2017-10-21, 00:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Titiana
Så att du är en gnällspik är alla andras fel, speciellt kvinnornas då?

Du vet inte vad en "gnällspik" är för något, du har för fan aldrig haft några problem i ditt lilla liv, du är KVINNA vilket betyder att du knappt har några problem att tala om, du är en bortskämd liten primadonna som enbart har din fitta att komma med, punkt.

Citat:
Och att du är ett rövhål beror på att kvinnorna är sjuka i huvudet?

Korrekt, svenska kvinnor har blivit helt galna i huvudet.

Citat:
Dvs inte som du vill och önskar att de ska vara?

Korrekt.

Citat:
Jag vet inte hur du blev uppfostrad med det är nog dags att vakna till verkligheten

Jag blev uppfostrad att vara snäll, tillmötesgående, vara respektful och schysst, tro mig, med kvinnor (svenska kvinnor) fungerar det inte, ni är psykopater hela bunten, punkt.

Citat:
Världen kommer inte att ändras till dina önskemål, vare sig genom gnäll eller vapenhot.

Irrelevant, tror du jag bryr mig om att världen ändras eller inte? Jag står fortfarande för min sak, kommer ändå högst troligt lämna denna sinnessjuka värld snart.

Citat:
Jag börjar fundera på hur sjuk individ du är egentligen.

Ja, jag spöar dig friskt i argumentationen (vilket lilla primadonnan inte är van), därför är jag "en sjuk individ", visst är det jobbigt att inte diskutera på facebook där du har tusentals white knights som håller dig om ryggen hur jävla värdelös du än är på att debattera?

Citat:
Du får kalla mig för vad du vill...I Dont Care...det biter inte. Det du ser som det värsta av skällsord har ingen innebörd för mig.

Regel nummer 1: Om du inte bryr dig behöver du inte framför att du inte bryr dig.

Går bra för dig ser jag
Citera
2017-10-21, 00:17
Medlem
Titianas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pappersmall
Du vet inte vad en "gnällspik" är för något, du har för fan aldrig haft några problem i ditt lilla liv, du är KVINNA vilket betyder att du knappt har några problem att tala om, du är en bortskämd liten primadonna som enbart har din fitta att komma med, punkt.

Korrekt, svenska kvinnor har blivit helt galna i huvudet.

Korrekt

Jag blev uppfostrad att vara snäll, tillmötesgående, vara respektful och schysst, tro mig, med kvinnor (svenska kvinnor) fungerar det inte, ni är psykopater hela bunten, punkt.

Irrelevant, tror du jag bryr mig om att världen ändras eller inte? Jag står fortfarande för min sak, kommer ändå högst troligt lämna denna sinnessjuka värld snart

Ja, jag spöar dig friskt i argumentationen (vilket lilla primadonnan inte är van), därför är jag "en sjuk individ", visst är det jobbigt att inte diskutera på facebook där du har tusentals white knights som håller dig om ryggen hur jävla värdelös du än är på att debattera?

Regel nummer 1: Om du inte bryr dig behöver du inte framför att du inte bryr dig.

Går bra för dig ser jag

Jag har inte Facebook, inget annat heller så...fattar inte vad du menar.
Du verkar hålla med mig med det mesta, och jag är dålig på att debattera?
För övrigt är jag en gammal kärring, säkert lika gammal som din morsa och så långt ifrån en primadonna man kan vara.

Men lycka till med fortsatt bittergnällande, det kan komma något ur det...kanske.
Citera
2017-10-21, 00:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Titiana
Jag har inte Facebook, inget annat heller så...fattar inte vad du menar.
Du verkar hålla med mig med det mesta, och jag är dålig på att debattera?
För övrigt är jag en gammal kärring, säkert lika gammal som din morsa och så långt ifrån en primadonna man kan vara.

Men lycka till med fortsatt bittergnällande, det kan komma något ur det...kanske.

Du är värdelös på att debattera, ja. Mitt bittergnällande kommer aldrig sluta så länge jag är vid liv och detta sjuka samhällssystem upprätthålls, ni kvinnor fattar ju inget om det så det är liksom ingen ide att ens försöka förklara det för er längre.
Citera
2017-10-21, 08:42
Medlem
Och idag var det Lasse Kroners tur att bli anmäld av en kvinna han haft ett förhållande med...
Citera
2017-10-21, 10:39
Medlem
Honeyvoices avatar
Kvinnors klagan

Sånt de klagar över händer inte mig. Jag blir aldrig tafsad på eller tilltalad på ett otrevligt sätt. När jag är ute så vill killar prata med mig bjuda på olika saker ta mitt telefon nr och dejta. Har till och med hänt när jag tackat nej till en drink att killen lagt pengar bredvid mitt glas,sagt ta dem till nästa glas och gått iväg.

En gång var jag ute med en vännina och vi stod och kollade när några killar spelade biljard. Då de var klara låg där en hög sedlar på bordet som de hade spelat om. En av killarna samlade ihop dem kom fram till mig och gav dem till mig. Bara sådär och det var typ 1000 spänn.

När jag bodde i Ecuador och skulle gå hem från cluben så var alla killarna väldigt noga med att någon skulle följa mig hem och kolla tills jag var inne i huset.

Om jag tappar något är där alltid en snäll kille som plockar upp det eller hjälper mig att bära något. Handlar jag något så får jag jättebra service plus att de ofta ger mig något extra. Kommer jag på ICA och där är jättelång kö så öppnar en kille kassan så man blir först.

Är jag på restaurant är servitörerna jättehjälpsamma och ger förslag på vad jag skall äta.

