2009-12-01, 21:03
Medlem
Phibers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bananballe
hur mycket ska man ta om man ska dricka det med thé?
Räcker 05? Första gången krypton för mig! =)

Gör på mer än du behöver (se till att vattnet aldrig "kokar" fullt), kratom té håller sig upp till en vecka i kylskåpet. Dricker du på tom mage så är det väldigt lätt att bara öka dosen mer och mer tills du får önskad effekt, det går riktigt snabbt ut i blodet.
Citera
2009-12-01, 21:05
Medlem
Phibers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av myllan
Ca. 0,6g +- 0,1g

Drog 1mg Subutex igår, och 1mg idag, (senaste dosen klockan 16.00) kan jag ta krypton imorgon eftermiddag med effekt?

Frid!

Rapportera hur ruset blev om du gjorde det, intressant att se om det påverkar mycket. Jag skulle nog inte testa för det är sannolik att man får sämre effekt.
Citera
2009-12-01, 21:22
Medlem
nuplie22s avatar
Behövs det nån slags receptorer för opiater? Enda "opiaten" jag testat är just Krypton, och jag körde slut hela påsen på en kväll utan effekt. Inte ens klåda eller illamående. Tog 0.5 åt gången, ca 1 timme emellan. Så är det värt att ge det en till chans? Eller ge sig?

Puss
Citera
2009-12-01, 23:25
Medlem
Narviks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nuplie22
Behövs det nån slags receptorer för opiater? Enda "opiaten" jag testat är just Krypton, och jag körde slut hela påsen på en kväll utan effekt. Inte ens klåda eller illamående. Tog 0.5 åt gången, ca 1 timme emellan. Så är det värt att ge det en till chans? Eller ge sig?

Puss
Nu måste jag vara tråkig och rätta dig. Krypton är en opiod och ingen opiat. Opiater kommer från vallmo. Opioder är opiater + alla andra som påverkar på samma sätt.

Den receptorn som behövs för eufori är den endorfina µ-receptorn. För noddning så är det den opiata kappa-receptorn.

Varför du inte fick effekt har jag ingen aning om.
Om du aldrig tagit opioder/opiater förut så kan det vara därför. Effekten är subtil och många får lära sig gilla den eller lära sig känna den. En hel påse på 6 h borde alla känna av tycker jag dock.

Om du inte får effekt på det så skulle jag normalt sett anse det som waste. fast priste är så stört billigt nu så även om du tar 1,5g i taget så är det ett OK pris. Det är upp till dig om du anser det värt det eller ej.

Sry för flum, är lite fulll.
Citera
2009-12-02, 00:49
Medlem
Pinkskins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Narvik
Effekten är subtil och många får lära sig gilla den eller lära sig känna den.
Kratom är så subtilt att det alltid, så länge jag använt mig av kratom, varit allmänt känt att kratom inte fungerar på vissa. Väldigt många till och med. Var tredje verkar vara mer eller mindre "immun" mot kratom.
Citera
2009-12-02, 01:00
Medlem
Inte-Igens avatar
Sista och första gången jag provade krypton så tog jag 0.5g då och då mao fyllde på. Orkar ej läsa igenom hela tråden men är det egentligen någon idé att fylla på eller var jag bara wasted sen första dosen?

Funkar iaf skitbra på mig, sjukt nöjd med denna produkt.

Edit: När är det vi inte får köpa detta nå mer?
Citera
2009-12-02, 01:39
Medlem
Pinkskins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inte-Igen
Sista och första gången jag provade krypton så tog jag 0.5g då och då mao fyllde på. Orkar ej läsa igenom hela tråden men är det egentligen någon idé att fylla på eller var jag bara wasted sen första dosen?

Sista och första?
Citera
2009-12-02, 02:07
Medlem
Phibers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inte-Igen

Det är värt att fylla på, man är på peak efter ca en timme man intagit dosen, så känner du att du behöver mer då så är det bara att köra på. Håller ju i 3 timmar ungefär.

Kratom är lagligt än så länge och verkar inte finnas några planer på att ändra det. Sen om Krypton verkligen innehåller ODT så är det ju en annan femma.
Citera
2009-12-02, 02:24
Medlem
Royal-s avatar
Hur gör ni för att boosta krypton och få en redig gosig känsla? Vilken musik brukar strömma, har ni någon mysig set and settings när ni chillar ?

Har bara legat i sängen och njutit av musik annars har jag levt min vardag som alltid.

Tänkte kolla om det fanns något som verkligen får en att nå himmeln ( )

Ni förstår

Mvh
Citera
2009-12-02, 02:44
Medlem
Royal-s avatar
Tar Krypton sakda på levern? Isåfall hur mycket?
Citera
2009-12-02, 12:01
Medlem
frukosteras avatar
Tog krypton första gången igår och jag gillar det, vet inte riktigt hur mycket jag tog. Hällde i från påsen bara, men efter två timmar hade jag svårt att hålla ögonen öppna. Det smakar inte gott.

Nu har jag tagit en till dos och kaffet smakar underbart gott.
Citera
2009-12-02, 12:29
Medlem
SmokyMcPots avatar
Välskriven rusrapport, Ska iväg tll en polare nu och testa detta..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in