Citat:
Ursprungligen postat av
Robbadobb
Fan vad drygt. Håller själv på att trappa ner doseringen för att inte utveckla ett för starkt beroende.
Är det någon som vet hur länge en Kratom-at sitter i?
Beror på hur känslig du är och hur länge du hållit på och i vilka doser. Det kan vara ganska individuellt. När jag själv använde dagligen och hade gått på det några månader så brukade jag inte få så mycket fysiska symtom mer än en väldig trötthet och orkeslöshet. Det psykiska kändes mer och brukade vara värst dag 4-5 och det värsta vara över efter en vecka men brukade först känna mig som vanligt efter ca 10-11 dagar så lite längre än en vecka.
Då tog jag väl som mest ca 12-14 gram per dygn men låg kanske på ca 9 när jag slutade. Sen har jag börjat och slutat fler gånger än det men det brukar se ganska likt ut förutom att jag tog lite mindre mängder. Men ju mer du lyckas minska dosen desto lättare blir det. Och att minska dosen brukade jag faktiskt inte uppleva om så jobbigt.
Sen kan jag tillägga att jag många gånger var väldigt inaktiv under ATn men att det oftast går lite snabbare ju mer man sysselsätter och aktiverar sig, då kommer hjärnan igång fortare verkar det som.