2018-05-20, 18:38
Medlem
oggethedoggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oggethedogg
"FUCK SS"
ALLIHOPA NU
Tar hellre tramadol, njuter just nu
Citera
2018-05-20, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sav
Har fått hem och testat nu, beställde från Scandinaviaespocia (nåt sånt) Fick även en gratis påse med hem.

Tog en tesked gmd och väntade 30min och kände ingen skillnad, tog då en halv tsk till och kände möjligtvis en liten påverkan (förstått att det är vad man har att förvänta) men dessvärre ingen hjälp alls mot ångest eller social nervositet.

Drygt 8-10h senare fick jag en rätt jobbig huvudvärk men den var borta dagen efter.

Inte så sugen på att ens testa igen iom huvudvärken, vet inte om jag gjorde något fel. Blanda med vatten och svepte bara. Smakade fan nästan lite som tvål. Kanske borde titta på betablockare istället
Jag har samma erfarenhet av det första gångerna, ta en tesked varje timma tills du blir skön. För mycket o jag får yrsel o spyr, sen varierar det sjukt från dag till dag, och vilken strain. Huvudvärken misstänker jag kommer från att Kratom är väldigt vätskedrivande, så rejäl bakfylleskallvärk
Citera
2018-05-20, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jhes
Jag har samma erfarenhet av det första gångerna, ta en tesked varje timma tills du blir skön. För mycket o jag får yrsel o spyr, sen varierar det sjukt från dag till dag, och vilken strain. Huvudvärken misstänker jag kommer från att Kratom är väldigt vätskedrivande, så rejäl bakfylleskallvärk

Vetefasen, tog ju ändå bara 1.5tsk och fick huvudvärk av det, vågar nog inte trycka i mig mycket mer.
Tog det på full mage kan ju haft något med saken att göra kanske.
Citera
2018-05-20, 23:46
Medlem
Ranndalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sav
Vetefasen, tog ju ändå bara 1.5tsk och fick huvudvärk av det, vågar nog inte trycka i mig mycket mer.
Tog det på full mage kan ju haft något med saken att göra kanske.
Du kan testa samma mängd nästa gång fast du dricker några extra glas vatten också. Huvudvärken kan ha berott på uttorkning. Eller så fick du en sort som du reagerade dåligt på.
Senast redigerad av Ranndall 2018-05-20 kl. 23:48.
Citera
2018-05-21, 20:33
Medlem
Kratom är definitivt uttorkande , så vid högre doser är mer vatten onekligen ett måste!
Citera
2018-05-23, 08:24
Medlem
bitterhets avatar
Tråkigt att många här har fått så dålig upplevelse från SS. Googla typ "organisk kratom" så finns andra återförsäljare i Sverige, mycket billigare än SS
Citera
2018-05-23, 15:44
Medlem
Bra att du påpekar att alternativ finns om man inte är nöjd!
Citera
2018-05-23, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Radical-6
Har beställt från Nederländerna. Har stannat I tullen, och det har enbart orsakat en kort försening.
Och har alltid kommit 2-3 dagar efter det är skickat.
Det låter ju toppen....tur att det finns alternativ till "Svea"
Citera
2018-05-23, 17:23
Medlem
bitterhets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J.P.Werk
Bra att du påpekar att alternativ finns om man inte är nöjd!

Ja, jag anser att det skall finnas alternativ både på hemmaplan och inom resten av EU.

Nån som provat nån annan inrikes än SS?
Citera
2018-05-23, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bitterhet
Ja, jag anser att det skall finnas alternativ både på hemmaplan och inom resten av EU.

Nån som provat nån annan inrikes än SS?
Precis nyligen och det med överraskande gott resultat!
Citera
2018-05-23, 21:24
Medlem
bitterhets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J.P.Werk
Precis nyligen och det med överraskande gott resultat!

Härligt att höra!
Kanske löser sig på hemmaplan nu då!
Citera
2018-05-23, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bitterhet
Härligt att höra!
Kanske löser sig på hemmaplan nu då!
Ja , det verkar klart lovande, bästa hittills!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in