spelar nog Playstation 2 och äter Godis.
Citera
2017-10-30, 07:07
Medlem
powderfuckers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chadde
Vadå googla? Har han skrivit om det på sin linkedin-profil eller nåt?
ok lägg till komiker
eller kolla min tidigare länk till ab.
Citera
2017-10-30, 07:10
Medlem
spida-mans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tizzenizze
Onekligen en väldigt speciell duffelrock med ett rutigt sytt foder, som ser identisk ut på både pixelbilden och Soranbilden.

Har bara så svårt att se lille Soran våldta någon...

Expressenartikeln nämner också att Discovery väljer att avsluta sitt samarbete med komikern. Soran hade ett aktivt samarbete med kanalen så nu är det nog fastställt att det är han.
Citera
2017-10-30, 07:15
Medlem
Mr Bs avatar
Efter humor kollegor vid podden måndag outade honom är det klart. Nu är jag nyfiken på Betner.
Citera
2017-10-30, 07:16
Medlem
lersaters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ruscam
Inte någon som skall gå på Skolforum och kan kolla om Soran dyker upp på detta seminarium?
http://invitepeople.com/public/seminars/7598

Dyker han inte upp där har han försvunnit utan förklaring på alla sociala medier, poddar och rampljuset överlag. Vilket inte hör till vanligheterna, d.s.v. något extraordinärt har skett.

hmm paneldeltagare Gustaf Fridolin.. den fan har säkert också begått otukt med barn, då han ser ut som ett själv o beter sig som ett..har knarkat likt Soran samt umgås med andra våldtäktsmän..
Citera
2017-10-30, 07:23
Medlem
tdlefnierreguss avatar
Har soran skrivit något på facebook, twitter, instagram de senaste dagarna? Tänkte att det säkert finns någon som följt honom här och kan bedömma om han förändrat sitt onlinebeteende från väldigt aktiv till inaktiv?
Citera
2017-10-30, 07:26
Medlem
Mr Bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tdlefnierregus
Har soran skrivit något på facebook, twitter, instagram de senaste dagarna? Tänkte att det säkert finns någon som följt honom här och kan bedömma om han förändrat sitt onlinebeteende från väldigt aktiv till inaktiv?

Han har gått under jorden sen den 27 oktober, Betner också, inte ett livstecken vid sociala medier. Vilken är märkligt då de brukar vara bland de flitigaste.
Citera
2017-10-30, 07:26
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RingRing2014
Jag kan inte släppa tanken på till vilken grad M Betn*r visste om detta. Har Bettan möjligen varit involverad i denna ohyggliga galenskap?

För övrigt är SI helt öppen med att Kurder har en sämre kvinnosyn än vad man har i Sverige.

SI uttalar sig på sidan Tidningenalfa.se

http://tidningenalfa.se/portratt-soran-ismail/

SI verkar få rätt om sitt eget folkslag och det gäller troligen hela MENA-kulturen.
Såklart känner Magnus till S*rans fäbless för mycket unga damer, och själv kan han såklart stå för uttalandet: "Sverige har aldrig varit tryggare" - hans dotter sover såklart tryggt så länge pappa vaktar våldtäktskurden.
Citera
2017-10-30, 07:36
Medlem
Separatistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av musttomte
Soran lär sitta på Kronobergshäktet och det är ingen lek. Förhör varannan timme dygnet runt och dom daltar inte med den där svart mustiga tomten. Går väl att ringa Kronobergshäktet som press och fråga hur det går. Som sämst som svar kan man få att han sitter här.

Soran gillar ju att prata, så hen kommer nog att trivas.

Undrar om någon skrattar den här gången?
Citera
2017-10-30, 07:39
Medlem
Trekvartsbyxas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr B
Han har gått under jorden sen den 27 oktober, Betner också, inte ett livstecken vid sociala medier. Vilken är märkligt då de brukar vara bland de flitigaste.
Betner skrev denna för 10 timmar sedan.

https://twitter.com/Magnusbetner/sta...39827249139712

Tweeten han svarar på är numera borttagen, men den handlade gissningsvis om varför någon show i turnén "En skam för Sverige" inte ska framföras. Turnén pågick hösten 2016 och vintern/våren 2017, men missuppfattades även här i Flashbacktråden som att den pågick denna höst.

Märklig tweet av honom tycker jag. Jag hade inte varit sådär kaxig om jag var han.
Citera
2017-10-30, 07:50
Medlem
Mr Bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trekvartsbyxa
Betner skrev denna för 10 timmar sedan.

https://twitter.com/Magnusbetner/sta...39827249139712

Tweeten han svarar på är numera borttagen, men den handlade gissningsvis om varför någon show i turnén "En skam för Sverige" inte ska framföras. Turnén pågick hösten 2016 och vintern/våren 2017, men missuppfattades även här i Flashbacktråden som att den pågick denna höst.

Märklig tweet av honom tycker jag. Jag hade inte varit sådär kaxig om jag var han.

Det hade jag missat, i stand corrected.
Märklig liten comeback på twitter ja.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in