2010-01-28, 23:12
Medlem
certain+s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enkelspårig
Föreligger det någon risk att mista sitt körkort om man tar denna drog och sedan kör bil dagen efter eller ett par dagar efter? Tänkte om det syns på polisens stickor och analyser. Har aldrig testat droger, till största del på grund av att det är olagligt och jag verkligen inte vill åka fast. Detta verkar som ett bra alternativ att testa, men kan inte mista mitt körkort.

Bra om någon som vet säkert kan svara på om det kan synas på polisens analys.
Klipp ditt krypton o kör din bil. Inget kommer att hända ditt körkort!
Citera
2010-01-29, 00:38
Medlem
SuperBrothers avatar
För att dämpa klådan; Ta en Postafen och en antihistamintablett, alltså vanlig allergimedicin, tar udden av klådan. Funkar väldigt bra för mig.
Citera
2010-01-29, 07:21
Medlem
Efter tre dagars krypton-bruk sket jag nu biljardbollar i morse. Inte nådigt hård i magen alltså. Postafen är guds gåva till den illamående. Undrar om den funkar mot bakfylla också...
Citera
2010-01-29, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enkelspårig
Tack för dina svar. Ska leta vidare.
Är det någon som vet mer säkerhet så är jag mycket tacksam för ett svar.

Men snälla rara, hur många ska säga de till dig, krypton är helt lagligt. Vad händer egentligen om du skulle bli stoppad i en rutin kontroll, och snuten ser att du är lite skakis på handen. Du erkänner att du kört påverkad av koffein pga av att du nyss druckit en redbull. Samma sak, du u get it now!? Tänk lite...

Och ja, jag har faktist blivit stoppad då jag har kört MC utan körkort, hade då tagit en del krypton. Fick följa med till sjukan för blodprov (mest pga av att jag har en tidigare nerkotika dom). Men testerna visade sig vara helt rena. Men eftersom du verkar vara väldigt nervös å nojig så är mitt tips att du skiter i de iaf, även ingenting skulle kunna hända!
Citera
2010-01-29, 17:33
Medlem
Marlboromans avatar
Hmmm hur mycket är det egentligen att fylla på ett krypton rus? Alltså ger det bra iffekt igen eller ska man hellre spara det? Och hur ser toleransen ut om man kör det 2 dagar i sträck? Om man inte har någon opiatvana! Och vid evetuell påfyllning om det nu är värt det, efter hur lång tid? ruset vara väl imellan 4-6timmar?
Citera
2010-01-29, 18:41
Medlem
Jaaaas avatar
Tar det längre tid för effect om man ätigt ? jag tog 17:10 1g och 1g till 18:00 känner lite smått nu , råkade äta en macka vid 16:30 typ ..
Citera
2010-01-29, 19:09
Medlem
TjackadHamsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jaaaa
Tar det längre tid för effect om man ätigt ? jag tog 17:10 1g och 1g till 18:00 känner lite smått nu , råkade äta en macka vid 16:30 typ ..

Generellt sett att ta en drog oralt brukar göra att det tar längre tid, ja.
Citera
2010-01-29, 19:38
Medlem
Marlboromans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jaaaa

Tror du gjorde för snabb påfyllning där, slöseri med det bara. Tar ju sin tid för att verka!
Citera
2010-01-29, 20:30
Medlem
Antidots avatar
Kan väl jämföra med tramadol för att det rusmässigt samt tidsmässigt ger ett liknande rus, så vi kör det för enkelhetens skull. Jag tycker toleranse kommer mycket senare om man jämför med tramadol där det inte ens är värt det om man inte sitter och trycker på ettt gäng kartor, samt om man inte tänker på krampriken alternativt har ett gäng diazepam/stesolid på sig. Med paradoxalt nog ger det både ett kortare rus och hårdare avtändning på kratomet. Visst första dagen är alltid bäst men det är det nog på dom bästa drogerna förutom brass då typ.

Jag kan köra krypton i en eller två veckor på samma dos jag har haft sedan dag 2.
Tramadol kan jag köra 3 till 4 dagar på och har fått öka dosen med som minst med hälften sedan föregående dag.

Avtändning på 3 dagars tramadolrus är väl snarare och se som en afterglow, medans 3 dagars kryptonrace belönas med en rejäl muskelvärk samt diarré och insomnia som slutar efter första natten.
Ett 3 veckors konstant kryptonberusning så får man ungefär lika illa muskelvärk inget som inte fixar sig med NSAID, samt diarré som fixar sig med imodium, sen insomnia som jag hoppas fixar sig med theralen men det ser vi om 2 veckor.

/Anti

PS. Jag har aldrig noddat på bara krypton det har antingen varit rökmixar tillsammans med höga(!) doser krypton. eller andra opioider inblandade. Ds
Citera
2010-01-30, 03:05
Medlem
xceLs avatar
vet att det inte syns på piss, kan det ge korsreaktion på något?
finns det nåt snack om klassning?
Citera
2010-01-30, 20:18
Medlem
hej vad kostar 1g krypton? en polare vill sälja för 100:- är det rimligt eller har han tagit överpris?
Citera
2010-01-30, 20:45
Medlem
Phibers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FiveOh
hej vad kostar 1g krypton? en polare vill sälja för 100:- är det rimligt eller har han tagit överpris?

Överpris du får 5g för strax över 200kr på nätet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in