Citat:
Ja, man undrar varför kvinnor gör detta. M - Karolina kom hit, jag har en överraskning till dig.
K - jaha?
M - Jag har beställt en resa för 2 till New York. Du och jag Karolina. Du betyder så mycket för mig.
K - OMFG JAG ÄLSKAR DIG KALLE! DU KOMMER FÅ DET BÄSTA SEXET NÅGONSIN IKVÄLL! DU FÅR FÖR FÖRSTA GÅNGEN SEN VI TRÄFFADES FÖR 10 ÅR SEDAN TA MIG I ANALEN. DU FÅR ÄVEN SPRUTA MIG I ANSIKTET!!!!! Det är du värd!
M - OH YEAH.
Citat:
Det är för att över 35, (fast jag skulle säga runt 30) så tappar kvinnan i utseende, det är just då mannen faktiskt går om henne i attraktion. Det blir enklare för män att doppa och då infinner sig inte denna besatthet längre att doppa kuiken i fättan. Mannen och kvinnan spelar nu samma sport. Jämfört med innan då det var 2 olika sporter. Sen efter några år så blir det 2 olika sporter igen.
Jag skulle vilja höra mer från äldre män och äldre kvinnor i denna fråga. Jag har på känn att de flesta över 35 inte alls känner igen sig i detta. Och då menar jag inte att de inte känner igen sig i att de inte "får" sex, men hur man kan vara så otroligt besatt av att få stoppa kuken i en fitta, eller tvärtom.
Citat:
Det är för att du är kvinna.
Jag kan förstå att folk vill ha närhet. Det vill jag också ibland, men oftast räcker det med att ha hunden i knäet, eller krama min dotter. Att sex är en så avgörande grej för att vara lycklig eller inte kan jag inte alls förstå. Jag har många intressen och anser inte att ett liv är fattigt utan att ha en sexakt.
Citat:
Valideringen. Om en man får sex från en kvinna så är det ett bevis på att mannen duger för att avla med. Det om något är ett bevis för att mannen är duglig.
Citat:
Bara en autistisk kvinna kan säga såhär. (Jag har inte emot autistiska personer)
Tror du det finns någon magisk formell eller? Jag tänkte aldrig ens på det där, du ser en söt tjej, säger hej till söt tjej, finns kemin? Ja då rullar det på av sig själv. Berätta istället om ditt senaste misslyckande så skall vi se vad vi kan gräva fram.