• 1
  • 2
2006-01-14, 19:06
Medlem
zumazs avatar
Fick nyligen via en källa på expressen nys om att det faktiskt finns en i hemlighet inspelad sexfilm med Prinsessan Madeleine. Denna film ligger och trycker hos den kille som spelat in filmen (utan Maddes vetskap). Verkar som att han bara väntar på att rätt bud ska komma så han tjänar sig en bra slant på det och sen kommer filmen att nå allmänheten. Så inom nått år så kommer vi troligen få se sessan i en kanske inte allt för presentabel roll =)
Vad tror ni om detta?
Citera
2006-01-14, 19:11
Moderator
impieteers avatar
Låter väl kul. Jag tror han har störst chans att få napp i Tyskland faktiskt.
Citera
2006-01-14, 19:15
Medlem
Skitprat. Om det skulle finnas något skulle personen hålla käften för att sedan sälja den anonymt direkt på nätet jämför med Paris o Pamelas. Om du bjuder ut filmen till högstbjudande räknas det som utpressning och är straffbart. Det var någon amerikanskändis som fick tillbaka "sin" film och den som bjöd ut filmen åkte dit har jag för mig.
Citera
2006-01-14, 19:20
Moderator
impieteers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Torparen
Skitprat. Om det skulle finnas något skulle personen hålla käften för att sedan sälja den anonymt direkt på nätet jämför med Paris o Pamelas. Om du bjuder ut filmen till högstbjudande räknas det som utpressning och är straffbart. Det var någon amerikanskändis som fick tillbaka "sin" film och den som bjöd ut filmen åkte dit har jag för mig.

Du kan ju faktiskt lyckas sköta det snyggt. Det finns kanske bara 5-10 tänkbara budgivare och de flesta tackar kanske nej, då blir det inte så många att ta kontakt med och fråga lite diskret om de är intresserade.

Däremot kanske man inte borde lägga upp den på Tradera och kolla vad som händer.
Citera
2006-01-14, 19:23
Medlem
Låter långsökt... Impieteer.. Läg ut en annons på Tradera och se vad som händer..
Citera
2006-01-14, 19:57
Medlem
De Larges avatar
Låter som en bluff.
Citera
2006-01-14, 20:00
Bannlyst
"en kalla pa expressen..."

Later inte varst trovardigt, hoppas att jag har fel dock...
Citera
2006-01-14, 20:34
Medlem
???s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av De Large
Låter som en bluff.
Citera
2006-01-14, 20:39
Medlem
Robin Woods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zumaz
Fick nyligen via en källa på expressen nys om att det faktiskt finns en i hemlighet inspelad sexfilm med Prinsessan Madeleine. Denna film ligger och trycker hos den kille som spelat in filmen (utan Maddes vetskap). Verkar som att han bara väntar på att rätt bud ska komma så han tjänar sig en bra slant på det och sen kommer filmen att nå allmänheten. Så inom nått år så kommer vi troligen få se sessan i en kanske inte allt för presentabel roll =)
Vad tror ni om detta?

Vilket konstigt sinnelag du verkar ha?
Hur skulle du reagera ifall någon presenterade en film med din morsa, där hon utför "allsköns" sexkonster, med dej liggandes i hennes mage, och filmen sprids bland dina kompisar.
Hur skulle du reagera?
Glöm det där med källa på expressen, du hittar bara på!
Citera
2006-01-14, 21:09
Medlem
miklons avatar
Det låter ju som kvalificerat skitprat, men visst, vore det sant så skulle det ju skaka om en hel del.
Citera
2006-01-14, 21:25
Medlem
låt det vara sant låt det vara sant!

Mest för jag vill se hur "mediadebatten" blir
Citera
2006-01-14, 21:28
Medlem
cecels avatar
med tanke på hur stor uppståndelse det blev när hon hade någon urringad klänning på nobelfesten så tror jag att om det här var sant och det skulle komma ut, skulle det vara en av dom största händelserna i sverige(kanske tom världen) på 2000-talet
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in