Citat:
Ursprungligen postat av longmann
Efter ett par månaders bruk så funkar Krypton dåligt. Får ingen värre effekt längre, ska test att trycka i mig två påsar ikväll och se om jag får nån effekt, det är ju ändå fredag. Dyrt blir det om man ska använda det dagligen som ett missbruk, jävligt dyrt, 1 1/2 påse om dagen blir mycket pengar i månaden. Ungefär som om man skulle köpa tram kan jag tänka mig ,nu var det ju ett par månader sen jag åt tram så jag vet inte vad det kostar längre. Slutade med hjälp av Krypton men hamnade i ett missbruk av detta istället, frågan är vad som är bäst ? Vad säger ni, Krypton eller Tramadol ur alla synvinklar?
Om jag skulle vara tvungen att välja mellan att missbruka krypton eller tramadol hade jag valt tramadol.
Om man inte räknar med AT så har jag sällan mått dåligt dagen efter ett tramrus. Ibland när jag intagit större doser på krypton har jag varit sängliggandes en hel dag efteråt. Jag tycker definitivt att kryptonet är mer skadligt för kroppen på så sätt.
Sedan kan tramadol bli mycket billigare (men fortfarande dyrt ur en students synvinkel) att missbruka om man har en pålitlig kran samt köper större mängder.
Själv har jag både tram och krypton för tillfället som jag varvar emellan. Men tar det inte dagligen.
Är endå mycket glad över att krypton finns så det finns fler alternativ att välja mellan.