2009-09-27, 20:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av skogsbäret
Det ryktas om att krypton är besprutat med O-desmethyltramadol, vilket Tramadol bryts ner till i kroppen. När man testar efter tramadol, vad tittar man efter då? Letar man efter O-desmethyltramadol i testarna bör man även vissa positivt för tramadol då man tagit krypton.
Läste här på forumet att det inte gav utslag på tramadol stickorna iaf.
Citera
2009-09-27, 20:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ingotera
Är det vanligt med illamående flera timmar efter intag? Gick på en prommis och handlade och började svettas & må illa.
Kan man minska illamåendet på ngt sätt? Har inte ätit ngt på hela dagen, bör jag äta fastän jag mår illa?

EDIT: Där kom spyan...:P Känns lite bättre nu.

EDIT2: Fick fö effekt nu när jag sammanlagt slängde i mig 2g på 2 koppar.

EDIT3: Känner av effekten ganska mkt nu, lite småorolig. Kan det ta upp till 3-4 tim innan man peakar helt? Låter ju lite väl länge även för krypton.
Brukar inta på tom mage sedan vänta en timme och äta mig mätt, äter jag inte brukar även jag må illa.
Brukar nog peaka efter 1-2timmar, du behöver inte vara orolig.
Citera
2009-09-27, 20:22
Medlem
Ingoteras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SalviaN
Brukar inta på tom mage sedan vänta en timme och äta mig mätt, äter jag inte brukar även jag må illa.
Brukar nog peaka efter 1-2timmar, du behöver inte vara orolig.
Ok, inte ätit ngt på 18tim typ...
Känner mig jäkligt väck, hjärnan stängs typ av och man kopplas bort från verkligheten, noddar dock ej och har hela tiden öppna ögon. Var bara lite orolig att ruset ska bli ännu starkare...
Citera
2009-09-27, 20:31
Medlem
Pinkskins avatar
Citat:
Känner mig jäkligt väck, hjärnan stängs typ av och man kopplas bort från verkligheten, noddar dock ej och har hela tiden öppna ögon. Var bara lite orolig att ruset ska bli ännu starkare...
Har du inte ätit på 18 timmar kan du ju knappast må vidare bra?
Citera
2009-09-27, 20:35
Bannlyst
Citat:
Den där tomheten i huvudet får jag alltid på krypton, skönt att bara glida förbi allt folk när man är på stan utan att tänka.
Citera
2009-09-27, 20:36
Medlem
Ingoteras avatar
Håller fan på att somna/nodda bort känns det som... Vill inte det, lite hälvrädd för att dö... Är det ngn fara? Har aldrig vart påverkad av opiater el kratom/Krypton tidigare. Har tidigare tryck 0.6-0.7 utan effekt alls. Körde idag, 1.3 utan mkt effekt och fyllde på med 0.7 för att jag inte var nöjd.

EDIT: Var typ 4-5 tim efter intag (tog mellan 1500-1600). Först senaste timman el 2 kanske jag börjat halvnodda och nojja.

Pinkskin: Ville ha effekt då jag inte fått det tidigare, därav min fasta. Inge hungrig nu, har dock ätit litegrann.

EDIT2: Dumt att dricka powerking (som Redbull) för att hålla sig vaken?
Senast redigerad av Ingotera 2009-09-27 kl. 20:45.
Citera
2009-09-27, 21:19
Medlem
Denmarks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SalviaN
Man får väl inte ett direkt rus tycker jag, lite svårt att förklara.
Jag känner mycket att ångest försvinner osv. Vem vet, kanske bara är jag o någon av mina vänner som känner så?

Precis, all ångest försvinner för mig också. Jag känner mig lugn och allmänt nöjd. Man har liksom en "OK"-känsla. Alltså inga stora lyckokänslor.
Fast det kanske beror på dosen, om man tar en stor jävel kanske man känner sig skitlycklig. Vad vet jag...
Citera
2009-09-27, 21:34
Medlem
Spizzes avatar
Rent skitsnack.

Har tagits upp förut och labb rapporterna har varit ett rykte som inte stämmer.
Källan är påhittad, finns ingen sådan officiell rapport från något organ. Med andra ord så är det någon idiot som kommit på det och skrivit det i ett forum på ungerska och sedan har det översatts och läckts ut som rykte till andra forum

Den som hittar den äkta källan (som stämmer) får 3 påsar krypton av mig
Citera
2009-09-27, 22:06
Medlem
Pinkskins avatar
Om O-desmethyltramadol-ryktet stämmer borde inte Krypton fungera så bra som det gör på mig. Jag har nämligen (av någon okänd anledning) väldigt hög tolerans mot tramadol. Måste ta minst 700mg för att överhuvudtaget känna av något.
Citera
2009-09-27, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Denmark
Precis, all ångest försvinner för mig också. Jag känner mig lugn och allmänt nöjd. Man har liksom en "OK"-känsla. Alltså inga stora lyckokänslor.
Fast det kanske beror på dosen, om man tar en stor jävel kanske man känner sig skitlycklig. Vad vet jag...

Sist jag tog så kände jag knappt något (första gången). Nu känner jag mig allmänt skön, och det känns som att livet är sådär underbart problemfritt (känner så från och till när jag röker).

Men om det är det här som är ruset i sig så känns det väldigt hypat, jag brukar känna mig skönare på röka, men det är helt klart ett trevligt tillstånd. Men vem vet, kanske måste man träna upp sina receptorer för att fullt kunna uppleva ruset.

Oavsett vad så är jag nöjd, men vidhåller att det knappast är någon stark drog, även om magen inte verkar uppskatta den.
Citera
2009-09-27, 22:56
Medlem
Bean-Doodles avatar
Alltså något skumt är det med krypton

Jag prövade kratom en gång way back in the day, och det känndes inte direkt som det krypton.
Krypton känns svagt tramadol-ig, men inte fullt ut.
En rimlig teori är att det innehåller tex. tapentadol, som är tramadol's nyaste släkting på marknaden.
Citera
2009-09-27, 22:56
Medlem
Ingoteras avatar
Skulle bara meddela att allt är fint nu. Trött och så, men inge nojig nå mer iaf.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in