2006-01-14, 21:32
Medlem
flowss avatar
OM det nu skulle vara sant - vilket jag betvivlar till högsta grad - så kommer nog ex-pojkvännen inte våga göra någonting.

Han har nog inte så mycket framtid efter ett eventuellt filmsläpp.
Citera
2006-01-14, 21:59
Medlem
Locco Roccos avatar
Jag har funderat på detta scenario tidigare "vad skulle hända om någon av kungabarnen pojkvänner skulle få för sig att ta lite snaskiga bilder eller spela in någon dold film".

Kalla mig paranoid, men jag är helt säker på att SÄPO kollat respektive pojkväns lägenhet och bevakar en sån fråga. De skulle aldrig tillåta någonting som skulle kunna skaka kungahuset så mycket.

Jag tror att SÄPO skulle ta hand om en ev. sådan film.

(visst, jag ser mycket på amerikanska deckare )
Citera
2006-01-14, 23:47
Medlem
Låter otroligt men något ex kanske spelat in en dold film när han har sex med Madde, inte troligt men så länge det inte är bevisat motsatsen så kan man ju få drömma att det hänt i alla fall.
Citera
2006-01-15, 00:37
Moderator
vfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zumaz
Fick nyligen via en källa på expressen nys om att det faktiskt finns en i hemlighet inspelad sexfilm med Prinsessan Madeleine. Denna film ligger och trycker hos den kille som spelat in filmen (utan Maddes vetskap). Verkar som att han bara väntar på att rätt bud ska komma så han tjänar sig en bra slant på det och sen kommer filmen att nå allmänheten. Så inom nått år så kommer vi troligen få se sessan i en kanske inte allt för presentabel roll =)
Vad tror ni om detta?

Din källa får gärna överbevisa mig, till dess, tråd låst/Mod
Citera
2006-01-15, 12:55
Moderator
vfs avatar
låser upp denna på begäran så får vi se vad det leder till/Mod
Citera
2006-01-15, 14:13
Medlem
kasstkniws avatar
Tjena!

Detta är väl ändå mer skvaller än MPK?
Citera
2006-01-15, 15:56
Bannlyst
Det låter nästan för bra för att vara sant, men om det stämmer att det finns en sådan film med Madde så vore det såklart kul att se den Vi får hoppas på det bästa
Citera
2006-01-15, 17:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Locco Rocco
Jag har funderat på detta scenario tidigare "vad skulle hända om någon av kungabarnen pojkvänner skulle få för sig att ta lite snaskiga bilder eller spela in någon dold film".

Kalla mig paranoid, men jag är helt säker på att SÄPO kollat respektive pojkväns lägenhet och bevakar en sån fråga. De skulle aldrig tillåta någonting som skulle kunna skaka kungahuset så mycket.

Jag tror att SÄPO skulle ta hand om en ev. sådan film.

(visst, jag ser mycket på amerikanska deckare )

Jag har också funderat på detta scenario fast ytterligare något steg längre. Jag har fått den uppfattningen om Madde att hon är "minst kunglig" i den familjen och oftast så brukar minsta barnet vara den mest rebelliska. Se bara på prinsessan Stephanie i Monaco som har knullat runt med livvakter och andra och inte gjort någon hemlighet av det.
Ponera att Madde "får ett ryck" och går hela vägen och spelar in en porrfilm av mycket grov sort, där hon får massa stock i alla hålen.
Vore enormt kul att se... inte bara filmen utan hela "etablissemangets" reaktion...
Citera
2006-01-16, 02:01
Medlem
Och nu när detta rykte börjat cirkulera så ska flicksnärtan flytta till Staterna.......

Vilket sammanträffande,det börjar bli hett om örona,jag tror jag drar
Citera
2006-01-16, 08:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av zumaz
Fick nyligen via en källa på expressen nys om att det faktiskt finns en i hemlighet inspelad sexfilm med Prinsessan Madeleine. Denna film ligger och trycker hos den kille som spelat in filmen (utan Maddes vetskap). Verkar som att han bara väntar på att rätt bud ska komma så han tjänar sig en bra slant på det och sen kommer filmen att nå allmänheten. Så inom nått år så kommer vi troligen få se sessan i en kanske inte allt för presentabel roll =)
Vad tror ni om detta?

Jag tror att du snackar skit!
Det låter som att du bara vill skapa ett samtalsämne. Den ända sanningen i tråden är väll din så kallade källa, som förmodligen är din faster som jobbar på expressen i växeln på helgerna. Kom igen nu fan. Vem tror du att du lurar egentligen. Klarar du inte av att komma med nåt konsekvent så tig istället...
Citera
2006-01-16, 09:49
Medlem
Ahh jag som kände att mit liv genast blev värt att leva!
Citera
2006-01-16, 09:58
Medlem
ToreSkogs avatar
Tycker ni gör lite väl grova antaganden här... Inget av kungabarnen är gift och därmed är det ju väääldigt långsökt att tro att de skulle ha haft sex redan...

Varför skulle personen som i så fall har filmen inte ha någon framtid om han släppte den flows?

Hur som helst så tror jag att kungabarnen är ganska hårt hållna och de knullar nog inte runt med vilken minirimnér som helst.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in