2017-10-21, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pappersmall
öh, en överväldigad majoritet av svenska män är snälla och kuvade, ALLDELES För snälla, det är det som är problemet.

Sluta med ditt "Rätt till någon" snack, det låter som att du är en hjärntvättad vänstertönt.

Nej, min bitterhet är ett RESULTAT av detta, jag föddes inte direkt såhär, erfarenheterna har format mig, kvinnor är till största del helt sjuka i huvudet.

Aha! Vi behöver fler våldtäktsmän! Se nu till grabbar, att den här jävla #metoo-cirkusen inte får svalna! Ut och begå övergrepp! Det är inne nu!

Citat:
Du vet inte vad en "gnällspik" är för något, du har för fan aldrig haft några problem i ditt lilla liv, du är KVINNA vilket betyder att du knappt har några problem att tala om, du är en bortskämd liten primadonna som enbart har din fitta att komma med, punkt.

Korrekt, svenska kvinnor har blivit helt galna i huvudet.

Jag blev uppfostrad att vara snäll, tillmötesgående, vara respektful och schysst, tro mig, med kvinnor (svenska kvinnor) fungerar det inte, ni är psykopater hela bunten, punkt.

Det här är faktiskt skrämmande sant, det är inte alls osannolikt att en ökande andel av de svenska kvinnorna är psykopater eller åtminstone har psykopatiska drag i större utsträckning...

Citat:
Ursprungligen postat av VivreSaVie
Ja, kvinnor har blivit mycket kräsnare, men det har killar också blivit. Ska bli intressant att se hur detta utvecklar sig i framtiden.

Vadå utvecklar sig? Det kommer att gå åt helvete.
Citera
2017-10-21, 21:25
Bannlyst
Att mass-importera vita kvinnor från andra länder, förslagsvis öst-staterna, skulle vara en riktigt bra ide. Då skulle de svenska galna feministhjärntvättade fläskiga bitcharna få konkurrans, av tjejer som tar hand om sig själv mer, som bevakar sin femininitet och som faktiskt är ute efter något långvarigt och är uppfostrad att inte svika sin man för att han råkar fjärta.

Svenska kvinnor är verkligen horribla idag, inte ALLA, såklart, som alltid, men c:a 90%.
Citera
2017-10-22, 00:07
Medlem
I slutändan kommer Sverige att bli som det befolkningsvis utebbande landet Japan, där hela 42% av alla män i åldrarna 18-34 är oskulder. I Tyskland höll detta också på att ske, men tack vare invandringen stagnerade denna befolkningsminskningstrend.

I den digitala tidsåldern, med sociala medier och allt vad det innebär, kommer vi få se en allt större solipsism från båda könens sida. Denna nyliberala socialpolitik leder till att vi Sverige kommer att bli egocentrismens Mecca, där ett tallöst antal män kommer att spendera merparten av sin fritid med att sitta inne framför en skärm och avskärma sig från verkligheten med sina virtuella vänner, medan kvinnorna kommer att kunna få direkt social kontakt konstant, genom sina dussintals social media-tjänster. Egoismen, avsaknaden av folklig gemenskap och splittringar i samhället är just det som skapar utanförskap för män som TS beskriver.
Citera
2017-10-22, 00:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OvanligtSpeciell
Tror inte den här tråden är representativ för Flashbacks hankönade deltagare överlag. Däremot finns det ett antal extremt aktiva debattörer i den här frågan. Flashback är ett bra ställe att komma med dessa åsikter och feels då det är anonymt.

Att det bara är trolls tror jag inte på alls, alla som är lite uppdaterade med generella läget i världen vet att männen har svårt att anpassa sig från det som rådde när alla bara skaffade familj för att det var så det skulle vara.

Har jag feels i hjärtat för dessa individer? Ja det har man väl. Att kvinnor dock har svårare att känna feels med dessa män är kanske inte så konstigt. Det blir ju trots allt de som blir hatade som grupp. Dessutom finns det alltid något oroväckande med den desperata betacuckfaggoten, tror många känner en oro inför dessa. De är sinnebilden för en tickande bomb vilket också visar sig med all tydlighet med jämna mellanrum i form av elliot rodgersar eller bara andra serialkillas.

Den verkligt stora frågan är dock vad dessa betacuckfaggots tror sig få ut av att beklaga sig på anonyma forum, som jag ser det är den enda positiva effekten att någon het knullsugen milfare skickar ett PM och ber om att få bli knullen, och att de båda personerna dessutom bor nära varandra.
Alla andra utslag är ju bara direkt kränkande för betacuckfaggoten.

