2023-08-14, 09:44
Medlem
Någon som testat Wild Red Bali?
Citera
2023-08-14, 10:12
Medlem
scheelinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sababa
Fick smaka lite kratom av en kompis som kör det för att bli nykter.

Det smakade ju extremt illa. Att man blev hård i magen är hanterbart.

Är det bara min erfarenhet? Att man spyr nästan direkt efter intag?
Nej jag tycker också det smakar riktigt jävla illa. Tar inte kratom längre, men sist jag gjorde det blandade jag med lite varmt vatten, apelsin juice, lite lime/citron extrakt för att maskera smaken. Då gick det att dricka skapligt lätt.
Men annars smakar kratom fruktansvärt, usch, mår illa bara jag känner lukten av det ibland!
Citera
2023-08-14, 10:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scheelino
Nej jag tycker också det smakar riktigt jävla illa. Tar inte kratom längre, men sist jag gjorde det blandade jag med lite varmt vatten, apelsin juice, lite lime/citron extrakt för att maskera smaken. Då gick det att dricka skapligt lätt.
Men annars smakar kratom fruktansvärt, usch, mår illa bara jag känner lukten av det ibland!

Bara jag som tycker det smakar grön te? är dessutom mycket skicklig på att klunka saker då jag kan stänga av alla smaklökar bäst jag vill på ett mycket effektivt sätt.
Citera
2023-08-14, 11:12
Medlem
NyaHenriksss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nextlife
Någon som testat Wild Red Bali?

Japp. Känner inget speciellt mot andra kratom.
Citera
2023-08-14, 13:00
Medlem
ruttenfimps avatar
Citat:
Bara jag som tycker det smakar grön te? är dessutom mycket skicklig på att klunka saker då jag kan stänga av alla smaklökar bäst jag vill på ett mycket effektivt sätt.

Tyckte det först hade inga problem med smaken men det blev värre och värre. Nu får jag kämpa i mig skiten. Var samma med sprit osv förut med kroppen säger nej mer ju äldre man blir. "Nu har jag fått nog!"
Citera
2023-08-14, 15:08
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
För någon som gått på tunga opioder flera år periodvis så blev det snabbt ett kaffemått. Nykter från tunga opis 15 dagar nu. Dricker kratom enbart på mina svåraste dagar.
Jag förstår, snyggt jobbat! Jag tror på dig
Citera
2023-08-14, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Jag förstår, snyggt jobbat! Jag tror på dig

Tack! Jag med för en gångs skull….
Citera
2023-08-15, 11:14
Medlem
100g Wild Red från kratomexperten kom nyss. Blir att blanda en drink. Fick t.om en sample på 20g utav en vit sort. Kratomexperten all the way!! 22h leveranstid dessutom till brevlåda.

För er som undrar, (skrivit i tråden också,) så använder jag kratom vid framförallt symptom på postakut AT. Kommer inte dricka kratom mer än 2-3 gånger i veckan max. Får dessutom inget ”rus rus,” då jag tagit mycket potenta opiat preparat periodvis i runt 8 år.

Kollade en video på youtube där flera hundra personer bekräftar vad titeln säger. Nämligen, ”could kratom end opiode crisis?”
Citera
2023-08-15, 11:41
Medlem
Wild Red Bari gav förvånandesvärt god effekt. Relaxen är ju på top! Den fick högsta betyg på sidan också så det säger en del.
Citera
2023-08-16, 10:32
Medlem
Jag är fan frustrerad och har lessnat på de usla rekommendationerna som framförs här, hur i helvete kan man rekommendera en så usel shopp. och hur i helv*te går jag på erat skit snack!?!

Efter positiva uttalanden från ett mindre antal personer här i tråden om kratomias produkter, så tänkte jag nu ska jag ge de ett försök beställde hem GMD (som vanligtvis är min ”go to strain”) och Entikongen. upplevelsen av dessa produkter var långt ifrån tillfredsställande och smakade värre än vad kratom smakar vanligtvis. Effekten upplevdes mer som en bieffekt. Ni som rekommenderar sådana usla shoppar borde antigen sluta bruka kratom eller stenas ihjäl!

Även min vän testade produkterna och han tog en mindre mängd än vad jag gjorde och upplevde precis som jag illamående, svettningar och lätt huvudvärk. Är produkterna ens labbtestade?

Snälla kör inte snacket att det tär sig olika från person till person och att man bygger upp en tolerans, jag vet. Jag är inte ny på det här och om det är något jag kan i livet så är det fan kratom och deras kratom måste det fan vara något fel på.

Jag vill inte ens spolan ner skiten i toaletten för inte förorena avloppsvattnet!

Ditt*kratom låg längst ner i min lista när det gäller undermåttliga produkter men nu har kratomia tagit över den tronen med uslast kratom.
Jag har lovat mig själv att aldrig mer vara otrogen mot KE, det här var första och sista gången!!!

Det kändes så jävla skönt att skriva av sig… usch, nu ska jag släppa det…
Citera
2023-08-16, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scarback
Jag har lovat mig själv att aldrig mer vara otrogen mot KE, det här var första och sista gången!!!

Det kändes så jävla skönt att skriva av sig… usch, nu ska jag släppa det…
Är det k-experten du syftar på som är bäst?

Edit: Varför är SS så mycket billigare än de andra shopparna? Rätt nöjd tar ju emot o byta.
Senast redigerad av FulaTankar 2023-08-16 kl. 20:02.
Citera
2023-08-16, 20:21
Medlem
FrenzyPreserves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hockexx
Efter mer testande står jag fast vid runt 5/10 i potens. Men det är inte dåligt kratom. Det ska nog mycket till att fucka dosen på denna och kräkas. Större doser gjorde mig seg som fan och jag somnade direkt i torsdags natt. Normalt brukar jag få hög puls av vit/grön kratom så pass att jag har svårt att sova. Skulle jag köpa det igen? Ja, men mer som utfyllnad till mer potent kratom. Oavsett, det är bra kratom bara lite svagt.
Uppenbarligen har jag blivit dement med.
Är det KE eller SS du uttalar dig om?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in