2019-02-12, 08:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lanegan
Jag har provat röd thai, den är bra att avvänja opiater

Citat:
Ursprungligen postat av JojjeMeduza
Ja, något euforiskt tycker jag att det är. Men ändå inte i samma eufori som man får av opiater. Det är ett lättare rus så att säga. Man blir inte väck på det och man fungerar bra bland folk när man tar det. Allt blir roligare och man blir mer positiv. Ett vardagsalternativ till droger lät ganska bra om man vill beskriva det så, för det är inget man tar när det vankas party eller så.
Tack för svar!
Citera
2019-02-12, 19:24
Medlem
who-s avatar
Har verkligen börjat gilla kratom mer och mer på sistone.
Brukar dricka en kopp kaffe efter typ en timme. Blir skön stimulans då tycker jag. En skön vardags substans.

Bless
Citera
2019-02-12, 19:55
Medlem
Har kört kratom i ca 3 månader nu i början en vecka på en vecka av sen oftare o oftare nu senast i ca fyra veckor i sträck o jag tog sista dosen i lördags, på söndagen var jag nedstämd på måndagen var jag tröttare än normalt sen började jag få muskelvärk o lite magsmärtor och idag på tisdagen hade muskelsmärtorna ökat samt magknipet men jämfört med en opiat är det en walk in the park man kan lätt sköta jobb osv utan problem äta och sova så slutsumman är att det var lätt värt det
Citera
2019-02-12, 20:31
Medlem
who-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kapcylisten
Har kört kratom i ca 3 månader nu i början en vecka på en vecka av sen oftare o oftare nu senast i ca fyra veckor i sträck o jag tog sista dosen i lördags, på söndagen var jag nedstämd på måndagen var jag tröttare än normalt sen började jag få muskelvärk o lite magsmärtor och idag på tisdagen hade muskelsmärtorna ökat samt magknipet men jämfört med en opiat är det en walk in the park man kan lätt sköta jobb osv utan problem äta och sova så slutsumman är att det var lätt värt det

Härligt att det är hanterbart 👌
Citera
2019-02-13, 00:47
Medlem
Snorbromsens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av who-
Härligt att det är hanterbart 👌

Om man har haft at tidigare av nån kraftigare substans så är detta som en piss i havet. Sömnen blir mest förstörd i nån dag bara,
Citera
2019-02-13, 05:14
Medlem
Kratom är skitbra, kört av och till hur länge som helst. aldrig haft någon känsla av beroende eller at.
Citera
2019-02-13, 05:26
Medlem
Köpt från SS förut, men nu testade jag gaiana.xx då jag varit mycket nöjda där tidigare när jag pluggade i London och drev tvålbutik självklart. Yellow Borneo var litet mer uppiggande, men 10g med riktigt hög tolerans gav underbar eufori och vaken ett bra tag. Red Thai, maeng da röd(då det egentligen inte finns alls, maeng da är en grön sort av grym kvalitet.) Nu är det fortfarande en kvalitét stämpel på alle andra färgar ochså.
Sista är Pontianak Red Horn, 10g känns lite noddigt, men det var nog somadrilen som började fungera. Jag kan springa ju, många år sen jag klarade av det.
Paketet og leverans två dar, från NL. Halva priset, batch nummer och en mycket duktigare innköpare än SS. Det betyr inte att SS är dåligt, några svaga batcher har jag dock träffat på.
Senast redigerad av fisherprince 2019-02-13 kl. 05:36.
Citera
2019-02-13, 18:26
Medlem
KS maeng da 6/10 och red balin var 3/10.
Citera
2019-02-13, 23:55
Medlem
sweetlovelydeaths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av doktorspice
KS maeng da 6/10 och red balin var 3/10.

Hur är dem i jämförelse med SS kvalitet? Om du har testat
Citera
2019-02-14, 02:26
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flummakarn
Tack för svar!

Varsågod! Jag tycker det nästan känns hälsosamt att bruka kratom, i alla fall om man tänker på alla andra droger som man intagit under livets lopp. Jag tar kratom för att slippa min ångest och sedan om jag vill ha kul så kan jag ta en sup då och då. Egentligen räcker det rätt bra, kratom på vardagarna och alkohol till helgen.
Citera
2019-02-14, 06:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sweetlovelydeath
Hur är dem i jämförelse med SS kvalitet? Om du har testat

Provade SS senaste batch på röd och grön maeng da och dom sög verkligen. Så KS vinner här om man de ska jämföras.

Kör på KS eller NL shoppar om du vill ha bättre skit.

SS snor pengar från folk kan man ju lungt säga
Citera
2019-02-14, 17:20
Medlem
sweetlovelydeaths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av doktorspice
Provade SS senaste batch på röd och grön maeng da och dom sög verkligen. Så KS vinner här om man de ska jämföras.

Kör på KS eller NL shoppar om du vill ha bättre skit.

SS snor pengar från folk kan man ju lungt säga

Alright, tack för svar. Testat alla SS maeng da och dem alla var riktigt dåliga, trots "dunder" kommentarer. Tycker dem har några OK strains men ska ge KS en chans, lite osmidigt med btc osv dock.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in