2017-10-13, 02:11
Bannlyst
En till sak.

Faktisk rå kvinnohat existerar knappt, en överväldigad majoritet av oss har mödrar, systrar, kanske döttrar, som vi tycker mycket om.

Vad som dock existerar är HAT mot det nuvarande kvinnliga beteendet mot män, då när det kommer till människor i reproduktiv ålder.

Detta går såklart enkelt att ses som "kvinnohat" då det är just kvinnor som får "hatet" - men hatet har INGET att göra med att dom är kvinnor, väldigt få föds kvinnohatare, man hatar inte bara för att ni har en fitta och inte en penis, det är ett naturligt resultat av ett ständigt avvisande, dissande och allmänt bittert, egoistiskt och skitigt bemötande.
Citera
2017-10-13, 02:12
Medlem
Centauris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roidornot
Ja men kom igen nu, detta är bara ett klassiskt sätt där man sätter ansvaret på männen igen.

Män är mer modemedvetna än någonsin numera, man trycker steroider, går till gymet, solar, går till frisören 2ggr i månaden etc etc.

Detta problem är mycket djupare än så.

Precis. Det är på populationsnivå. Inte som vissa i tråden hävdar - på individnivå.

"Gå till gymmet så löser det sig" - argumentet funkar inte här.
Citera
2017-10-13, 02:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Johnnyhotter
Varför blunda för elefanten i rummet? Sverige har fyllts på med enorma mängder unga män ifrån tredje världen i bra många år nu. Tycka vad man vill om det men faktum är att en andel svenskor faller bort till dessa och vi har en obalans emellan könen. Lägg till feminism, social medier etc på det så tycker jag man är rätt nära varför det är en sån stor skillnad jämfört med 10 år sedan.

Men vafan trycker du steroider och är hård i kroppen så får du fortfarande ligga.
Vill också peta in att steroider behövs inte för att komma i bra form, det borde man inte ägna sig åt ifall man inte satsar på elitidrott eller bodybuilding.

Ja, mångkulturen och massinvandringen är i sig ett enormt problem som givetvis bidragit till detta, också. Liksom feminismen, liksom social media, liksom det konstanta mediatjatandet om att vita män är onda patriarkala monster som kommer våldta dig.

Ja, har man bra kropp och ser bra ut så får man ligga, jag får ligga mer än vad jag behöver men jag är likförbannat bitter, varför? För att det är OMÖJLIGT att få en connection med svensk tjej och lita på henne, det går inte. De är konstant uppkopplade på social media, de är extremt bitchiga i förhållanden, allt ska ske på deras villkår annars blir det ett jävla liv, jag talar från vad jag själv erfarat och vad jag ser varje dag hos manliga vänner och släktingar.

Hade detta varit 50-talet hade jag antagligen haft en fru vid 20 års ålder, barn påväg, ett jobb att gå till som motiverade mig då jag skulle få försörja mina ungar och kanske fru, jag hade motivation till det, ett "purose".

Nu är jag istället 29 bast, bitter över deras jävla skitbeteende och dränker mina sorger i snabba knull från tinder alternativt spamma flashback med mina inlägg.

Ja, jag är less på svenska tjejer, jag är less på hela jävla systemet och jag är less på orättvisan, vanliga hederliga män som är hur snälla och trevliga som helst, som blir utanför.
Citera
2017-10-13, 02:48
Bannlyst
Gymma i all ära men det hjälper inte dig att få tjejer.

Har själv gymmat hårt i två år och utvecklat min kropp. Inte lett till nånting

Dock fick jag en sjuk självförtroende några månader in i träning och då fick jag mycket komplimanger från brudar

nu när träningen är mer "mähe" än "wow" så är självförtroendet borta och kroppen hjälper inte i det avsendet.
Citera
2017-10-13, 02:57
Medlem
Kan nog faktiskt stämma gällande den yngre generationen. Mycket intressant utveckling. Frågan är om det är en tillfällig trend eller om killar helt enkelt kommer få vänja sig vid att leva utan sex?
Citera
2017-10-13, 02:57
Medlem
Centauris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VivreSaVie
Kan nog faktiskt stämma gällande den yngre generationen. Mycket intressant utveckling. Frågan är om det är en tillfällig trend eller om killar helt enkelt kommer få vänja sig vid att leva utan sex?

Kommer aldrig hända. Krig har startat för banalare ting.
Citera
2017-10-13, 03:02
Bannlyst
Citat:

Killar vänjer sig inte, det fungerar inte så. De blir frustrerade, sedan bittra, sedan hatiska, sedan blir det våldsamheter och konflikter på storskalig nivå, sen (förhoppningsvis) reform.

Man kan bara tysta och skyffla undan män, skylla det på "bitterhet, tyst med dig!" så länge som det är få män som gnäller, när fler vågar stiga fram och säga att de har det likadant, då vågar ännu fler göra det, snart är man väldigt många och då går det snabbt.

