Citat:
Citat:
100% att du är en tattare som alltid önskat sig feta prylar men du ser antagligen för grotesk ut för ens någon ska titta på dig, så därför fungerar dem inte på dig alls du kommer alltid vara en luffare eller se ut som en sådan.
Jag däremot som ser sjukt bra ut, tjejer dör när jag har min rolex på mig dem tittar på mig och tycker jag är sjukt attraktiv och min flickvän tycker min klocka är sjukt fin och hon säger att den passar mig skit bra, och min tjej är brutalt snygg...
Jag älskar min rolex, hade jag riktigt råd till den? Nej, men jag bär den överallt älskar den sjukt mycket. Men o andra sidan ser jag som sagt sjukt bra ut redan så därför lägger folk märke till min rolex. Men ni fucking losers som säger att de inte värt ni är tattare och kommer alltid vara nollor. =)
Jag däremot som ser sjukt bra ut, tjejer dör när jag har min rolex på mig dem tittar på mig och tycker jag är sjukt attraktiv och min flickvän tycker min klocka är sjukt fin och hon säger att den passar mig skit bra, och min tjej är brutalt snygg...
Jag älskar min rolex, hade jag riktigt råd till den? Nej, men jag bär den överallt älskar den sjukt mycket. Men o andra sidan ser jag som sagt sjukt bra ut redan så därför lägger folk märke till min rolex. Men ni fucking losers som säger att de inte värt ni är tattare och kommer alltid vara nollor. =)
När jag ser riktigt löjliga inlägg brukar jag titta i användarens posthistorik, din posthistorik förklarar varför du behöver skriva som du gör, du är en skam för alla seriösa Rolexägare, du har klockan av helt fel anledning, du har den för att hävda dig, sådana som du ger Rolex dåligt rykte.
Här beskriver du dig själv:
Tappat livsgnistan helt! pga liten penis
"blir påmind hela tiden hur olycklig jag är varje gång ja pissar... varje gång ja ser min penis... är så extremt arg på mina föräldrar att dem är så kortväxta, jag är en 1,58 lång.. 24 bast, mina händer syns knappt, och har skostorlek 36, får inte värst mycke respekt av folk, och har väldigt svårt att lägga på mig muskler... jag menar jag har nästan allt emot mig, varje gång ja blir upphetsad, så får ja stånd, av minsta lilla tutte på tv så växer den, det blir som en liten pick i byxan, ser skitlarvigt ut, och tanken av att jag aldrig kommer kunna tillfredställa en tjej"
Varken din penis eller du växer för att du har en Rolex, penisen växer inte heller för att du skriver oförskämda inlägg på Flashback.
Jag köpte min första Rolex innan du föddes, min penis och jag har samma storlek nu som då.
https://www.flashback.org/find_threa...?userid=325880
Senast redigerad av trottwell 2019-07-17 kl. 12:09.
Senast redigerad av trottwell 2019-07-17 kl. 12:09.