2009-12-16, 13:29
Medlem
toppslatskivlins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2dope
Så farlig är den inte.. Rätt så enkelt att bara svepa det. Smaken är inte på något sätt uppstötande eller äcklig, bara aningen besk och otrevlig.. Inget man VILL smaka men endå inte så hemskt att illamående kan uppstå som med till exempel HBW, de extremt vidriga hbw fröna, där snackar vi spya, jag blir illamående av att tänka på dom.

Smakat den fina blandningen DXM/vatten någongång?
Citera
2009-12-16, 13:30
Medlem
deadsets avatar
När jag tänder av så skulle jag kunna äta skiten rent med en sked. Palla bry sig om smak i sådana lägen.
Citera
2009-12-16, 13:35
Medlem
MassaGrejers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deadset
När jag tänder av så skulle jag kunna äta skiten rent med en sked. Palla bry sig om smak i sådana lägen.

När inget annat varit tillgängligt har jag lagt det i handen och sugit upp det, druckit vatten ur kranen, gurglat och svalt. Jävla mesar på detta forumet, och ni ska kalla er för knarkare... typiskt svenskar
Citera
2009-12-16, 13:49
Medlem
toppslatskivlins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MassaGrejer
När inget annat varit tillgängligt har jag lagt det i handen och sugit upp det, druckit vatten ur kranen, gurglat och svalt. Jävla mesar på detta forumet, och ni ska kalla er för knarkare... typiskt svenskar

Jag känner mig träffad så jag får väl svara..

Jag har aldrig stoppat i mig Krypton och antog att det skulle smaka bäver därför hade jag tänkt att lägga pulvret i en kapsel och svälja men eftersom det inte smakar illa så behövs det inte.

Knarkar gör jag inte, har provat knark men fastnade för cannabis som jag nu slutat med också.

Typiskt svenskar?
Är det verkligen bara vi svenskar som tycker att (i dina ögon/öron) "knark" smakar illa?
Citera
2009-12-16, 13:57
Medlem
Jag föreslår du dricker det istället. Slår snabbare och hårdare.
Jag såg att någon skrev det tidigare i tråden också.
Citera
2009-12-16, 14:00
Medlem
Fetnoppens avatar
Som sagt, borde inte denna tråd bli klistrad snart? Mod?
Citera
2009-12-16, 14:17
Medlem
toppslatskivlins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeckenBenet
Jag föreslår du dricker det istället. Slår snabbare och hårdare.
Jag såg att någon skrev det tidigare i tråden också.

Ska göra det när det kommer, Om det kommer......

Beställde i måndags, bor ganska nära Enköping (skickas tydligen därifrån?).

Jaja får det säkert imorrn.
Citera
2009-12-16, 14:31
Bannlyst
Även om det hade smakat ännu värre så hade jag druckit skiten, man vet ju vad som väntar.
Citera
2009-12-16, 14:36
Medlem
toppslatskivlins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Monsterspliff
Även om det hade smakat ännu värre så hade jag druckit skiten, man vet ju vad som väntar.

Hmm undrar varför jag fick en avi precis

Jobbigt bara att jag beställt 231234232 saker från ebay så det kan vara va fan som helst, sedan skickar dom väll brev inte paket?

Aja nu springer jag och hämtar skiten, eller hoppar fram på kryckor..

Edit: ebay..
Senast redigerad av toppslatskivlin 2009-12-16 kl. 14:52.
Citera
2009-12-16, 14:42
Medlem
kingzyzs avatar
Jag käkar alltid med tesked, bara att skölja ner.
Jag menar krypton är ju närmast god i jämförelse
med andra saker som passerat näsan t ex.
Citera
2009-12-16, 15:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BeckenBenet
Det håller jag inte med om. Är man helt utan tolerans är det väldigt lätt att börja må illa. Bara för det måste det inte vara en överdos.

Jag är som jag tidigare påpekat väldigt tolerant mot krypton. Provade som sig bör med en liten dos under 0.5g. Blev illamående men kände inget annat. Om denna dos vore en överdos så borde jag mått skit när ja tryckt 5g`?
Citera
2009-12-16, 15:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Phailure
Jag är som jag tidigare påpekat väldigt tolerant mot krypton. Provade som sig bör med en liten dos under 0.5g. Blev illamående men kände inget annat. Om denna dos vore en överdos så borde jag mått skit när ja tryckt 5g`?

Nu citerade du mig som sa precis det. Var inte jag som påpekade att det är en överdosa bara för att man får ett illamående.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in