Människan är en extremt våldsam varelse, vita svenskar har under många år förtryckt denna våldsamhet - kuvat sig - för det har inte längre behövts, man har haft ett fredligt civiliserat samhälle där de flesta män känt att de bidragit till stacken och fått ut något av det - ofta familj, fru och barn.

När du tar bort belöningen så tar du även bort motivationen, när motivationen försvinner och "hatet" stiger så har du ett gott recept för revolution.
Citera
2017-10-13, 03:10
Medlem
Vettefan..

14-25 va faktiskt helt okej för mig. Sen flyttade jag ut på landet och här har det gått jävligt segt! Ett ligg på ett år. Absolut inte godkänt. Vill flytta tillbaka till stan.

Är liten o tanig men påhittig o kanske rätt soft av mig. Dock krävs pondus när slipstenen väl ska dras. Bjud på er själva och le mycket så ska ni se

Kämpa killar!
Citera
2017-10-13, 03:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Centauri
Kommer aldrig hända. Krig har startat för banalare ting.

Citat:
Ursprungligen postat av Roidornot
Killar vänjer sig inte, det fungerar inte så. De blir frustrerade, sedan bittra, sedan hatiska, sedan blir det våldsamheter och konflikter på storskalig nivå, sen (förhoppningsvis) reform.

Man kan bara tysta och skyffla undan män, skylla det på "bitterhet, tyst med dig!" så länge som det är få män som gnäller, när fler vågar stiga fram och säga att de har det likadant, då vågar ännu fler göra det, snart är man väldigt många och då går det snabbt.

Människan är en extremt våldsam varelse, vita svenskar har under många år förtryckt denna våldsamhet - kuvat sig - för det har inte längre behövts, man har haft ett fredligt civiliserat samhälle där de flesta män känt att de bidragit till stacken och fått ut något av det - ofta familj, fru och barn.

När du tar bort belöningen så tar du även bort motivationen, när motivationen försvinner och "hatet" stiger så har du ett gott recept för revolution.
Nej, det där tror jag bara är önsketänkande. Majoriteten av de män som blir utan sex kommer om än motvilligt att acceptera läget.

Att starta en våldsrevolution i vårt moderna samhälle bara för att man inte får ligga känns alldeles för långsökt. Liksom vad skulle målet med revolutionen vara? Att förslava kvinnorna? Nej, det kommer inte att hända.
Citera
2017-10-13, 03:23
Medlem
Centauris avatar
Citat:
Nej, det där tror jag bara är önsketänkande. Majoriteten av de män som blir utan sex kommer om än motvilligt att acceptera läget.

Att starta en våldsrevolution i vårt moderna samhälle bara för att man inte får ligga känns alldeles för långsökt. Liksom vad skulle målet med revolutionen vara? Att förslava kvinnorna? Nej, det kommer inte att hända.

Lägg till en till variabel som ekonomisk kris så är formulan klar.
Citera
2017-10-13, 03:25
Medlem
Klart överskott av flyktingmän och svenska män blir överkörda. släng ut männen och in med flyktigkvinnor samt asiatiskor som har det fattigt ,gör det lätt för dom att komma hit.
Citera
2017-10-13, 03:31
Medlem
Jag var ganska kvick med att fixa Tinder när det kom, och vilken jävla skillnad det var då jämföres med nu kan jag säga.
Förr fick jag hundratals matchningar, tjejer svarade och t.o.m skrev men nu är det en stor skillnad p.g.a att tjejerna har så mycket att välja mellan, detta p.g.a internetdejting har blivit såpass stort och accepterat.

Nu har så många Tinder att tjejerna kan välja mellan så mycket mer och en 7a,kanske t.o.m en 6a får match i stort sett varje swajp.
Det är inte de snyggaste tjejerna som får flest matchningar, det är de tjejerna som söker mest bekräftelse som får mest matchningar.
Många swajpar ja på dig för den där lilla lilla dopaminkicken som kommer och har inte alls tänkt svara på dig.

Sen är det såklart de som inte svarar på "Hej vad gör du" utan helt enkelt bara kräver något mer fyndigt än så med tanke på att så många skriver just det eller något liknande som inte sticker ut det minsta.
Jag tror helt ärligt att det här spelar in en stor roll varför färre killar får ligga, de kan bara gå in på exempelvis Tinder och hitta någon hunk som vet hur han inte ska uppfattas som desperat med bra bilder och ligga med honom.
(En liten del av befolkningen)

Folk ligger inte lika mycket från krogen längre är min åsikt, självklart är det fortfarande vanligt.
Dock kan tjejerna nöja sig med att inte ligga vid utgång lättare då de har så många villiga hunkar i sin telefon redo.

Ett litet tips om man verkligen vill ligga via Tinder enligt mig är att ta ha bilder med bra bildkvalité, och att försöka visa upp någon sorts status.
Som Neil Strauss sa som skrev boken "The game" som är ett tappert försök i att lära ut beta hanar hur man haffar tjejer "Projection is reality."
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in