2010-06-08, 01:29
Medlem
Lime-Limes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mudfly
Hur ligger det till med klassningen av krypton? Någon som vet när och om det kommer ske?
Ingen vet. Finns bara spekulationer.
Sedan är ju frågan vad man ska klassa. Är det kratom som växt? Utvalda alkaloider i kratom? O-desmetyltramadol?

Men eftersom trycket på kratom, och speciellt Krypton, blivit som det blivit, så kan man väl gissa att en klassning skulle kunna ske 2010, någon gång.
Citera
2010-06-08, 01:38
Medlem
SnoopDoGGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Royal-
Krypton slår allt jag har provat det slår, horse, sub och morfin i hästlängder! Fy fan vilken underbar drog!

Haha måste va det roligaste jag nånsin läst. Vafam har du dragit gör skit-H?? Krypton e heeeelt OK, men att det skulle slå Horse, tillåt mig skratta. Idiot.
Citera
2010-06-08, 12:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lime-Lime
Ingen vet. Finns bara spekulationer.
Sedan är ju frågan vad man ska klassa. Är det kratom som växt? Utvalda alkaloider i kratom? O-desmetyltramadol?

Men eftersom trycket på kratom, och speciellt Krypton, blivit som det blivit, så kan man väl gissa att en klassning skulle kunna ske 2010, någon gång.

Tack för svaret

Då drag jag iväg en beställning, hur diskret är paketet från LH? Och om man skrivit sitt mobilnr, får man då sms-avi?
Citera
2010-06-08, 15:30
Medlem
jaja1s avatar
Citat:
Tack för svaret

Då drag jag iväg en beställning, hur diskret är paketet från LH? Och om man skrivit sitt mobilnr, får man då sms-avi?
Jag ska hämta ut ett paket ifrån LH snart. Jag hoppas att dom inte skriver LegalHigh på paketet. Visst det är lagligt, men det är ju så uppenbart att man har beställt knark då. Inte så kul när jag vid andra tillfällen hämtar ut andra paket som inte innehåller lagliga droger...
Citera
2010-06-08, 15:50
Medlem
MorganGrimess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jaja1
Jag ska hämta ut ett paket ifrån LH snart. Jag hoppas att dom inte skriver LegalHigh på paketet. Visst det är lagligt, men det är ju så uppenbart att man har beställt knark då. Inte så kul när jag vid andra tillfällen hämtar ut andra paket som inte innehåller lagliga droger...
Det står inte Legal Hihh på paketet, minns inte vad det står men gissar på smartbar eller något.
Citera
2010-06-08, 16:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av jaja1

Om du har tid skriv gärna vad som stod på paketet, samt fick du sms-avi?
Citera
2010-06-08, 16:56
Medlem
MorganGrimess avatar
Man får INTE sms-avi från smartbar och legal high längre.
Citera
2010-06-08, 17:01
Medlem
Fick hem mitt 50 grams krypton ifrån PS nyligen.
Jag som har brukat kratom förrut kan säga att jag e totalt övertygad om att detta e spettsat med en eller flera substanser. Mkt trevligt dock =)
Citera
2010-06-08, 17:38
Medlem
Hip-Priests avatar
Någon som har erfarenhet av att blanda Concerta/Ritalin med Krypton, eller att ta Krypton när concertan börjar släppa för att mildra en eventuell avtändning på concertan? Bör väl inte vara några problem när det handlar om säg max 0,7 g Krypton?
Citera
2010-06-08, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hip-Priest
Någon som har erfarenhet av att blanda Concerta/Ritalin med Krypton, eller att ta Krypton när concertan börjar släppa för att mildra en eventuell avtändning på concertan? Bör väl inte vara några problem när det handlar om säg max 0,7 g Krypton?

Undrar faktiskt samma, gåre att ´mildra en tjack avtändning me lite kryppe?
Citera
2010-06-08, 17:57
Medlem
jaja1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glorbon
Undrar faktiskt samma, gåre att ´mildra en tjack avtändning me lite kryppe?
Det lindrar hur bra som helst, Du mår till och med bra då.
Citera
2010-06-08, 18:00
Medlem
jaja1s avatar
Citat:
Om du har tid skriv gärna vad som stod på paketet, samt fick du sms-avi?
Det står Smartbar Sweden och 18 år leg på paketet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in