2010-01-17, 02:55
Medlem
haxpets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2dope
hmm really now?
Det skulle vara djävligt intressant att veta.. Hade nyligen funderat på att börja lite smått med krypton igen snart på helger osv pga dess relativt potenta(0,5g räckte bra för mig då i alla fall) och mysika effekt..

Har det blivit mindre potent så kan det bli en dyr historia om man börjar jaga efter "det där krypton ruset jag hade en gång".. Typisk början på beroende.

Kanske ska skita i krypton..
Kan någon bekräfta att de nya påsarna har lägre potens / Kvalité?

Jag fick då märkbart sämre effekt & det slutade med att jag gick igenom 8g på 2 dagar. Det var även efter ett break på cirkus 4 veckor, så tolerans eller liknande är inte att tala om. Rätt surt iom att det räckte bra med 0.5-0.75g för att känna av effekten i uppemot 4 timmar av det jag beställde tidigare.

Om jag inte minns fel skulle tillverkaren sätta igång igen i februari? Kommer antagligen att ge det lite mer nytillverkade en chans också, men aldrig dessa 1g-påsar igen.

Förövrigt så hade väl SN någon nyhetspost om att dom hade rätt bra åtgång på Krypton? Dock så var jag inne och kollade bara för några dagar sedan och då verkade dom ha kvar av samma "batch" som tidigare. (Rätta mig om jag har fel)
Kanske är fler som märkt av sämre effekt?
Citera
2010-01-17, 11:20
Medlem
Losifers avatar
Dom ända märkbara effekterna jag fått av att ta halva innehållet från 1 grams påsarna är att pupillerna minskar. Den dosen brukar vanligtvis göra mig varm och go. Det räcker knappt med 1.5 g för att få en tillfredställande effekt av "småpåsarna".
Citera
2010-01-17, 12:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av haxpet
Jag fick då märkbart sämre effekt & det slutade med att jag gick igenom 8g på 2 dagar. Det var även efter ett break på cirkus 4 veckor, så tolerans eller liknande är inte att tala om. Rätt surt iom att det räckte bra med 0.5-0.75g för att känna av effekten i uppemot 4 timmar av det jag beställde tidigare.

Om jag inte minns fel skulle tillverkaren sätta igång igen i februari? Kommer antagligen att ge det lite mer nytillverkade en chans också, men aldrig dessa 1g-påsar igen.

Förövrigt så hade väl SN någon nyhetspost om att dom hade rätt bra åtgång på Krypton? Dock så var jag inne och kollade bara för några dagar sedan och då verkade dom ha kvar av samma "batch" som tidigare. (Rätta mig om jag har fel)
Kanske är fler som märkt av sämre effekt?

Allt Krypton som vi sålt från mitten av september är från samma skörd.
Det är ingen skillnad mellan 1 och 3 gram.
Citera
2010-01-17, 16:20
Medlem
haxpets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smartbarfredrik

Då låter det ganska logiskt att tid påverkar dess potens ändå.
Citera
2010-01-17, 16:30
Medlem
vart kan man köpa krypton nu när spicenordic byter servrar?har sökt på forumet men inte hittat
Citera
2010-01-17, 16:31
Medlem
Royal-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ECAY
vart kan man köpa krypton nu när spicenordic byter servrar?har sökt på forumet men inte hittat

smartbar.se och prylshoppen beställde jag ifrån förut.
Citera
2010-01-17, 16:33
Medlem
Royal-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dreamwing
Låter precis så som jag blir av tramadol. Allt jag har läst om krypton, hur man känner sig under ruset, hur länge det håller i sig och hur man mår efteråt låter precis som tramadol. Är det NÅGON skillnad mellan tramadol och krypton? La av med rävgiftet tramadol eftersom man blir så jävla dålig av det, är det ens värt att testa krypton eller ska jag spola ner skiten när det väl kommer?

Det går och pissa om du sätter på kranen och ger det lite tid och inte spänner dig, jag har kört flera veckor i rad och har inte tagit något idag mår bra. Brukar oftast få AT vilket är feber frossa m.m. Bara rida ur det
Citera
2010-01-17, 16:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Royal-
smartbar.se och prylshoppen beställde jag ifrån förut.
danke
Citera
2010-01-17, 16:50
Medlem
Royal-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smartbarfredrik

Står ju att priserna ska sjunka gäller detta Krypton med?
Citera
2010-01-17, 17:05
Medlem
activitys avatar
Är krypton ångestdämpande? en vanlig undring bara
Citera
2010-01-17, 17:06
Medlem
Royal-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av activity
Är krypton ångestdämpande? en vanlig undring bara

Enligt mig.. Ja.
Citera
2010-01-17, 17:10
Medlem
activitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Royal-
Enligt mig.. Ja.
Okej mycket eller lite?

Har det ex hjälp dig i en svår ångest situation om du nu haft sånna ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in