2017-10-20, 04:04
Medlem
AdjooooglEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NewDeer
Egentligen skulle man kunna döpa om denna, och alla andra liknande trådar till att män inte får sex när de är unga. "Får" är också väldigt konstigt sagt i detta ämne - som att det är något som delas ut till de som presterar bäst.
Ja, man undrar varför kvinnor gör detta.

M - Karolina kom hit, jag har en överraskning till dig.
K - jaha?
M - Jag har beställt en resa för 2 till New York. Du och jag Karolina. Du betyder så mycket för mig.
K - OMFG JAG ÄLSKAR DIG KALLE! DU KOMMER FÅ DET BÄSTA SEXET NÅGONSIN IKVÄLL! DU FÅR FÖR FÖRSTA GÅNGEN SEN VI TRÄFFADES FÖR 10 ÅR SEDAN TA MIG I ANALEN. DU FÅR ÄVEN SPRUTA MIG I ANSIKTET!!!!! Det är du värd!
M - OH YEAH.

Citat:
Jag skulle vilja höra mer från äldre män och äldre kvinnor i denna fråga. Jag har på känn att de flesta över 35 inte alls känner igen sig i detta. Och då menar jag inte att de inte känner igen sig i att de inte "får" sex, men hur man kan vara så otroligt besatt av att få stoppa kuken i en fitta, eller tvärtom.
Det är för att över 35, (fast jag skulle säga runt 30) så tappar kvinnan i utseende, det är just då mannen faktiskt går om henne i attraktion. Det blir enklare för män att doppa och då infinner sig inte denna besatthet längre att doppa kuiken i fättan. Mannen och kvinnan spelar nu samma sport. Jämfört med innan då det var 2 olika sporter. Sen efter några år så blir det 2 olika sporter igen.

Citat:
Jag kan förstå att folk vill ha närhet. Det vill jag också ibland, men oftast räcker det med att ha hunden i knäet, eller krama min dotter. Att sex är en så avgörande grej för att vara lycklig eller inte kan jag inte alls förstå. Jag har många intressen och anser inte att ett liv är fattigt utan att ha en sexakt.
Det är för att du är kvinna.

Citat:
Vad är det som gör unga män så deprimerande? Är det just det där med att ni inte får stoppa kuken i fittan, eller är det närheten ni saknar?
Valideringen. Om en man får sex från en kvinna så är det ett bevis på att mannen duger för att avla med. Det om något är ett bevis för att mannen är duglig.

Citat:
Ok, jag är väl inte som alla andra då. Förresten gillar jag snälla killar. Och inte fb-"snälla" killar, dvs de som hatar tjejer för att de inte vill ligga med dom, utan riktigt genuint snälla och trevliga killar som är ärliga.

Bara en autistisk kvinna kan säga såhär. (Jag har inte emot autistiska personer)
Citera
2017-10-20, 04:22
Medlem
2mass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Johnnyhotter
Killen på bilden du postade är helt otränad, smalfet och ovårdad. Du pratar om benstruktur och hans linjer syns inte pga kindfett.
Det är faktiskt inte helt omöjligt att han skulle se helt okej ut efter vissa kroppsförändringar och någon slags makeover.
Ville ha sagt det för sanningen är att de flesta egentligen inte är fula. De är bara misskötta som de förmodligen alltid varit och går sen och tror att de är sådana för att gnälla efter det.

Gå in och kolla den här tråden så ser ni själva vilken skillnad det blir när folk tar sig i kragen och sköter sitt yttre; https://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=159696891&page=1

Här är bara ett exempel; http://s1130.photobucket.com/user/shepherd1125/media/bbcedfc9-05fd-4628-ad02-c113e29aba7b_zpse7a498fc.png.html. Samma asiat på all tre bilder, ni skulle ha dömt ut honom som ful ifrån början. Han vara bara misskött.

Hans ansiktsben är för små vilket ger honom en oattraktiv, smal ansiktsform trots fettet. Dåliga tänder är ett symptom på dålig, klen benstruktur. Han är en skullcel, vilket är det värsta man kan vara - då är det totalkört.

edit: Pratar om bilden som jag postade, inte asiaten(den länken funkade inte)
Senast redigerad av 2mas 2017-10-20 kl. 04:25.
Citera
2017-10-20, 04:51
Medlem
Du tar upp det som att det skulle vara något konstigt? Det är så det fungerar bland alla djur.

Det är snarare din tanke som är helt skev, att alla män/hanar ska "få" sex från ingenstans.

Naturen fungerar tyvärr inte så, det är ingen rättighet. Utan det är något som kräver prestation av något slag, och har du inte det som krävs ja då blir du utan. Det är inte meningen att alla defekta hanar ska kunna sprida sin säd hur som helst.

