2021-12-18, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mittiorten
VA? Tar kratom rektalt? WTF!

Hur fan går det till?
Tror det är bland de skevaste kratom-relaterade jag hittills hört 🤣

Träffade en kille på Renforsen på LVM som tog krypton rektalt, även Läst på reddit om folk som "plug it", så verkar inte helt ovanligt. Men då har dom tryckt upp kapslar där bak, med typ 1g i varje kapsel, så 2-3 kapslar upp i ändan ska tydligen funka.
Här i Sverige verkar de vara ytterst få som trycker det i rövhålet. Har själv aldrig testat. Inte så bra tror jag, är ju mycket fibrer, om än finmalda. Tror det kan skada tarmen faktiskt.
Citera
2021-12-19, 00:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mangalam
Träffade en kille på Renforsen på LVM som tog krypton rektalt, även Läst på reddit om folk som "plug it", så verkar inte helt ovanligt. Men då har dom tryckt upp kapslar där bak, med typ 1g i varje kapsel, så 2-3 kapslar upp i ändan ska tydligen funka.
Här i Sverige verkar de vara ytterst få som trycker det i rövhålet. Har själv aldrig testat. Inte så bra tror jag, är ju mycket fibrer, om än finmalda. Tror det kan skada tarmen faktiskt.

Ah. Haha, ok.

Näe, jag hade inte hållit på knepa med såna grejer fan. Fick någon konstig tanke om hur fan folk gör då jag helt glömde att man kunde använda kapslar.

Tror jag hoppar det faktiskt! 😅

Krypton är väl blandat med tram, eller?
Citera
2021-12-19, 00:29
Medlem
kan man ta med kratom till danmark? nån som vet???
Citera
2021-12-19, 00:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av muilak
kan man ta med kratom till danmark? nån som vet???

Är nog rätt säker på att det går, googla det om inte annat.
Citera
2021-12-19, 12:59
Medlem
Oucho.Sparkss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrlind92
.. Asså tjejen tar det rektalt ...

Vill knappt fråga men du måste faktiskt berätta hur hon gör praktiskt. Bör ju bli en volym på minst 15 ml? Direkt till blodbanan funkar alltså? Mycket jobb för en kräsmagad fisfröken, nu grönfisig.

Citat:
Ursprungligen postat av rfvasd
...Bara jag som tycker det på något sätt smakar lite nyponsoppa?

Ja.

Citat:
Ursprungligen postat av mangalam
... kratom... gurkmeja och svartpeppar... hembränt....

Det är väl den optimala kombon för bäst potens? Har inte förstått hur det potentierar. Nån?

Citat:
Vet inte men tycker själv att ta vit och röd funkar bra mycket bättre än gröna?...

Vit + röd är inte intressant. Vit minus röd är det jag vill ha. Använder grön för att jag inte hittat nån vit som varit bättre än grön. Helt ointresserad av att nodda i soffan och klia mig slött. Njet. Kommer inte på fråga.
Senast redigerad av Oucho.Sparks 2021-12-19 kl. 13:04.
Citera
2021-12-19, 15:08
Medlem
Mrlind92s avatar
Citat:
VA? Tar kratom rektalt? WTF!

Hur fan går det till?
Tror det är bland de skevaste kratom-relaterade jag hittills hört 🤣
Nja då har jag hjort väldigt mycket skenade saker som tex café IV när ja satt på LVM.
Men hon löser 5 g på 10meter pangar upp den där slemmiga tjocka röran i röven hon set ut som ett grillspett när hon ligger där med pumpen i 2an ha ha.
Hon bekräftar att det faktiskt fungerar och hon föredrar det gemfört med oralt.
Ja testade att vepa det i en glödlampa smakar helvete.
Det är starkt som fan och jag tycker de är waste.
Föredrar att dricka det löst i kall vatten tar ca 10-20 gram i varje kop.
Tycker guld blandat med röd har gett mig mest vita var inget för mig.
Citera
2021-12-19, 15:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrlind92
Nja då har jag hjort väldigt mycket skenade saker som tex café IV när ja satt på LVM.
Men hon löser 5 g på 10meter pangar upp den där slemmiga tjocka röran i röven hon set ut som ett grillspett när hon ligger där med pumpen i 2an ha ha.
Hon bekräftar att det faktiskt fungerar och hon föredrar det gemfört med oralt.
Ja testade att vepa det i en glödlampa smakar helvete.
Det är starkt som fan och jag tycker de är waste.
Föredrar att dricka det löst i kall vatten tar ca 10-20 gram i varje kop.
Tycker guld blandat med röd har gett mig mest vita var inget för mig.
Ok där ser man. Rektalt är ju starkare rus när det gäller andra droger så jag antar det fungerar med k också.
Och du tar 10-20 gram per kopp alltså, vad som slår mig är att ni båda har ganska allvarliga missbruksproblem, undrar hur det slutar.
Citera
2021-12-19, 15:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av didi2
Ok där ser man. Rektalt är ju starkare rus när det gäller andra droger så jag antar det fungerar med k också.
Och du tar 10-20 gram per kopp alltså, vad som slår mig är att ni båda har ganska allvarliga missbruksproblem, undrar hur det slutar.

