2009-12-18, 16:18
Medlem
Real1Samas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av benga
får man mindre ögon på krypton?

Jag skulle vilja se den drog som gör att dina ögon krymper. Men dina pupiller däremot, krymper.
Citera
2009-12-18, 16:18
Medlem
Himmler!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av benga
får man mindre ögon på krypton?

Givetvis inte. Pupillerna blir däremot mindre.
Citera
2009-12-18, 16:32
Medlem
toppslatskivlins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.high
haha fail asså

Fail på dig din iddi
Citera
2009-12-18, 16:34
Medlem
toppslatskivlins avatar
Fick mina två påsar krypton igår, vaknade precis efter ett litet prypton race..
Jag har kvar 0.5g av 6 gram så jag körde på rejält tydligen men fy fan vilken skön drog, trodde aldrig jag skulle kunna hitta något som detta som är lagligt.

Jag personligen tycker att man mår som på amfetamin, samma glad och mys känsla fast utan alla adhd obeghag svårt att jämföra så men men nu ska jag ta min sista 05'a
Puss på er
Citera
2009-12-18, 16:38
Medlem
Royal-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GregorSpencer
Ja, det var inga problem, dock upplevdes en väldigt jobbig klåda. Krypton brukar ge en riktigt skön klåda, men blandningen gjorde att den bara blev besvärlig.

Ahh, den hostmedecinen är känd för att ge en JOBBIG klåda. Speciellt vid låg överdosering. Ta det lungt ..
Citera
2009-12-18, 16:44
Medlem
Pinkskins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bluetech123
Jag skulle vilja säga att efter en veckas kontinuerligt bruk kommer du uppleva en avtändning, alltså utsättningssymptom, som är av opioidkaraktär. Det blir sedan värre desto längre du brukar kontinuerligt såklart.

Med kontinuerligt bruk menar jag 2-3 doser per dag, mer än ett gram per dygn.
Då Krypton är i stort sätt verkningslös på mig på det fjärde-femte dygnet, ungefär, så kan det kanske förklara varför jag aldrig upplevt AT? Kanske är det också så att jag inte knarkat sönder mig på opiater och/eller opioder, och därför så är mina opioidreceptorer intakta?
Citera
2009-12-18, 17:01
Medlem
bluetech123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinkskin
Då Krypton är i stort sätt verkningslös på mig på det fjärde-femte dygnet, ungefär, så kan det kanske förklara varför jag aldrig upplevt AT? Kanske är det också så att jag inte knarkat sönder mig på opiater och/eller opioder, och därför så är mina opioidreceptorer intakta?
Du är väl tillräckligt smart för att förstå det själv utan att behöva fråga?
Citera
2009-12-18, 17:05
Medlem
toppslatskivlins avatar
Citat:
Du är väl tillräckligt smart för att förstå det själv utan att behöva fråga?

Skönt då lovar du mig att jag inte kommer få AT. Tjockt skönt
Citera
2009-12-18, 17:20
Medlem
bluetech123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av toppslatskivlin
Skönt då lovar du mig att jag inte kommer få AT. Tjockt skönt
Nej jag har inte sagt något till dig. Det var till Pinkskin jag sa det. Fast egentligen har jag ingen aning om vad som händer med Pinkskin. Jag ville bara hålla med honom för att slippa tjafsa.

Jag vet inte varför du inte får någon AT Pinkskin men det verkar troligt att det är för att du helt enkelt brukar det med måtta.
Citera
2009-12-18, 17:36
Medlem
toppslatskivlins avatar
Citat:
Nej jag har inte sagt något till dig. Det var till Pinkskin jag sa det. Fast egentligen har jag ingen aning om vad som händer med Pinkskin. Jag ville bara hålla med honom för att slippa tjafsa.

Jag vet inte varför du inte får någon AT Pinkskin men det verkar troligt att det är för att du helt enkelt brukar det med måtta.

Tihi det var väll det jag misstänkte. Hatar också Inet-tjafs.

Vi får vara glada för hans skull och hoppas att det finns fler som undviker AT.
Citera
2009-12-18, 17:47
Medlem
Pinkskins avatar
Citat:
Grejen är att jag är långt ifrån ensam, sammantaget skulle jag vilja påstå att det rör sig runt 50/50. Att rekommendera att använda Krypton med tillförsikt verkar dock vara på sin plats. Får man illamåenden, och kanske t o m kräks, och sedan, ovanpå det, AT-besvär, bör man nog i vart fall pröva mindre doser?

Det verkar vara lite väl många som inte har ens minsta koll på kratomet och dess effekter. Det här är ju en FAQ-tråd, men används lite väl mycket som vilken diskussionstråd som helst. Det finns dock andra kratom - och Krypton - trådar.
Citera
2009-12-18, 17:55
Medlem
Pinkskins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spicenordic
Har PS bankgiro då?
Japp + personkonto för direktinbetalningar.
Har fungerat klockrent ända sedan starten (jag kan heller inte riktigt påminna mig att jag hört andra beklaga sig över PS).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in