2010-07-02, 00:31
Medlem
Pinkskins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deadset
Folk lyssnar inte. // Varningar hjälper alltså föga.
Japp! Människan är skapt sådan att hon tror hon är oövervinnlig ända tills hon blir motbevisad, och när det väl händer så är det på tok för sent. Annars vore liksom missbruk (oavsett vad det handlar om) mycket ovanligt.
Citera
2010-07-02, 00:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stilrent
Alltså, jag vet inte vad som hänt med mig, men detta börjar oroa mig sjukt mycket.
Det är så att jag igår onanerade(jag är tjej) brukar alltid komma riktigt snabbt, men jag hade knappt nån känsel å höll på i 35 minuter(!!!!!) innan jag gav upp, med skavsår. Försökte även idag, samma sak, jag är inte ens i närheten av en orgasm.
Vad är det som har hänt? Har det med kryptonet att göra eller vafan är de som händer? Blir riktigt orolig att detta ska vara permanent å att jag aldrig mer kommer uppleva en orgasm.

Jag har onanerat flrut på kryton utan några helst problem. :S
Är det nån som varit med om liknande eller samma sak? Hjälp!

kan inte låta bli att fråga: vad tänkte du på när du onanerade?
Senast redigerad av D-D-R 2010-07-02 kl. 00:44.
Citera
2010-07-02, 00:43
Medlem
deadsets avatar
Citat:
Jaha, du va den enda då som inte blev varnad? Konstigt då att du själv hamnade i skiten
Jävla pajaser det finns alltså. Vad tror ni att ni är? Vi alla lär väl ifrån nånstans,senare eller förr.
Föresten, vem lärde du dig av? Vem varnade dig å varför hamnade du isåfall i missbruket?
Du lär själv aldrig ha blivit beroende av någon substans av föga döma? Eller ska du sitta och påstå att nån aldrig varnade dig NÄR du tog krypton, att det är beroendeframkallande?

Nej, ingen varnade mig. Jag var den första på forumet, om inte i hela landet, som blev torsk på Krypton. Jag började använda det i princip direkt när det dök upp på den svenska marknaden. Sedan var jag fast.

Jag trodde det var kratom jag hade blivit beroende av, och skapade ett par trådar här och frågade efter tips på hur man kunde dämpa abstinensen. Det var först långt senare jag insåg att Krypton är spetsat med O-desmetyltramadol. Det förklarar även varför jag aldrig har kunnat dämpa abstinensen med vanlig kratom.

Alltså, nej - ingen varnade mig.
Senast redigerad av deadset 2010-07-02 kl. 00:48.
Citera
2010-07-02, 01:35
Medlem
Dollhouses avatar
Alltså, helt ärligt så funderade jag ett tag på om stilrent var ett troll, för hennes utveckling från "bara testa" -> "idioter som tar dagligen" -> "oh shit vilka bieffekter jag fick nu" -> "omg jag måste ha mer" -> "ÅH VILKEN AT" -> "Krypton är Satan" på bara ett par veckor kändes alldeles för loj. Men nu är jag övertygad om att hon bara är dum i huvudet. Och en lögnare.

Citat:
jag hade för i helvete redan börjat ta det DAGLIGEN INNAN jag läste här.

Citat:
Hejsan allt gott folk :-)
Jag är ny på detta forum men har tidigare läst en hel del. Men kände väl tillslut att det var för jobbigt att inte kunna skriva, så nu blev mitt medlemskap ett faktum.

Men hur som helst!
Det är såhär att jag beställde krypton-kapslar på smartbar och tog en kapsel. Jag väntade å väntade men kände knappt någon effekt. Det som hände var att jag blev sjukt yr i huvudet, vilket ledde till illamående. Tänk er en klar fylla rent fysiskt, men inte psykiskt. Det var alltså det enda jag kände under intaget av 0.6g, fick ingen eufori eller dylikt. Orsak? Alla verkar avguda krypton men resultatet jag fick får mig att knappt vilja testa igen. Vad gjorde jag fel? Tog jag för mycket som första dos..?
Citera
2010-07-02, 09:45
Medlem
ElNinoDeLaCalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dollhouse
Alltså, helt ärligt så funderade jag ett tag på om stilrent var ett troll, för hennes utveckling från "bara testa" -> "idioter som tar dagligen" -> "oh shit vilka bieffekter jag fick nu" -> "omg jag måste ha mer" -> "ÅH VILKEN AT" -> "Krypton är Satan" på bara ett par veckor kändes alldeles för loj. Men nu är jag övertygad om att hon bara är dum i huvudet. Och en lögnare.
Jag måste bara hålla med dig. Minns de första inläggen stilrent skrev här, och när jag läst hennes senare inlägg blev jag lite skrattfärdig.

"Idioter som tar varje dag får skylla sig själva" etc etc.

i dagsläget har hon lite mer erfarenhet av krypton och borde be alla "idioter" om ursäkt. Då hon själv fallit i "träsket"

@ stilrent
Tagga ner lite, det där som hänt dig händer de flesta förr eller senare. Inget att lacka sönder över..
Citera
2010-07-02, 09:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ElNinoDeLaCalle
Jag måste bara hålla med dig. Minns de första inläggen stilrent skrev här, och när jag läst hennes senare inlägg blev jag lite skrattfärdig.