Omg. Haha ja det här slutar inte bra är jag mer än säker på. Tråkigt att vissa inte förstår det men skitsamma.
Citat:
Ursprungligen postat av MrLind92
Text….

Alla kan vi ha flippade perioder, viktigaste är att man tar sig tbx på banan igen.
Haha grillspett och hela jävla skiten, vilken bild jag får i huvudet 😆😭🤣
Lycka till
Citera
2021-12-21, 09:24
Medlem
Robbadobbs avatar
Jag försökte studera den här tråden lite men den var så jävla lång. Mycket om krypton och huruvida kratom är en opioid eller inte. För mej 2 helt orelevanta saker.

Däremot den möjliga klassning som who och fda försöker driva igenom är intressant. Jag slutade läsa nån gång när tråden kom till augusti.
Är det något nytt på den fronten.

Sen lär jag bara säga att jag blivit helt såld på detta kratom. Det bästa jag testat var green borneo från ks som jag fick en sample av.
Inte för att det var nån jätteskillnad på färgerna förutom att man KANSKE somnade lättare på den röda maeng da men blev mer påtänd av det gröna. Fast jag blev helt klart speedad av det röda med.
Citera
2021-12-21, 10:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Robbadobb
Jag försökte studera den här tråden lite men den var så jävla lång. Mycket om krypton och huruvida kratom är en opioid eller inte. För mej 2 helt orelevanta saker.

Däremot den möjliga klassning som who och fda försöker driva igenom är intressant. Jag slutade läsa nån gång när tråden kom till augusti.
Är det något nytt på den fronten.

Sen lär jag bara säga att jag blivit helt såld på detta kratom. Det bästa jag testat var green borneo från ks som jag fick en sample av.
Inte för att det var nån jätteskillnad på färgerna förutom att man KANSKE somnade lättare på den röda maeng da men blev mer påtänd av det gröna. Fast jag blev helt klart speedad av det röda med.

Det är fortfarande lagligt att köpa och inneha kratom. Däremot får du inte förtära det eller dela upp i doser, tex lägga det i kapslar.
Citera
2021-12-21, 10:55
Medlem
Mrlind92s avatar
Citat:
Omg. Haha ja det här slutar inte bra är jag mer än säker på. Tråkigt att vissa inte förstår det men skitsamma.

Alla kan vi ha flippade perioder, viktigaste är att man tar sig tbx på banan igen.
Haha grillspett och hela jävla skiten, vilken bild jag får i huvudet 😆😭🤣
Lycka till
Ha ha ja men det ser rätt kul ut faktiskt
Det rinner ju typ ut annars för henne he he.
Men de dära kratom gav mig första och andra dagen SEN verkar de som om man blir imun.
Synd mådde ass gött dom dagarna sen vart de liksom inge mera.
Hur långt uppehåll ska man ingenting ta.
Sen upplever ja hur stor dos man en tar får man inte ut något av. Tror 8 gram är något som kroppen tar upp tar man meta så blir de inte nåt mer I alla fall.
Lite som sub 4mg sen blir de inge härligare snarare tvärtom.
Men men mer man dåligt i vardagen så rekommenderar ja detta men att flumma på avråder ja folk detta helt.
Sen tycker jag personligen att den röda och guld var dom bästa den vita kände jag nog fan inte ett dugg på.
Citera
2021-12-21, 11:31
Medlem
Har ni hört om någon som åkt dit pga. Kratom? Typ fått ett ringa eller drograttfylla?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in