2007-12-06, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av easy_dog
Ngn som har testat att snorta kratom? Funderar på att testa det med mitt 15x extrakt.

Du får gärna prova har själv aldrig provat.. känns värre att rökar de. Vore fint om de slog o funkade bra, dra en lina 15x .. när kratomteet har slått! men jag är lite tveksam.

Väntar tills magen är mer tom efter käket sen blire en tesked, minst. Vad löser ni erat i? Hittat nån favorit så de inte fastnar så nåt alls i glaset.. o botten av det?

Kör ca var 4e dag tills påsen är slut..
Citera
2007-12-06, 19:38
Medlem
Upptäckte efter jag drog upp en dryg tesked att jag max hade 1 dos kratom kvar har gått åt ganska fort.. kanske 2st snåla om jag har tur. Känns lika bra de, ta ett uppehåll så man har 0 kratomtolerans igen.

Effekten börjar komma lite smått.. förberett en kanske 1g, ner sprinklat i kamomillte som vanligt. Börjar sippa på den... dags att softa framför TVn.
Citera
2007-12-08, 17:22
Medlem
socs avatar
Vad jag hört så är det dom som kontrollerar utbudet - producenten/ursprungsgrossisten - som vill hålla priset högt för att medlet inte ska bli ett vanligt missbrukspreparat och därmed komma att narkotikaklassas i allt fler länder.
Citera
2007-12-08, 17:38
Medlem
Fy satan så uselt jag mådde av 2 teskedar under 1h... blev väl runt 6g. Usch... mådde grymt illa o jag är en av dom som får sköna bakfyllor på det... fick en rejäl avsmak för kratomet då hehe.

Hade som vanligt benso i kroppen som förmodligen boostade det hela... hade väl lägre tolerans än jag trodde... så ta inte för mycket..

Väntar läänge innan jag tar det sista... o sen blir det inte en beställning förens en bit in på nästa år... Kratom som var grymt bra mot ångesten o problem från början men nu är det tvärtom... 3-4 kryddmått får det bli nästa gång, max.
Citera
2007-12-09, 12:06
Medlem
Dyngraukmans avatar
Smart Drugs Kratom

Är det någon som prövat Smartdrugs kratom och vet om det är värt det eller inte, för det är betydligt billigare än Spiceswedens, och ja det handlar om samma extrakt 15x...
Citera
2007-12-09, 18:07
Medlem
modo24s avatar
SDs kratom funkade jättebra för mig. Jag köpte både 15x extraktet och vanligt kratom.

Citat:
Ursprungligen postat av Dyngraukman
Är det någon som prövat Smartdrugs kratom och vet om det är värt det eller inte, för det är betydligt billigare än Spiceswedens, och ja det handlar om samma extrakt 15x...
Citera
2007-12-09, 19:04
Bannlyst
Funkar Kratom tillsammans med SSRI-preparat Citalopram Teva? eller blir det komplikationer då? Ska jag fråga min läkare eller blir läkarn suspekt då?
Citera
2007-12-09, 23:39
Medlem
pebs avatar
Någon som testat kratomet från smartdrugs.se?
Hur potent är det?
Citera
2007-12-10, 00:43
Medlem
cannabinols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peb
Någon som testat kratomet från smartdrugs.se?
Hur potent är det?

testat 15x extraktet. Första dagen tog jag ytterst lite och gnuggade mot tandköttet, kändes som jag fick effekt då och svettingar efteråt - måste varit placebo.

För dagen efter tog jag resterande 3g, och kände INGENTING! Kanske bara jag, men det fungerade tyvärr inte på mig.
Citera
2007-12-10, 00:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av puffu
Funkar Kratom tillsammans med SSRI-preparat Citalopram Teva? eller blir det komplikationer då? Ska jag fråga min läkare eller blir läkarn suspekt då?

Fanns en tråd om de... tror det är en lugn kombo. Ingen risk för kramper etc, men gör en liten research själv.. För jag äter själv inte ssri förtillfället.. Hade inte velat fråga läkaren, en aning suspekt.
Citera
2007-12-10, 10:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eearl
Du får gärna prova har själv aldrig provat.. känns värre att rökar de. Vore fint om de slog o funkade bra, dra en lina 15x .. när kratomteet har slått! men jag är lite tveksam.

Väntar tills magen är mer tom efter käket sen blire en tesked, minst. Vad löser ni erat i? Hittat nån favorit så de inte fastnar så nåt alls i glaset.. o botten av det?

Kör ca var 4e dag tills påsen är slut..

Känns som en dum ide kanske då smaken när det rinner ner i halsen inte lär vara juvlig ^^.

Jag brukar blanda i yoghurt, har jag ingen så gör jag the. Men thé är sisådär tycker jag då pulvret gärna klumpar sig och det smakar jordaktigt när man får in klumparna i munnen. Får oftast ta vatten i muggen efteråt för att få ur det där sista också(gäller iofs yoghurt med).
Citera
2007-12-14, 22:31
Medlem
Killthepoors avatar
Nu har det gått ca 30 minuter sen jag drack mitt thé..Känner ingenting. Hur länge bör jag vänta innan jag tar en kopp till? Alltså hur lång tid brukar det ta? Det handlar om 15x extract. Sorry om det står någon annanstans...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in