"Idioter som tar varje dag får skylla sig själva" etc etc.

i dagsläget har hon lite mer erfarenhet av krypton och borde be alla "idioter" om ursäkt. Då hon själv fallit i "träsket"
.

Det kommer nog inte att hända, då åtminstone en av hennes personligheter lider av svår hybris..
Citera
2010-07-02, 11:04
Bannlyst
Tycker sättet att reagera på är ganska "normalt" för krypton, enligt mina erfarenheter är det lätt att bli irriterad och få taggarna utåt.

Mycket intressant läsning det senaste dygnet, man ska kunna diskutera utan att bli lack.
Idag kör jag vilodag på kryptonet, efter 2dagar i rad känner jag av lite snuva osv när jag lagt ner, samma sak igår vilket försvann efter middagsdosen.
Kommer ta det extremt lugnt och idag är det fredag och några öl som gäller!
Citera
2010-07-02, 12:43
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Nej, ingen varnade mig. Jag var den första på forumet, om inte i hela landet, som blev torsk på Krypton. Jag började använda det i princip direkt när det dök upp på den svenska marknaden. Sedan var jag fast.

Jag trodde det var kratom jag hade blivit beroende av, och skapade ett par trådar här och frågade efter tips på hur man kunde dämpa abstinensen. Det var först långt senare jag insåg att Krypton är spetsat med O-desmetyltramadol. Det förklarar även varför jag aldrig har kunnat dämpa abstinensen med vanlig kratom.

Finns det bevis för att Krypton är spetsat med O-desmetyltramadol?
Citera
2010-07-02, 13:24
Medlem
fuckedupmaniacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot

Ja, till en viss del. Ett labb i Tyskland som bland annat släppte tidiga rapporter med vad Spice innehöll, som gjorde att det blev klassat har även konstaterat att Krypton innehåller ODT. Sen har vi även obduktionsrapporten från snubben som dog i Norrland av en blandning med lugnande tabletter och Krypton, obduktionsrapporten visade på att han hade ODT i kroppen.

Sen så märker man en stor skillnad mellan vanligt Kratom och Krypton, speciellt den delen när avtändningar är väldigt lika just Tramadol pga den extrema serotonin-dumpen som sänker humöret och man blir orkeslös på en helt annan nivå än på vanliga opioid-avtändningar med tanke på att psyket blir svagare.

Det finns åsikter åt båda hållen, men jag anser att rapporter från samma labb som upptäckte cannabinoider i Spice-produkterna även påstår att det är ODT i Krypton samt obduktionsrapporten talar för sin egen del.
Citera
2010-07-02, 14:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fuckedupmaniac
Kan du sluta säga emot dig själv? Din hjärna är precis som natt och dag, du vill inte riktigt ta till dig det du själv skriver i desperata situationer.

Du skrev att du tagit varje dag i två veckor, läs om och läs rätt. Samtidigt som du nu påstår att du inte sitter i ett beroende utan bara sitter i ett potentiellt missbruk/beroende? För ett par dagar sen lät det annorlunda. Du kan ju ta å gå igenom dina egna inlägg om du nu vill diskutera vidare.

Men försök för fan inte att lura dig själv för det är det värsta du kan göra, inte mot mig, inte mot flashback utan just mot dig själv, när du försöker lura dig själv och inbilla dig annat än hur verkligheten verkligen ser ut så ökar risken för missbruk ytterligare, även om det kanske inte handlar om ett missbruk av just Krypton.

Jag är inte här för att klanka ner på dig, jag påstår inte att jag är bättre själv. Jag har hamnat i flertal missbruk och beroenden, men jag har bara mig själv att skylla. Du borde inse det också, för ditt eget bästa. Man är alltid sin egen värsta fiende.

Men för i helvete, har jag skyllt på NÅN annan då? Vad gällande missbruk eller ej.
Om jag är beroende så undrar jag hur fan jag kan klara helgerna så bra som? har inte ens en tanke på att ta krypton även ifall de finns tillgängligt.

Jag har varit beroende av alkohol så jag vet hur ett jävla missbruk OCH beroende ser ut, kom fan inte och säg nåt annat. Helt oliak saker på missbruk och beroende för övrigt. Men dock varit stark nog att ta mig ur det å nu hanterar jag med föriktighet och respekt.
Det jag säger emot är ditt jävla sätt att vara, det är det allt går ut på när jag svarar på dina jävla inlägg. Du är ett svin till människa, vare sig du vill mig väl eller inte.
Å jag vet vad jag skriver och inte här på flashback och jag står för vart enda jävla ord, ifråga sätt gärna så kan ja förklara om du har nån fundering, annars vill ja inte veta av dig.
Citera
2010-07-02, 14:27
Medlem
Citat:

nu syftade jag inte bara på krypton, för jag vågar anta starkt att det INTE är det enda du testat.
så frågorna kvarstår fortfarande.
Citera
2010-07-02, 14:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot

Skulle vara fruktansvärt kul ifall det visade sig att inte innehålla ovanstående.
Med tanke på alla som tycks veta och påstå utan att egentligen veta helt säkert.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in