Citat:
Ursprungligen postat av
Kampf-Kommando
Det är en mindre katastrof minst sagt, jag fick slut på mitt lager för första gången på 4 år för en vecka sen. Alltså första dagen utan och det var ingen rolig dag utan en hel del restless legs och kallsvettningar med en generell deppig känsla fast det är ju för fan inte Heroin man ska kicka här utan det går nog o rida ut stormen på några veckor.
Ska ha ett kilo undanlagt för systematisk nertrappning från 12 gram 2 gånger om dagen vilket är min nuvarande dos när jag gör handtvål, finns ju folk som har mycket värre doser än så i nuläget.
En annan fråga dock, så vitt jag vet kommer det vara lagligt i flera andra EU länder fortfarande som har shoppar på nätet. Går det att beställa grejer därifrån o bara chansa på att tullen inte inspekterar paketen tror ni? Eller kommer dessa shoppar vägra skicka till länder där det är klassat som narkotika?
jag känner din smärta bror. 12g per dag är ju dock inte så farligt, benim tar 25-30 gram per dag...
Men visst det kommer bli smärtsamt oavsett, men vi tar oss igenom detta tillsammans broder, tips är att köpa lyrica att använda 1-2 ggr per vecka för att set till så att du får sova ut åtminstone 1-2 ggr per vecka, men inte mer än det annars riskerar du annat förmodligen tyngre beroende. ta också iskalla duschar, det hjälper verkligen.
Ska också köpa 2 kg till, och ha 1 kg till systematisk nedtrappning. Stay strong bror, vi fixar detta, vet att paniken är svår just nu, men vi tar oss igenom detta. Jag har gjort CT avtändning på kratom 2 ggr på över 30 dagar, om du är som jag så kommer de akuta symptomen sluta efter ca 30 dagar, för mig tog det 32 innan akuta symptomen försvann.