2018-09-05, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goldcashier
Hoppas du brinner instängd med dina efterblivna frågor i röven.

Att du som kvinna överhuvudtaget ställer frågan om vem som har knepigast att få sex är bara efterblivet.

Vad är det för fel på dig? Du måste ju vara fruktansvärt bitter som måste reagera sådär.
Citera
2018-09-05, 19:26
Medlem
kulturstrategs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlexandraIda
Jag har redan läst dina teorier där du ifrågasätter om kvinnor verkligen attraheras av män. Förstår bara inte vad du menar.

Då är det inte mycket jag kan göra...
Citera
2018-09-05, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kulturstrateg
Då är det inte mycket jag kan göra...

Nej, fortsätt du att tycka synd om dig själv.
Citera
2018-09-05, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svarigrad
Alltså ignorera henne bara, hennes intellekt är likt en 12årings.

Och du själv är förstås otroligt intelligent...
Citera
2018-09-05, 19:31
Bannlyst
Jag undrar om kvinnorna verkligen förstår vad som kommer hända med dom när en majoritet av killar förstår hur de beteer sig. Jag känner mig väldigt skeptisk till att detta kommer sluta lyckligt.

Det är exakt samma sak som med invandringspolitiken, kvinnorna röstar in fler och fler och fler och FATTAR VERKLIGEN INTE att samhället ballar ur, nu äntligen när det i stort sett är för sent börjar dom vakna, efter att ha blivit gruppvåldtagna 10ggr och deras barn bortrånade.

Herregud så jävla naiva ni är alltså, vad i helvete ska ni in i politik å göra? Ni är mästare på att förstöra samhällen.
Citera
2018-09-05, 19:33
Medlem
kulturstrategs avatar
Citat:
Nej, fortsätt du att tycka synd om dig själv.

Att du visar noll förståelse för sexuellt frustrerade killar visar att du som "heterosexuell" kvinna inte kan sätta dig in i deras situation. Helt enkelt för att tanken om att leva utan sex eller närhet från män inte är en skrämmande tanke för dig. Kvinnors attraktion till män är så svag jämfört med mäns attraktion till kvinnor vilket din oförståelse bekräftar.
Citera
2018-09-05, 19:34
Medlem
Citat:
Jag undrar om kvinnorna verkligen förstår vad som kommer hända med dom när en majoritet av killar förstår hur de beteer sig. Jag känner mig väldigt skeptisk till att detta kommer sluta lyckligt.

Det är exakt samma sak som med invandringspolitiken, kvinnorna röstar in fler och fler och fler och FATTAR VERKLIGEN INTE att samhället ballar ur, nu äntligen när det i stort sett är för sent börjar dom vakna, efter att ha blivit gruppvåldtagna 10ggr och deras barn bortrånade.

Herregud så jävla naiva ni är alltså, vad i helvete ska ni in i politik å göra? Ni är mästare på att förstöra samhällen.

Har du problem med ditt humör?
Citera
2018-09-05, 19:35
Bannlyst
Citat:
Har du problem med ditt humör?

Har du kanske något intelligent att tillföra tråden eller vill du fortsätta bekräfta den kvinnliga stereotypen som ofantligt jävla korkad och osympatisk mot män som har det svårt?
Citera
2018-09-05, 19:39
Medlem
Citat:
Har du kanske något intelligent att tillföra tråden eller vill du fortsätta bekräfta den kvinnliga stereotypen som ofantligt jävla korkad och osympatisk mot män som har det svårt?

"Män som har det svårt", ja men kvinnor som har det svårt då? Vem bryr sig om dem? Jag ställde en allvarlig, seriös fråga men alla verkar här verkar ha problem att hantera sitt humör och då blir det ju svårt.
Citera
2018-09-05, 19:41
Bannlyst
Citat:
"Män som har det svårt", ja men kvinnor som har det svårt då? Vem bryr sig om dem? Jag ställde en allvarlig, seriös fråga men alla verkar här verkar ha problem att hantera sitt humör och då blir det ju svårt.

Tror alla här skulle uppskattat om du slutade att tramsa. Det finns diamanter i havet men det betyder inte att havet är fullt av diamonds
Citera
2018-09-05, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kulturstrateg
Att du visar noll förståelse för sexuellt frustrerade killar visar att du som "heterosexuell" kvinna inte kan sätta dig in i deras situation. Helt enkelt för att tanken om att leva utan sex eller närhet från män inte är en skrämmande tanke för dig. Kvinnors attraktion till män är så svag jämfört med mäns attraktion till kvinnor vilket din oförståelse bekräftar.

Det där tror du inte ens själv på. Du bekräftar alla dessa fördomar om att det enbart är män som vill ha sex och närhet, att det skulle inte spela någon roll för kvinnor.
Citera
2018-09-05, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hansomcuckar
Tror alla här skulle uppskattat om du slutade att tramsa. Det finns diamanter i havet men det betyder inte att havet är fullt av diamonds

Svara på frågan istället, hur svårt kan det vara?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in