Människan är ju dock mycket mer komplex än andra djur, t.ex har vi insett att man kan tjäna pengar på dessa defekta män som så gärna vill knulla, och därmed skapat fram prostitution. Det har andra djur inte tänkt på, har själv aldrig sett det. Utan där är de bara dom bästa hanarna som får para sig, resten blir utan/dödade.

Så du borde istället vara glad att du är en komplex människa och inte ett lejon exempelvis. Du har ju möjligheten att kunna köpa sex, eftersom du uppenbarligen inte kan prestera tillräckligt för att få de på egen hand. Hade du varit ett lejon hade du dött jävligt snabbt när du tvingats lämna din flock för att hitta en egen! Så sluta klaga och inse din plats.
Citera
2017-10-20, 06:23
Medlem
Swe1227s avatar
Unga killar är/har blivit överflödiga på grund av politiken och dagens samhälle. Ingen behöver oss och övergreppen ökar, vilket jag kan förstå. Man blir beskylld även om man inget gör bara för att man råkar vara man.
Citera
2017-10-20, 08:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Swe1227
Unga killar är/har blivit överflödiga på grund av politiken och dagens samhälle. Ingen behöver oss och övergreppen ökar, vilket jag kan förstå. Man blir beskylld även om man inget gör bara för att man råkar vara man.

Problemet är ju också att invandrarkillars
våldtäkter också lämpas på vita män -> invandrare kan liksom inte begå våldtäkter eller hatad, så hatet måste riktas om. Gissa på vem.
Citera
2017-10-20, 08:49
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buffedbygod
Måst bara säga att denna kille vet vad han pratar om. Det är inte något normalt att gå och knulla en ny person varje helg eller ens månad. Det har aldrig varit lättare att ligga, och om ni som inte får ligga nu hade levt för 200 år sedan hade ni definitivt inte fått ligga runt.

Folk tror att dom är bra och dugliga men om ni inte får ligga är ni loosers, betas, men ni lever i en bubbla. Jag har själv varit en innan jag tog tag i mitt liv.

(Inte sagt att man inte kan ha ett bra liv endå)

Ja och dom måste spräcka den där bubblan först och ta ansvar sen kan förändring komma, fake it till you make it är bättre som taktik än att bara snurra på i sitt ekorrhjul utan att någonsin komma någonstans.

Citat:
Ursprungligen postat av vitbmw
Men säg då hur du får ligga? Vad gör du exakt?

Jag spelar blockflöjt. Tror du det finns någon magisk formell eller? Jag tänkte aldrig ens på det där, du ser en söt tjej, säger hej till söt tjej, finns kemin? Ja då rullar det på av sig själv. Berätta istället om ditt senaste misslyckande så skall vi se vad vi kan gräva fram.
Citera
2017-10-20, 11:26
Bannlyst
Citat:
Sluta göra narr av sk fula killar! Du har ett fult inre. Ger dig en 1:a på skalan.

Nu ska jag äta kyckling och titta på serier, och bli ännu fetare än vad jag är. Så nästa gång kan ni använda "fetto"-kortet när ni svarar mig.

Du talar ut om din autistiska diagnos och symptombild det är bra att du blottlägger detta redan från början. Autister kan ibland ha oerhört svårt att skilja på saker, då de blir lite väl tvångsmässiga kring en sak.
Du har gjort det här med speciell skönhet till en sak, men faktum är att jag känner igen mig, som tonåring kunde man se en film och sedan trodde man flera dagar efteråt att en sunkig man med en viss "style" var världens snyggaste man. Fast objektivt sett var han bara en lortgris och för jävla äcklig.
Det är bra komiskt att det ofta är så att det är i de sköna åren man har som minst insikt i hur skönheten ska exponeras.

Det sköna exponeras på bästa sätt genom att vara hel och ren, du kommer aldrig se en lortgris med """special skönhet""" på en walkway.

Ha du dina egna preferenser om det inom skönhetsytan som vi i dagligt tal kallar för utseende, men låt det inte gå så långt att du övertygar dig om skiten. Du har en utsida och denna går att bedöma på en mänsklig skönhetsskala. Din insida är inte din utsida, detta är faktiskt ren och skär fysik.

Lägg också ner med föreställningen att du äter dig tjock på kyckling men är speciellt vacker, om du fortfarande bryr dig om den mänskliag skönheten vilket man får intrycket av att du göra, men du har en del felaktiga bortförklaringar och rättfärdigande gående samtidigt, så gå ut och spring med dig och tappa de där myskilona.
Citera
2017-10-20, 11:49
Medlem
simonvps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av avec
Många män är för snälla. Du måste vara utmanande och ta för dig för att väcka kvinnors attraktion. Det finns ett samband mellan denna tråd och meetoo kampanjen. Nämligen att de snälla männen blir utan kvinnor och att de snälla männen ökat i antal.