Jag har typ en miljon sådana här exempel så när jag hör vad andra tjejer säger så känns det som jag lever på en annan planet. Jag tycker killar är helt underbara och skulle inte kunna tänka mig ett liv utan er. Ni är snälla gulliga trevliga och hjälpsamma.

Samma här inne…när Pappersmall eller OvanligtSpeciell postar efter mig även om ni inte skriver till mig så känns det som ni står bakom mig och skyddar. När jag läser vad de andra tjejerna skrivit här baxnar jag över hur arga vissa är.

Jag har inga sociala medier och kommer aldrig att ha några. Man träffar ju folk när man är ute och gör saker.

Min självupplevda verklighet är helt annorlunda än det jag läser om i media.

Tack TiksgulF…vad gullig du är
Senast redigerad av Honeyvoice 2017-10-21 kl. 10:42.
Citera
2017-10-21, 10:48
Medlem
Panzerschlaffses avatar
Anser ni det vara en rättighet att få sex? Somliga drar väl det kortare strået.
Citera
2017-10-21, 17:53
Medlem
Honeyvoices avatar
Jag tänkte på det där med tjejers och killars olikheter. För mig är det hela grejen…typ som ett pussel. Ser bitarna likadana ut passar de ju inte ihop. Eller om man ser symbolen för Yin och Yang. Eller hur vi ser ut kroppsligen. Man kompletterar varandra helt enkelt i sina olikheter.

Kan det vara så att vissa förväxlar att vara lika värd med att vara likadan?

ett underbart citat till denna gången från Swe1227

"Det är det nog för i helvetes jävla helvete inte sant "

miaowsers

Senast redigerad av Honeyvoice 2017-10-21 kl. 17:56.
Citera
2017-10-21, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Honeyvoice
Kvinnors klagan

Sånt de klagar över händer inte mig. Jag blir aldrig tafsad på eller tilltalad på ett otrevligt sätt. När jag är ute så vill killar prata med mig bjuda på olika saker ta mitt telefon nr och dejta. Har till och med hänt när jag tackat nej till en drink att killen lagt pengar bredvid mitt glas,sagt ta dem till nästa glas och gått iväg.

En gång var jag ute med en vännina och vi stod och kollade när några killar spelade biljard. Då de var klara låg där en hög sedlar på bordet som de hade spelat om. En av killarna samlade ihop dem kom fram till mig och gav dem till mig. Bara sådär och det var typ 1000 spänn.

När jag bodde i Ecuador och skulle gå hem från cluben så var alla killarna väldigt noga med att någon skulle följa mig hem och kolla tills jag var inne i huset.

Om jag tappar något är där alltid en snäll kille som plockar upp det eller hjälper mig att bära något. Handlar jag något så får jag jättebra service plus att de ofta ger mig något extra. Kommer jag på ICA och där är jättelång kö så öppnar en kille kassan så man blir först.

Är jag på restaurant är servitörerna jättehjälpsamma och ger förslag på vad jag skall äta.

Jag har typ en miljon sådana här exempel så när jag hör vad andra tjejer säger så känns det som jag lever på en annan planet. Jag tycker killar är helt underbara och skulle inte kunna tänka mig ett liv utan er. Ni är snälla gulliga trevliga och hjälpsamma.

Samma här inne…när Pappersmall eller OvanligtSpeciell postar efter mig även om ni inte skriver till mig så känns det som ni står bakom mig och skyddar. När jag läser vad de andra tjejerna skrivit här baxnar jag över hur arga vissa är.

Jag har inga sociala medier och kommer aldrig att ha några. Man träffar ju folk när man är ute och gör saker.

Min självupplevda verklighet är helt annorlunda än det jag läser om i media.

Tack TiksgulF…vad gullig du är

Du måste vara ett troll. Eller så är du sjukt snäll, trevlig och snygg. Har träffat några i mitt liv som liksom har en lugnande aura runt sig, oskyldiga på något sätt. Man bara ser hur personen aldrig skulle bli arg eller slänga en nedsättande kommentar och man vill bara att personen skall ha det tryggt och bra. Finns män också som har liknande utstrålning.
Citera
2017-10-21, 18:16
Medlem
Mooons avatar
Snarare en kvinna med stake. Alltid intressant att se vad hen skriver, jag följer med intresse. Saknar dock Babianen och Gertrud1 i dessa diskussioner i Metoo-kampanjens svallvågor.

Citat:
Ursprungligen postat av ikurah
Du måste vara ett troll. Eller så är du sjukt snäll, trevlig och snygg. ...
Citera
2017-10-21, 18:20
Medlem
Ja, kvinnor har blivit mycket kräsnare, men det har killar också blivit. Ska bli intressant att se hur detta utvecklar sig i framtiden.
Citera
2017-10-21, 18:39
Medlem
Arnstadokratins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pappersmall
Nja, grejen är att tjejer har mycket sex, men bara med en liten skara killar. Jag har sett det själv, tex bartenders, DJs, "bad boys", en mindre del av killar som roffar åt sig typ allt, som tjejerna konkurrerar om och i stort sett turas om att knulla.

Sen blir en stor stor del vanliga snälla killar utanför. Tro mig, jag ser det på universitetet, jag såg det i gymnasiet.

Till och med tinder har visat att tjejer rankar 80% av killar som under medel i attraktivitet, medan 20% får allt. Precis som i naturen, så har det blivit idag.
Exakt kvinnor är naturligt hypergama som det kallas. Hypergamy på engelska om ni vill läsa. 80% av kvinnorna som levt har spritt sina gener. Bara en minoritet av männen.
Citera
2017-10-21, 19:14
Medlem
Sen finns det ju lite alternativa varianter...

https://nyheteridag.se/kvinnlig-personal-har-sex-med-flyktingbarn-pa-hvb-hem-har-sex-kvall-natt-och-morgon/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in