Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-10-20, 18:25
  #1
Medlem
yooyoo.

Vill ha era åsikter och tankar angående pubar och barer. Jag har länge velat ha min egen pub/bar. fråga inte varför, har själv inget exakt anledning varför, det är bara en av alla dom här idéerna man kan få upp i huvudet om vad man ska göra med sitt liv som man kan få ibland och sen försvinner dom, den här försvinner inte dock. den kommer tbx då och då.

aja enough about that. nu till det jag vill höra era åsikter och tankar om. vad är det som får er att välja just det stället av alla ställen man kan gå till? Nu när ni valt och är inne på det stället, hur ska det stället vara för att ni ska stanna och få er att vilja komma tbx dit igen? vill veta allt från vilken typ av inredning till musik sortiment och allt som har med baren/puben att göra. skriv gärna saker som dom flesta ställena saknar och ni skulle vilja det finns där.

stället ska vara det där välkomnade stället där alla har trevligt och slappnar av en stund ifrån alla måsten i livet, där man lägger allt sånt bakom sig och pustar ut en ett tag och tänker på något annat!
Citera
2017-10-20, 18:48
  #2
Medlem
Bra/Goda/Udda ölsorter, sköna sittplatser, humana priser, ej för hög volym på musiken, bra läge, öppet sent, snacks/nötter ingår, bra pubmat, icke stökigt klientel.

Citera
2017-10-20, 18:52
  #3
Medlem
Ett långt barhäng med sköna barstolar!
Citera
2017-10-20, 19:07
  #4
Medlem
studioxswes avatar
eftersom sannolikheten att du skulle öppna ett sådant ställe är -9999999.2234234234% så avsäger jag mig min röst, men om du trots allt skulle öppna en bar så besöker jag den gärna.
Citera
2017-10-20, 19:23
  #5
Medlem
Oldberrys avatar
Brudar !
Citera
2017-10-20, 19:31
  #6
Medlem
Musik dans underhållning. En terrass. Några olika danskgolv med olika musiktyper. En liten scen där ett bra band kan lira gärna inför 200 pers.
Citera
2017-10-20, 21:20
  #7
Medlem
Livemusik/trubadur
Citera
2017-10-20, 22:23
  #8
Medlem
rebekks avatar
Vänder på steken och berättar om det jag inte vill se; blattar.

Må vara oundvikligt, det förstår jag också och har inget problem med "normal" mängd, men när det börjar lika ett gruppboende istället - nej tack.
Citera
2017-10-21, 02:39
  #9
Medlem
BigFatCones avatar
Puben Skål i Göteborg är i det närmaste min definition på en perfekt bar. Det enda som hade gjort den bättre vore en tystare blender och att man fick röka till sin bärsa.
Citera
2017-10-23, 21:49
  #10
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av ReXoR944
yooyoo.

Vill ha era åsikter och tankar angående pubar och barer. Jag har länge velat ha min egen pub/bar. fråga inte varför, har själv inget exakt anledning varför, det är bara en av alla dom här idéerna man kan få upp i huvudet om vad man ska göra med sitt liv som man kan få ibland och sen försvinner dom, den här försvinner inte dock. den kommer tbx då och då.

aja enough about that. nu till det jag vill höra era åsikter och tankar om. vad är det som får er att välja just det stället av alla ställen man kan gå till? Nu när ni valt och är inne på det stället, hur ska det stället vara för att ni ska stanna och få er att vilja komma tbx dit igen? vill veta allt från vilken typ av inredning till musik sortiment och allt som har med baren/puben att göra. skriv gärna saker som dom flesta ställena saknar och ni skulle vilja det finns där.

stället ska vara det där välkomnade stället där alla har trevligt och slappnar av en stund ifrån alla måsten i livet, där man lägger allt sånt bakom sig och pustar ut en ett tag och tänker på något annat!

Var i landet tänkte du öppna din bar? Vad publiken vill ha kan skilja sig åt väldigt beroende på var puben/baren ligger.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback