Citat:
Ursprungligen postat av 2dope
hmm really now?
Det skulle vara djävligt intressant att veta.. Hade nyligen funderat på att börja lite smått med krypton igen snart på helger osv pga dess relativt potenta(0,5g räckte bra för mig då i alla fall) och mysika effekt..
Har det blivit mindre potent så kan det bli en dyr historia om man börjar jaga efter "det där krypton ruset jag hade en gång".. Typisk början på beroende.
Kanske ska skita i krypton..
Kan någon bekräfta att de nya påsarna har lägre potens / Kvalité?
Jag fick då märkbart sämre effekt & det slutade med att jag gick igenom 8g på 2 dagar. Det var även efter ett break på cirkus 4 veckor, så tolerans eller liknande är inte att tala om. Rätt surt iom att det räckte bra med 0.5-0.75g för att känna av effekten i uppemot 4 timmar av det jag beställde tidigare.
Om jag inte minns fel skulle tillverkaren sätta igång igen i februari? Kommer antagligen att ge det lite mer nytillverkade en chans också, men aldrig dessa 1g-påsar igen.
Förövrigt så hade väl SN någon nyhetspost om att dom hade rätt bra åtgång på Krypton? Dock så var jag inne och kollade bara för några dagar sedan och då verkade dom ha kvar av samma "batch" som tidigare. (Rätta mig om jag har fel)
Kanske är fler som märkt av sämre effekt?