Citat:
Ursprungligen postat av
Memekrig
Tror ni verkligen de kommer köra husis på nåt så mesigt som kratom? Och som alkoholist så tycker jag det är så sjukt att något så naturligt och harmlöst ska förbjudas. Paracetamol är fan farligare! Det bidrar till ett drägligare liv, det är inget jävla knark. Dock slutade jag nu pga förbudet, sitter här med en öl i näven
Med tanke på att vi har en fascistisk regim som tagit en allt mer nazistiskt riktning så bör man vara beredd på allting, man gör allt för att förtrycka Svensson. Förvara inte det hemma när det klassas är mitt tips.
Sverige liknar allt mer en diktatur. Lita aldrig på högern.
Det handlar enbart om korruption(man jobbar för läkemedelsindustrin) och regimen vill få bort (döda) oönskade individer såsom medicin eller drogbrukare. Man tvingar folk till att ta dödliga livsfarliga alternativ till kratom när det blir illegalt, man vet detta och vill att så många som möjligt ska avlida. Då hycklande fascister som har makten anser att bara de ska få använda mediciner och droger men andra ska vara förtryckta och underkasta sig.
Man måste vara pantad om man röstar på högern idag efter allt vi bevittnat under deras styre. Ingenting har blivit bättre och allt har verkligen blivit värre & sämre, i synnerhet för den vanliga människan, arbetarklassen. Det har gynnat rika, korrupta och nazister/fascister som anser att förtryck och hat är viktigare än livskvalitet. Men vi skattebetalare som inte är rika har det enbart försämrats för. Och ingenting av det högern lovat har man levererat. Noll.
Folk som hyser ett självhat och vill straffa sig själv röstar höger idag.