Citat:
Ursprungligen postat av
Johnnyhotter
Varför blunda för elefanten i rummet? Sverige har fyllts på med enorma mängder unga män ifrån tredje världen i bra många år nu. Tycka vad man vill om det men faktum är att en andel svenskor faller bort till dessa och vi har en obalans emellan könen. Lägg till feminism, social medier etc på det så tycker jag man är rätt nära varför det är en sån stor skillnad jämfört med 10 år sedan.
Men vafan trycker du steroider och är hård i kroppen så får du fortfarande ligga.
Vill också peta in att steroider behövs inte för att komma i bra form, det borde man inte ägna sig åt ifall man inte satsar på elitidrott eller bodybuilding.
Ja, mångkulturen och massinvandringen är i sig ett enormt problem som givetvis bidragit till detta, också. Liksom feminismen, liksom social media, liksom det konstanta mediatjatandet om att vita män är onda patriarkala monster som kommer våldta dig.
Ja, har man bra kropp och ser bra ut så får man ligga, jag får ligga mer än vad jag behöver men jag är likförbannat bitter, varför? För att det är OMÖJLIGT att få en connection med svensk tjej och lita på henne, det går inte. De är konstant uppkopplade på social media, de är extremt bitchiga i förhållanden, allt ska ske på deras villkår annars blir det ett jävla liv, jag talar från vad jag själv erfarat och vad jag ser varje dag hos manliga vänner och släktingar.
Hade detta varit 50-talet hade jag antagligen haft en fru vid 20 års ålder, barn påväg, ett jobb att gå till som motiverade mig då jag skulle få försörja mina ungar och kanske fru, jag hade motivation till det, ett "purose".
Nu är jag istället 29 bast, bitter över deras jävla skitbeteende och dränker mina sorger i snabba knull från tinder alternativt spamma flashback med mina inlägg.
Ja, jag är less på svenska tjejer, jag är less på hela jävla systemet och jag är less på orättvisan, vanliga hederliga män som är hur snälla och trevliga som helst, som blir utanför.