Citat:
Ursprungligen postat av fuckedupmaniac
Kan du sluta säga emot dig själv? Din hjärna är precis som natt och dag, du vill inte riktigt ta till dig det du själv skriver i desperata situationer.
Du skrev att du tagit varje dag i två veckor, läs om och läs rätt. Samtidigt som du nu påstår att du inte sitter i ett beroende utan bara sitter i ett potentiellt missbruk/beroende? För ett par dagar sen lät det annorlunda. Du kan ju ta å gå igenom dina egna inlägg om du nu vill diskutera vidare.
Men försök för fan inte att lura dig själv för det är det värsta du kan göra, inte mot mig, inte mot flashback utan just mot dig själv, när du försöker lura dig själv och inbilla dig annat än hur verkligheten verkligen ser ut så ökar risken för missbruk ytterligare, även om det kanske inte handlar om ett missbruk av just Krypton.
Jag är inte här för att klanka ner på dig, jag påstår inte att jag är bättre själv. Jag har hamnat i flertal missbruk och beroenden, men jag har bara mig själv att skylla. Du borde inse det också, för ditt eget bästa. Man är alltid sin egen värsta fiende.
Men för i helvete, har jag skyllt på NÅN annan då? Vad gällande missbruk eller ej.
Om jag är beroende så undrar jag hur fan jag kan klara helgerna så bra som? har inte ens en tanke på att ta krypton även ifall de finns tillgängligt.
Jag har varit beroende av alkohol så jag vet hur ett jävla missbruk OCH beroende ser ut, kom fan inte och säg nåt annat. Helt oliak saker på missbruk och beroende för övrigt. Men dock varit stark nog att ta mig ur det å nu hanterar jag med föriktighet och respekt.
Det jag säger emot är ditt jävla sätt att vara, det är det allt går ut på när jag svarar på dina jävla inlägg. Du är ett svin till människa, vare sig du vill mig väl eller inte.
Å jag vet vad jag skriver och inte här på flashback och jag står för vart enda jävla ord, ifråga sätt gärna så kan ja förklara om du har nån fundering, annars vill ja inte veta av dig.