2020-05-23, 14:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tfvht
Är SS grön fortfarande?
Tips på strains som är prisvärda?

ja dom e gröna. men låt bli det billiga gruset som säljer billit. bättre o lägga några kronor extra du vet man får va man betaler för
Citera
2020-05-23, 16:00
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whosEHT
Jag har precis beställt 3 olika sorter för att se lite vad jag gillar, (röd, vit, grön) så nu undrar jag, vad är det för doser jag borde prova? Spelar det någon roll vilket sort jag tar eller är doserna lika liksom, ser många prata om tesked osv, på ett ungefär hur många gram är det i ett tesked, aldrig provat kratom innan så har väldigt dålig koll
Ta en tesked och blanda med vatten. Jag tycker de olika sorterna är rätt likvärdiga varandra.
Citera
2020-05-23, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kedox
Vad är betterliving? En kompis på västkusten fixade, rätt brunt i färgen

Edit: Är det nåt ställe som säljer? Har du länk. Kanske billigare än min polare

Betterliving finns än så långe bara på darkweb. Genom webläsaren TOR.
Citera
2020-05-23, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mangalam
Betterliving finns än så långe bara på darkweb. Genom webläsaren TOR.
Även fast det är lagligt att köpa kratom och göra tvål av, måste du köpa BTC med massa krångel och eventuellt spårar, du vet vilka att du fört över pengar till en darkwebsida som säljer heroin o annat skit.

Svar till Kedox
Senast redigerad av King Devil 2020-05-23 kl. 21:25. Anledning: svar till Kedox
Citera
2020-05-24, 10:55
Medlem
Skitsnabbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snooper123
hej!

1: vad för slags kratom är det man ska beställa för att få bäst kick?

Beror på vilken kick du vill ha tycker jag.
Men nu vet jag inte om det är just kickar man får av kratom. (finns så klart fulkratom med inblandade droger)
Kratom tycker jag är till för att fixa olika problem. Typ sömnen, stress, ångest, depression, allergi, värk i olika former, hjälp med uttag från beroende, som alkohol, opioider, mediciner m.m.

Kick som jag då förstår är kanske som många använder det till är träning. Man får ofta ett goo, och tryck i träningen. perfekt om man inte orkar träna en dag. Motiverar stort. Man orkar betydligt mer. Man kan ta ut sig mer.
Citera
2020-05-24, 10:59
Medlem
Skitsnabbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av King Devil
Även fast det är lagligt att köpa kratom och göra tvål av, måste du köpa BTC med massa krångel och eventuellt spårar, du vet vilka att du fört över pengar till en darkwebsida som säljer heroin o annat skit.

Svar till Kedox

Håller med. Köp från seriösa, Blanda inte in problem med droger och skit, och hamna i register som du inte vill vara i om det brakar för dem.
Citera
2020-05-24, 11:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tfvht
Är SS grön fortfarande?
Tips på strains som är prisvärda?

Gröna. Mycket bra shop, beställningar lagda och betalade innan klockan 10.00 finns att hämta ut dagen efter. Åtminstone om man bor i Stockholm.

Edit: jag gillar Green Bali och Red Malay. Den första tar jag på morgonen / tidigare på dagen och den senare på kvällen eller när jag har ont i kroppen, vilket är typ hela tiden numer. Båda kostar 225kr för 100g.
Senast redigerad av MeNeFrego 2020-05-24 kl. 12:00.
Citera
2020-05-24, 15:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shurasAcolyte
Någon som vet om det finns några aktiva promokoder på någon shop? Signade upp på TTs nyhetsbrev typ sedan de startade men har inte fått ett enda brev eller promo.

Ja dom verkar inte samma en me mail direkt. Men dom har haft promokoder på deras instagram iallafall och jag såg att dom postat en ny idag. Tror kanske dom läst din fråga eller nått för rabattkoder är FLASHBACK10 hahaha. Testade och köpte ett halvkilo av deras red bali. Funka finfint!
Senast redigerad av lallemannen 2020-05-24 kl. 15:26.
Citera
2020-05-24, 15:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MeNeFrego
Gröna. Mycket bra shop, beställningar lagda och betalade innan klockan 10.00 finns att hämta ut dagen efter. Åtminstone om man bor i Stockholm.

Edit: jag gillar Green Bali och Red Malay. Den första tar jag på morgonen / tidigare på dagen och den senare på kvällen eller när jag har ont i kroppen, vilket är typ hela tiden numer. Båda kostar 225kr för 100g.

Ja dom e snabba dom åsså. Bra att dom e lite billigare om man har ont om cash. Brukar köpa dom som kostar lite mer annars. Tycker man får mer för pengarna. Mer krut i dom för de mesta och så slipper man äta så jävla mycket av dom.
Citera
2020-05-25, 05:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lallemannen
Ja dom e snabba dom åsså. Bra att dom e lite billigare om man har ont om cash. Brukar köpa dom som kostar lite mer annars. Tycker man får mer för pengarna. Mer krut i dom för de mesta och så slipper man äta så jävla mycket av dom.

Ja, påsarna för 99kr är ingen idé att köpa. Som du säger, man måste ändå ta betydligt mer för att få effekt.
Citera
2020-05-26, 01:58
Medlem
Tfvhts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lallemannen
ja dom e gröna. men låt bli det billiga gruset som säljer billit. bättre o lägga några kronor extra du vet man får va man betaler för

Citat:
Ursprungligen postat av MeNeFrego

Tack för svar!
Blev gmd, kändes som den kan hjälpa för nån som är less på allt men ändå mjuka upp kroppen i högre doser. Dela med en polare så kan nog köpa in mig på röd borneo och stem N veins, men är rädd att man börjar punda på en
röd så vettefan...

Någon som vet om det finns extrakt eller om det går att göra, vore kul att prova i e-cigg, för jag antar att vanligt pulver blir för klent om inte vill dra i sig 10-20ml?.
Citera
2020-05-26, 18:29
Medlem
whosEHTs avatar
Fick hem mitt paket idag, tog för ca 40 min sen en tesked grön malay, det är första gången jag tar kratom, borde det vara lugnt att fylla på med en till tesked när det gått en timme utan att riskera illamående?
Känner viss effekt, jag tycker ångesten jag dragits med lite extra de senaste dagarna har släppt lite, men som sagt, skulle gärna vilja få bästa effekt efter några jobbiga skitdagar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in