Citat:
öh, en överväldigad majoritet av svenska män är snälla och kuvade, ALLDELES För snälla, det är det som är problemet.
Sluta med ditt "Rätt till någon" snack, det låter som att du är en hjärntvättad vänstertönt.
Nej, min bitterhet är ett RESULTAT av detta, jag föddes inte direkt såhär, erfarenheterna har format mig, kvinnor är till största del helt sjuka i huvudet.
Sluta med ditt "Rätt till någon" snack, det låter som att du är en hjärntvättad vänstertönt.
Nej, min bitterhet är ett RESULTAT av detta, jag föddes inte direkt såhär, erfarenheterna har format mig, kvinnor är till största del helt sjuka i huvudet.
Aha! Vi behöver fler våldtäktsmän! Se nu till grabbar, att den här jävla #metoo-cirkusen inte får svalna! Ut och begå övergrepp! Det är inne nu!

Citat:
Du vet inte vad en "gnällspik" är för något, du har för fan aldrig haft några problem i ditt lilla liv, du är KVINNA vilket betyder att du knappt har några problem att tala om, du är en bortskämd liten primadonna som enbart har din fitta att komma med, punkt.
Korrekt, svenska kvinnor har blivit helt galna i huvudet.
Jag blev uppfostrad att vara snäll, tillmötesgående, vara respektful och schysst, tro mig, med kvinnor (svenska kvinnor) fungerar det inte, ni är psykopater hela bunten, punkt.
Korrekt, svenska kvinnor har blivit helt galna i huvudet.
Jag blev uppfostrad att vara snäll, tillmötesgående, vara respektful och schysst, tro mig, med kvinnor (svenska kvinnor) fungerar det inte, ni är psykopater hela bunten, punkt.
Det här är faktiskt skrämmande sant, det är inte alls osannolikt att en ökande andel av de svenska kvinnorna är psykopater eller åtminstone har psykopatiska drag i större utsträckning...
Citat:
Vadå utvecklar sig? Det kommer att gå åt helvete.