Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-10-16, 16:23
  #1
Medlem
Hej alla kloka,
jag har en förmåga att överanalysera allt mm. så tänkte att jag vänder mig till er för rådfrågning. Jag träffade en kille för första gången ensam i lördagskväll. Vi klickade fett bra och tiden gick snabbt (och nej vi drack inget så det var i nyktert tillstånd). När klockan närmade sig fyra valde vi att jag skulle sova hos honom och vi låg då med varandra. Sexet var väl sådär men båda var sjukt trötta och det kompenserade vi för på morgonen. Han var inte intensiv med att jag skulle gå utan det var väldigt avslappnat på morgonen.

Men nu har det gått mer än en dag sen och jag har inte hört ett ord från honom. Jag har ju inte hunnit få känslor för honom än så om han inte är intresserad är det ju inte hela världen men eftersom vi hade så kul tillsammans känns det konstigt att han inte hör av sig. Ska jag höra av mig eller är det en risk att jag är för på? Som sagt överanalyserar jag allt och går lätt in i attityden "jag behöver inte honom i mitt liv" och blockerar honom... Hjälp mig snälla, han var en grymt bra kille och jag tror vi skulle kunna bygga något bra tillsammans.
Citera
2017-10-16, 16:28
  #2
Medlem
Majja81s avatar
1. Han kanske tänker exakt likadant.

2. Och sen är det ju inte ett måste att just killen ska höra av sig först.
Citera
2017-10-16, 16:32
  #3
Medlem
VanligtNamns avatar
Hör av dig.. Du vinner väl inget på att sitta och fundera.
Citera
2017-10-16, 16:33
  #4
Medlem
FB-Kissens avatar
Instämmer, hör av dig!
Citera
2017-10-16, 17:00
  #5
Medlem
höra av för vadå? det var ju engångsligg. vill du ha mer än så måste du tala om det för honom.
Citera
2017-10-16, 17:02
  #6
Medlem
rostigamazons avatar
Hör av dig till honom, du har inget att förlora.
Citera
2017-10-16, 17:04
  #7
Medlem
Snobben06s avatar
Tycker att du skall höra av dig till honom.
Citera
2017-10-16, 23:00
  #8
Medlem
Rudges avatar
Har du hört av sig ännu? Klockan börjar bli sent.... (Lycka till!)
Citera
2017-10-16, 23:29
  #9
Medlem
pillowpops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lissibell
Hej alla kloka,
jag har en förmåga att överanalysera allt mm. så tänkte att jag vänder mig till er för rådfrågning. Jag träffade en kille för första gången ensam i lördagskväll. Vi klickade fett bra och tiden gick snabbt (och nej vi drack inget så det var i nyktert tillstånd). När klockan närmade sig fyra valde vi att jag skulle sova hos honom och vi låg då med varandra. Sexet var väl sådär men båda var sjukt trötta och det kompenserade vi för på morgonen. Han var inte intensiv med att jag skulle gå utan det var väldigt avslappnat på morgonen.

Men nu har det gått mer än en dag sen och jag har inte hört ett ord från honom. Jag har ju inte hunnit få känslor för honom än så om han inte är intresserad är det ju inte hela världen men eftersom vi hade så kul tillsammans känns det konstigt att han inte hör av sig. Ska jag höra av mig eller är det en risk att jag är för på? Som sagt överanalyserar jag allt och går lätt in i attityden "jag behöver inte honom i mitt liv" och blockerar honom... Hjälp mig snälla, han var en grymt bra kille och jag tror vi skulle kunna bygga något bra tillsammans.

Mer än en dag ...? Det är ju ingenting. Koppla av och gör det du skulle ha gjort annars. Ge varandra lite andrum. Ni har ju just setts.
Citera
2017-10-16, 23:32
  #10
Medlem
Ok
Citera
2017-10-17, 00:03
  #11
Medlem
Orkade inte skapa egen tråd så inkräktar lite här. Har typish samma problem män ändå inte. En kille visade fett mycket intresse, sa till mina kompisar att han tyckte jag va snygg osv men kände att jag visade för lite intresse så skulle de bli något behövde jag fråga om hans nummer, så vi bytte nummer och nu har han inte hört av sig alls. Whyy?? Vem säger så och låter nån liksom gå så långt men sen inte hör av sig alls?
Citera
2017-10-17, 00:04
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maybetoyoung
Orkade inte skapa egen tråd så inkräktar lite här. Har typish samma problem män ändå inte. En kille visade fett mycket intresse, sa till mina kompisar att han tyckte jag va snygg osv men kände att jag visade för lite intresse så skulle de bli något behövde jag fråga om hans nummer, så vi bytte nummer och nu har han inte hört av sig alls. Whyy?? Vem säger så och låter nån liksom gå så långt men sen inte hör av sig alls?

Skäms så mycket för det där stavfelet, ”men” ska det vara såklart...
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback