2009-11-26, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Dre
Höll det alltså över tolv timmar? I så fall synkar det väl bra

Jag tycker det synkar dåligt när man behöver ta 1,5 g för att känna ngt alls.

Alltså, jag får en relativt svag effekt åp höga doser, fas det sitter i väldigt länge. Tar oxå extremt lång tid för det att kicka så kan väl helt enkelt vara så att jag bryter ner det lånsamt.

Fick i mig omkring 2 påsar (6g) igår och upplevde ingen starkare rush men klådan, de små pupillerna etc förfäljde mig genom dagen. Tog dock en liten bomb vid 12 idag, ingen aning om hur stor skillnad det gjorde men ruset försvann först runt 17 helt.

Jättekonstigt, det känns helt enkelt som att den effekt jag får blir utdragen på oerhört lång tid men det blir aldrig intensivt.
Citera
2009-11-26, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adk
I början brukade jag bry mig om smaken och tog mig tid att koka the och söta med socker. Nu vill jag bara ha i mig skiten så fort som möjligt för snabbast möjliga effekt så jag kan ta det hursomhelst. Idag tog jag t ex bara och blandade ut med lite varmvatten direkt från kranen och svepte. Funkar fint men gott att ha någo att ta bort eftersmaken med, t ex tuggummi eller läsk.

Ibland när det knipit har det även hänt att jag bara hällt lite pulvet i handflatan direkt ur påsen och slickat i mig skiten, inget att rekommendera dock för det smakar ju inte hallon och man blir fett torr i munnen efteråt om man inte har dricka till hands

Hur är smaken? Är det som andra kratompulver?
Citera
2009-11-26, 22:09
Medlem
Svampskalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sajbersimon
det smakar beskt och luktar typ som nyponsoppa
Citera
2009-11-26, 22:12
Medlem
bubbelpowers avatar
Citat:
Får man fråga vilket folk föredrar, bomba eller dricka som te?

Te med mycket honung
Citera
2009-11-26, 22:36
Medlem
Dr.Dres avatar
Citat:
Tyckte det smakade lite som alvedon, men vet inte hur det är med det egentligen.
Citera
2009-11-26, 22:55
Medlem
ElNinoDeLaCalles avatar
Citat:
Det smakar skit.. Bomba går fortast så slipper du plåga smaklökarna också, winwin situation!
Citera
2009-11-26, 23:23
Medlem
10mgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 10mg
Hur är det med grape & benso, värt att boosta med?

Någon med svar?
Citera
2009-11-27, 11:18
Medlem
ElNinoDeLaCalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 10mg
Någon med svar?
Jag tycker inte att grape boostar krypton något speciellt.
Men benz borde definitivt göra det om du vet hur du ska dosera.

Såg nu att SN har utförsäljning av krypton. Är det en klassning på G kanske?
Citera
2009-11-27, 12:04
Medlem
Dr.Dres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ElNinoDeLaCalle
Jag tycker inte att grape boostar krypton något speciellt.
Men benz borde definitivt göra det om du vet hur du ska dosera.

Såg nu att SN har utförsäljning av krypton. Är det en klassning på G kanske?
Tror inte det, det är nog bara ett knep för att sälja bättre. Jag skulle aldrig i livet betala 339:- eller vad det ordinarie är, men 129:- funkar väl.

Folk tänker ju "Det är minde än halva priset!" och köper fem påsar extra.
Citera
2009-11-27, 12:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Dre
Tror inte det, det är nog bara ett knep för att sälja bättre. Jag skulle aldrig i livet betala 339:- eller vad det ordinarie är, men 129:- funkar väl.

Folk tänker ju "Det är minde än halva priset!" och köper fem påsar extra.

Precis, lite fult av SN att påstå att det ordinarie priset är 339kr när man trots allt har sålt det betydligt billigare under den senaste tiden. Det var länge sedan krypton kostade 300kr+...
Citera
2009-11-27, 12:30
Medlem
longmanns avatar
Efter ett par månaders bruk så funkar Krypton dåligt. Får ingen värre effekt längre, ska test att trycka i mig två påsar ikväll och se om jag får nån effekt, det är ju ändå fredag. Dyrt blir det om man ska använda det dagligen som ett missbruk, jävligt dyrt, 1 1/2 påse om dagen blir mycket pengar i månaden. Ungefär som om man skulle köpa tram kan jag tänka mig ,nu var det ju ett par månader sen jag åt tram så jag vet inte vad det kostar längre. Slutade med hjälp av Krypton men hamnade i ett missbruk av detta istället, frågan är vad som är bäst ? Vad säger ni, Krypton eller Tramadol ur alla synvinklar?
Citera
2009-11-27, 12:39
Medlem
ElNinoDeLaCalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av longmann
Efter ett par månaders bruk så funkar Krypton dåligt. Får ingen värre effekt längre, ska test att trycka i mig två påsar ikväll och se om jag får nån effekt, det är ju ändå fredag. Dyrt blir det om man ska använda det dagligen som ett missbruk, jävligt dyrt, 1 1/2 påse om dagen blir mycket pengar i månaden. Ungefär som om man skulle köpa tram kan jag tänka mig ,nu var det ju ett par månader sen jag åt tram så jag vet inte vad det kostar längre. Slutade med hjälp av Krypton men hamnade i ett missbruk av detta istället, frågan är vad som är bäst ? Vad säger ni, Krypton eller Tramadol ur alla synvinklar?
Om jag skulle vara tvungen att välja mellan att missbruka krypton eller tramadol hade jag valt tramadol.
Om man inte räknar med AT så har jag sällan mått dåligt dagen efter ett tramrus. Ibland när jag intagit större doser på krypton har jag varit sängliggandes en hel dag efteråt. Jag tycker definitivt att kryptonet är mer skadligt för kroppen på så sätt.

Sedan kan tramadol bli mycket billigare (men fortfarande dyrt ur en students synvinkel) att missbruka om man har en pålitlig kran samt köper större mängder.

Själv har jag både tram och krypton för tillfället som jag varvar emellan. Men tar det inte dagligen.

Är endå mycket glad över att krypton finns så det finns fler alternativ att välja mellan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in