Ingen vågar beröra ämnet att en man som inte vågar utmana gränsen för vad som är sexuella trakasserier uppfattas som mes och totalt oattraktiv av kvinnor. Alla sexuella relationer mellan könen påbörjas med vad som skulle kunna vara sexuella trakasserier för en lättkränkt kvinna.

Fast jag tror ju inte snälla män ska bli nya Weinsteins/Virtanens/Timells för att få komma till. Man ska inte behöva bryta lagar för att få göra det.

Annars har du rätt. Viktigast är att snälla män skaffar sig genuint självförtroende, och att man lär sig ragga mer sofistikerat. Tids nog måste sexuella anspelningar göras för att attraktion ska uppstå, men ett allmänt tips är att skippa anspelningar på rumpa/bröst i ett tidigt stadie, utan fokusera på något som är personligt attraherande hos henne.
Citera
2017-10-20, 12:11
Medlem
Honeyvoices avatar
När sex blir en idrottsgren

En av mina kompisar har typ legat med alla i hela världen(inte med mig för där är det ju tveksamt om man ens dricker ur samma glas). Han dammsuger Facebook,Badoo plus att han har snap vet inte med Tinder. Det har inte hjälpt alls. Han är 26 år och snart helt trött på tjejer. Ibland står han utanför mitt fönster och vill bara komma in här,sova och vara ifred. Telen flashar hela tiden och det rycker i honom när han sover.

Har fler sådana kompisar de är jättegulliga och snälla. Det är hemskt att se allt de vill ha är en flickvän men det går bara inte…för där finns ju kanske någon i bortre Uzbekistan som han har missat…

En gång höll han på att snapa ihjäl sig med senaste tjejen..mitt i tittade han på mig och sade men jag vill ju inte detta jag vill bara vara här. Jag visste inte vad jag skulle säga.

Om jag hade varit man och fick välja på att vara så eller vara oskuld hade jag valt att vara oskuld.

Heart breaking...
Citera
2017-10-20, 12:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Honeyvoice
När sex blir en idrottsgren

En av mina kompisar har typ legat med alla i hela världen(inte med mig för där är det ju tveksamt om man ens dricker ur samma glas). Han dammsuger Facebook,Badoo plus att han har snap vet inte med Tinder. Det har inte hjälpt alls. Han är 26 år och snart helt trött på tjejer. Ibland står han utanför mitt fönster och vill bara komma in här,sova och vara ifred. Telen flashar hela tiden och det rycker i honom när han sover.

Har fler sådana kompisar de är jättegulliga och snälla. Det är hemskt att se allt de vill ha är en flickvän men det går bara inte…för där finns ju kanske någon i bortre Uzbekistan som han har missat…

En gång höll han på att snapa ihjäl sig med senaste tjejen..mitt i tittade han på mig och sade men jag vill ju inte detta jag vill bara vara här. Jag visste inte vad jag skulle säga.

Om jag hade varit man och fick välja på att vara så eller vara oskuld hade jag valt att vara oskuld.

Heart breaking...
Hade du varit man, hade du aldrig, utan några som helst omständigheter, velat vara oskuld.

Däremot är det normalt att man kan tröttna på att ligga runt. Hade jag nog också gjort. Men man ska ändå uppleva det livet som man. Naturen funkar så.

Kul att du tycker synd om honom men att du inte kan tycka synd om en oskuld. Det är väl så ni tjejer fungerar. Omedvetet tyckte du synd om playern.
Citera
2017-10-20, 13:06
Medlem
Honeyvoices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vitbmw
Hade du varit man, hade du aldrig, utan några som helst omständigheter, velat vara oskuld.

Däremot är det normalt att man kan tröttna på att ligga runt. Hade jag nog också gjort. Men man ska ändå uppleva det livet som man. Naturen funkar så.

Kul att du tycker synd om honom men att du inte kan tycka synd om en oskuld. Det är väl så ni tjejer fungerar. Omedvetet tyckte du synd om playern.

Inget här var kul tycker jag och jag var fullt medveten om vad jag tyckte.
Citera
2017-10-20, 13:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Honeyvoice
Inget här var kul tycker jag och jag var fullt medveten om vad jag tyckte.
Och det är sådana intetsägande svar kvinnor kommer med när man trampar de på en öm tå. Undvika att motargumentera är något ni också är bra på när man avslöjar hur ni omedvetet följde biologin.

Kvinnor är större biologiska varelser än män. Ni följer verkligen era djuriska instinkter till punkt och pricka.

Hur man kan tycka synd om någon som kan få ligg varje sekund är för mig ett mysterium.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in