Problemet är att merparten av Sveriges män är just "betacuckfaggots", mer så än resten av omvärlden med undantag för de flesta asiatiska länderna. Därför är det vanskligt att skylla och tro att de enda som tycker så är överviktiga hemmasittare vars enda intresse i livet är att titta på tecknad porr. Du själv är förmodligen en "betacuckfaggot", det är bara att du är omedveten om det.
Citera
2017-10-22, 00:14
Medlem
AdjooooglEs avatar
Citat:
Att mass-importera vita kvinnor från andra länder, förslagsvis öst-staterna, skulle vara en riktigt bra ide. Då skulle de svenska galna feministhjärntvättade fläskiga bitcharna få konkurrans, av tjejer som tar hand om sig själv mer, som bevakar sin femininitet och som faktiskt är ute efter något långvarigt och är uppfostrad att inte svika sin man för att han råkar fjärta.

Svenska kvinnor är verkligen horribla idag, inte ALLA, såklart, som alltid, men c:a 90%.

Tyvärr det hjälper inte alls då vi har ett system som är positivt för hypergamy.

Dessa kvinnor kommer anamma den svenska modellen. Varför skulle dom inte när möjligheten finns?
Citera
2017-10-22, 17:12
Medlem
K.R.Kroenens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Centauri
Samhällsstrukturen slår ut majoriteten av männen.

Kvinnor behöver inte män längre. Varken för ekonomin eller reproduktion (insemination är gratis tack vare våra politiker).

Det är en sanning med modifikation, de behöver inte män längre *för att de blir sponsrade* av dessa "misslyckade" män.
Dessa ensamma män är grundpelaren som statens ekonomi beror på. De håller käft, jobbar hårt, betalar sin skatt som sedan används till att subventionera barnomsorg, föräldraledighet, VAB-ersättning, skolor, ersättning till alla odugliga invadrare etc. etc. som de inte har själva har ett skit nytta av.

Hade alla dessa män bara skitit i alltihopa och gått på socialbidrag och jobbat svart vid sidan om så hade samhället totalt kollapsat inom några år, och vi hade kanske därefter återgått till en mer naturlig ordning.
Men så länge som de flesta män forfarande tror på lögnen om att "Det är inte systemet det är fel på - det är DIG det är fel på, jobba hårt så ska allt gå bra ser du" så tuffar det på som vanligt, och alla kvinnor + de män som är på toppen av detta systemet tycker allt är kalas.
Citera
2017-10-22, 17:43
Medlem
Centauris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av K.R.Kroenen
Det är en sanning med modifikation, de behöver inte män längre *för att de blir sponsrade* av dessa "misslyckade" män.
Dessa ensamma män är grundpelaren som statens ekonomi beror på. De håller käft, jobbar hårt, betalar sin skatt som sedan används till att subventionera barnomsorg, föräldraledighet, VAB-ersättning, skolor, ersättning till alla odugliga invadrare etc. etc. som de inte har själva har ett skit nytta av.

Hade alla dessa män bara skitit i alltihopa och gått på socialbidrag och jobbat svart vid sidan om så hade samhället totalt kollapsat inom några år, och vi hade kanske därefter återgått till en mer naturlig ordning.
Men så länge som de flesta män forfarande tror på lögnen om att "Det är inte systemet det är fel på - det är DIG det är fel på, jobba hårt så ska allt gå bra ser du" så tuffar det på som vanligt, och alla kvinnor + de män som är på toppen av detta systemet tycker allt är kalas.

Jag håller med dig. Varför inser inte de flesta män i medelklassen att de är grundpelaren i vår civilisation?

Det är liksom inte Achmed 44 (pizzabagare) eller Elisabeth 41 (administratör Uppsala kommun) som leder Sverige frammåt utan det är Erik 30 som arbetar med R&D på Ericsson.

Och det är inte Achmed 44 eller Elisabeth 41 som kommer att skydda Sverige vid väpnad konflikt.

Varför utnyttjar ALLA medelklassensson och samtidigt bajsar han i ansiktet?
Citera
2017-10-22, 18:23
Medlem
Honeyvoices avatar
Okej då provar jag en gång till att svara på Adjoooogles fråga i inlägg nr 674

Det du frågade fick mig att tänka ännu mer på att ha en Facebooksida/grupp se inlägg 670. Där är det ju ett flöde av folk in och ut samt noll finansiell risk. Jag säger ju inte att kvinnorna är underbara endast för att de kommer från utlandet men där blir tillgång till fler kvinnor och kvinnor med olika mindset.

Tänker på hypergami…underskatta inte dig själv och tro att alla andra är bättre automatiskt. Låt kvinnan välja…för henne är du kanske drömmannen och det hon letat efter. Det du ser som en svaghet kanske hon ser som en tillgång. Såga inte dig själv kvickt innan du tror att någon annan skall göra det. Sånt tänkande tror jag leder till att du trasslar in dig något alldeles förfärligt och till slut inte kan komma loss och medan du ligger där på golvet helt ihoptrasslad kanske kvinnan står där och undrar varför du inte bjudit ut henne.

Skulle då tillgången på kvinnor öka plus att du får in annat tänkande så vänder det ju fort hoppas jag.

