Citat:
Ursprungligen postat av
FuGeeLala
Det är aningen ignorant att avfärda andras anekdotiska erfarenheter som "romantisering" bara för att du själv inte upplever detsamma.
Vad för effekt man får av kratom är högst individuellt. Personligen får jag påtaglig effekt på 3g och röker jag holk till det är noddandet inte långt borta, ifall jag nu ligger i soffan tex. Aktiverar jag mig blir ruset mer energetiskt, precis som med de flesta andra opis.
Medans andra jag känner kan ta slut på en 100g påse på en helg utan märkbar effekt...
Har ingen tolerans men har tidigare tagit de flesta opis från tram till fentanyl. Jag gillar det starkt och föredrar det över exempelvis heroin pga pris, tillgänglighet och betydligt mindre destruktivt.
Det jag menar med placeboeffekten, inget jag säger är fakta utom endast perspektivet utifrån min erfarenhet vilket man får beakta med allas åsikter/tankar.
Jag tycker dock man kan inte rättvist utfärda någonting när du rökt på i kombination med kratom. Det vill säga kunna isolera det specifika effekter/effekt som kan finnas när du också är påverkad av annan berusningsmedel.
Vill bara informera att det finns bättre alternativ. Det är bättre att träna eller bara rörs på sig, jag gjorde det och jobbade. Mår som tusen solar. Naturliga endorfiner vinner för mig personligen över att bli beroende eller van med en annan "drog" men för var och en. Kommer testa igen någon gång
Första gång, 5 gram ej positivt. Det är allt