Det är rent ut sagt skrattretande när vissa i tråden hävdar att detta inte är "ett stort problem" eller att "bara vissa få hatiska incels handlar det om!".
NEJ, fenomenet är STORT och UTBRETT, en stor stor del av killar vågar inte ens erkänna det. Tidigare idag hade jag en lång diskussion med en kompis här på skolan om det, han är 26 år gammal och pluggar till högskoleingenjör datateknik, intelligent, vältalig, ser rätt bra ut 6-7/10 skulle jag säga, en helt reko kille som aldrig skulle göra en fluga förnär, kan ej klistra in hela loggen men här är ett par nyckelcitat av honom:'
Citat:
Det känns rätt lönlöst nu, jag var 15 senaste gången jag hade en flickvän och hade sex, alltså 11 år utan något som helst sällskap, om jag ens träffar en tjej i min ålder kommer hon fatta jag inte har nån erfarenhet så är det kört ändå ..
Citat:
Nä jag vet inte vad man ska göra, går ju inte annat än acceptera att man tydligen inte är tillräckligt attraktiv för dom, vad jag inte fattar är varför dom alla springer efter samma killar sen dissar dom typ alla andra
Citat:
Hopplöst känns livet, hur ska jag ens kunna få en bra kvinna att tex gifta mig med och skaffa barn med när jag ändå inte har några valmöjligheter alls?
Citat:
Har börjat tappa motivation för det mesta, ser inte anledningen liksom .. Sen ser man glada par när man är ute och går, då blir man bara ännu mer bitter.
Citat:
Kanske man ska sticka utomlands, men har ju alla vänner och familj här så det känns ju inte så lockande ..'
Citat:
Internetdejting är ju verkligen lönlöst, helt omöjligt att få till nåt där. Först ska man ens få nån att matcha med, sen ska hon ens svara på att man skriver, sen ska man få igång en konversation som rullar, å sen ska man stämma träff och se om hon ens dyker upp, det är alldeles för många steg och kollar man på valmöjligheterna tjejerna i samma ålder har så är det ju liksom bara att ge upp. Att gå ut på krogen fungerar inte heller, dom håller sig till sina tjejgäng och om man bara dyker upp som okänd där så är man ett creep. På gymet kan man inte direkt ragga, inte heller ica, jag fattar inte vad som har hänt alltså ..
Jag känner med honom så oerhört mycket, honom och alla andra helt normalt funtade killar som får gå år ut och år in utan att få någon kärlek. En sak är säker och det är att svenska kvinnor blivit helt jävla psyksjuka av all den uppmärksamhet dom får tack vare tinder, instagram, facebook .. och sen feminismen på det. Herre jösses hur ska detta sluta undrar man ... Unga män som ej får någon sexuell eller relationserfarenhet över huvud taget under 15års tid, hela ungdomen som bortslösad.
Jävla skitpolitik vi har, hela landet är ju för fan kört.