Citat:
Du vet inte vad en "gnällspik" är för något, du har för fan aldrig haft några problem i ditt lilla liv, du är KVINNA vilket betyder att du knappt har några problem att tala om, du är en bortskämd liten primadonna som enbart har din fitta att komma med, punkt.
Citat:
Och att du är ett rövhål beror på att kvinnorna är sjuka i huvudet?
Korrekt, svenska kvinnor har blivit helt galna i huvudet.
Citat:
Dvs inte som du vill och önskar att de ska vara?
Korrekt.
Citat:
Jag vet inte hur du blev uppfostrad med det är nog dags att vakna till verkligheten
Jag blev uppfostrad att vara snäll, tillmötesgående, vara respektful och schysst, tro mig, med kvinnor (svenska kvinnor) fungerar det inte, ni är psykopater hela bunten, punkt.
Citat:
Världen kommer inte att ändras till dina önskemål, vare sig genom gnäll eller vapenhot.
Irrelevant, tror du jag bryr mig om att världen ändras eller inte? Jag står fortfarande för min sak, kommer ändå högst troligt lämna denna sinnessjuka värld snart.
Citat:
Jag börjar fundera på hur sjuk individ du är egentligen.
Ja, jag spöar dig friskt i argumentationen (vilket lilla primadonnan inte är van), därför är jag "en sjuk individ", visst är det jobbigt att inte diskutera på facebook där du har tusentals white knights som håller dig om ryggen hur jävla värdelös du än är på att debattera?

Citat:
Du får kalla mig för vad du vill...I Dont Care...det biter inte. Det du ser som det värsta av skällsord har ingen innebörd för mig.
Regel nummer 1: Om du inte bryr dig behöver du inte framför att du inte bryr dig.
Går bra för dig ser jag