Bättre så?

ps "Frasse" har precis kommit in och ätit
Senast redigerad av Honeyvoice 2017-10-22 kl. 18:27.
Citera
2017-10-22, 20:54
Medlem
Kgjjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ikurah
Du måste vara ett troll. Eller så är du sjukt snäll, trevlig och snygg
Vad menar du med snygg? Skulle snygga vara mindre drabbade? Det är snarare tvärtom https://www.instagram.com/p/BaUW8wuH2Cp/?taken-by=kenzas
Citera
2017-10-23, 14:02
Medlem
SkepticalHippos avatar
Man har ju en riktigt svart-vit bild av världen om man tror att kvinnor bara "får" sex medan killar måste "jobba för det".

Allt vi normala människor längtar efter är faktiskt inte sex. Sex kan vara helt fantastiskt, men om man har en hyfsat sund inställning så vill man kunna få ut mer. Sex är ytterst övergående. Det gäller både killar och tjejer. Jag blir irriterad för att jag tycker att det är att tala ner män då man antyder att allt en riktig man vill är att ligga och att liggen bara måste strösslas över alla som är singlar.

Jag har träffat otaliga män under mitt liv som faktiskt vill hitta "den rätta". Jag är inte en religiös idiot, jag förstår att det kan ta många försök. Men helt plötsligt står man där och vill bara ha sex med en person eftersom den är totalt kompatibel. Ni som tror att sex är nöten har nog aldrig upplevt det och ni kommer inte hellet att få göra det så länge ni ser på relationer med det andra könet som en rent sexuell uppgörelse.
Citera
2017-10-23, 14:06
Medlem
Detta är varken en slump eller trend. Detta är resultatet av förlorade religösa värderingar. Sverige har blivit ett renodlat anti-religöst land. Kristnendomen har sakta men säkert avlägsnast ur det offentliga och privata rummet. Men de blåögda svenskarna har länge trott att man skulle kunna ta bort allt som är heligt med religion och bara behålla värderingarna. Svenskar tror idag att de är icke-troende och fria. Sanningen är att svenskar är dem mest troende folken som finns i Europa. Vi har bara bytt tro. När religion utplånas så skapas ett vakuum, detta vakuum fylls med alla möjliga ting. Ideologer, hedonism, feminism och allt vad det är. Det är bara att observera hur svenskar är i relation till staten. Staten ses som lösningen till alla problem. Staten ska rädda alla de svaga och utsatta. Kvinnor har gift sig med staten.

Jag förespråkar inte att vi måste se de religösa skrifterna som vetenskaplig sanning. Utan se det istället som en pragmatisk sanning. Följ den kristna läran för att den funkar. Kristna värderingar har byggt vår civilisation, och utan dessa värderingar kommer allt att falla. Jag har själv väldigt sakta gått från ateism -> agnostiker -> kristendom. Jag är ännu inte där och har fortfarande en lång väg att gå. Men börja med att inse att ateism endast leder till allt du avskyr med dagens samhälle och börja ta steget mot sunda religösa värderingar. Som män måste vi börja leda vägen och ställa krav. Ställ krav på era kvinnor. Visa att du starkt står emot dekadens och hedonism. Du gör detta genom att föregå ett gott exempel. Kvinnor lever idag för den manliga bekräftelsen. När vi män aktiv avstår ifrån att ge dekadenta kvinnor bekräftelse och fryser ut hedonistiska män så kommer vågen att tvingas vända. Detta är vårt sista hopp för att rädda den västerländska civilisationen.

När man slutar tro på Gud, tror man inte på ingenting. Man tror istället på allt
Citera
2017-10-23, 15:32
Medlem
adolf512s avatar
Det är bra att vi börjar frångå monogami, de flesta män har kassa gener så det är ingen förlust att de dör oskuld.
Citat:
Ursprungligen postat av pekpine
Detta är varken en slump eller trend. Detta är resultatet av förlorade religösa värderingar. Sverige har blivit ett renodlat anti-religöst land. Kristnendomen har sakta men säkert avlägsnast ur det offentliga och privata rummet. Men de blåögda svenskarna har länge trott att man skulle kunna ta bort allt som är heligt med religion och bara behålla värderingarna. Svenskar tror idag att de är icke-troende och fria. Sanningen är att svenskar är dem mest troende folken som finns i Europa. Vi har bara bytt tro. När religion utplånas så skapas ett vakuum, detta vakuum fylls med alla möjliga ting. Ideologer, hedonism, feminism och allt vad det är. Det är bara att observera hur svenskar är i relation till staten. Staten ses som lösningen till alla problem. Staten ska rädda alla de svaga och utsatta. Kvinnor har gift sig med staten.
Jag tycker det är bra att vi har gått ifrån kristendomen och att få folket att börja tro på sagoberättelser är ingen bra lösning. Vidare finns det många problem med den kristna/hedniska moralen.

Med tiden så lär nya mer moderna religioner likt kopimism etablera sig och öka i popularitet, speciellt om samhållet förfaller.
Senast redigerad av adolf512 2017-10-23 kl. 15:48.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in